- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Projektor topic
Hirdetés
-
Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
ph A Microsoft saját nagy címe ötközött bele először a DirectX Raytracing masszív limitációjába.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ismét elhalasztották a Life by You korai kiadásának megjelenését
gp Jövő hónapban indult volna az early access, jelenleg azonban nem tudni hogy mikor debütál a játék.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dexar007
veterán
válasz dzso22 #52027 üzenetére
Csak telefonon beszeltunk,pontosabban csak a tarsaval mert o nem volt bent.
Annyit tudok,hogy beroffent,karbi gondolom be lett hangolva,mivel egy ujat maskepp nem is lehet betenni.
De eddig is beroffent 200. rugasra,ha pedig all 8 orat akkor szinten elso rugasra indul.A gond 12 oranal kezdodik:mert akkor megint 200 rugas szukseges hozza.
Ezert nem erti a szerelo sem.Mivel 1-2 ora alatt mar teljesen ki kene hulnie mindennek.Give me your cum,bull!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz dzso22 #52032 üzenetére
Amikor összefoglalta Dexar, és reagáltál rá... Eszembe jutott valami, ami lehet, hogy totális hülyeség... De mi van, ha sz.r volt a tömítése a karbinak, elpárolgott belőle a latyak, és addig kellett rugdalni, míg meg nem telt?
Bár ez az elméletem ott borul meg, hogy az Agility ejtő tankos... (Ha jól emlékszem). Bár a vákuumos benzincsap még így is bekeverhet (ha van benne, erre nem emlékszem).
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz dzso22 #52036 üzenetére
Azt tudom, hogy az úszó szabályozza. De nekem Tactnál (alul van a tank, vákuumos a benzinpumpa) sokat kellett rúgni, amikor kifogyott a benzin (értsd kb 1km-t toltam a kútig). Utána vagy 20-30 rúgás volt, mire beindult. Pedig hidegen-melegen pöcc-röff volt... Előtte is, utána is... De az első indítás nehéz volt.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz dzso22 #52064 üzenetére
Megpróbálom összeszedni a listát. (Egy része azóta már megvan, de amikor csináltam még kellett).
Markolatfűtés 10-15k
Lábtakaró 10k (már van)
Téli gumi 10" használt felnivel 15k
Muff 5k (Most tesztelem, amit DigitXT-től kaptam Majára)
Ülésfűtés 15-20k50k-nál tartunk (mindenhol a kisebb összeggel számolva) és egy Tact rendszere a két fűtést nem bírja el, ahhoz hozzá kell nyúlni.
www.dongosofor.hu
-
hoby36
senior tag
válasz dzso22 #52176 üzenetére
Köszönöm a válaszokat.Variátorban cseréltem nyáron a csúszkát és görgőket is.Akkor remélem megjavul a kuplung cserével.Még azt szeretném kérdezni,hogy kinéztem ezt magamnak: [link] Mi a véleményetek és szerintetek milyen erős kontrasztrugót próbáljak vele?
A logikában semmi sem véletlen!
-
DigitXT
félisten
válasz dzso22 #52449 üzenetére
Turbó is volt rajta? 4T, 150 ccm@180 km/h? Ne hagyjátok abba!
Anno terepeztem DT50-nel, full gyári: csak úgy jött fel kerékre!
(A siratófalon...) Elég stabil volt, de 150-nél azért kívánta a 3-ast,
különben felment a fogyi 4,2-re, ami vállalhatatlan volt...! Még jó,
hogy 5 sebességes volt (200+ 3 lityiből), de unokatesóm egyszer
rakott bele rükit. Kár, hogy anno ne volt kamerás mobil (meg YT).
A hátramenet aktiválása pont "egykerekezés"-féle után történt.
Mondjuk egyszeri és megismételhetetlen volt. (Kár a videóért!) -
huszi.gyb
senior tag
válasz dzso22 #52457 üzenetére
Úgy mondd nem érdekes... De ilyen tuning 50-est még közelről nem láttam/próbáltam... Persze olyan gépeket láttam, amikben egy normál állapotú 600-as motor ára benne van, de azokat sosem értettem meg... Ezért érdekel(ne). Nem mintha vágynék ilyenre, érdeklődésem pusztán szakmai.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz dzso22 #52464 üzenetére
Nálunk van pár 50-es gépezet a családban.
Jó, anyám Kymcoja 4T, nem játszik.Nekem ugye volt a Tactom, ami vitte a 70-et (de nem szerette, ez más kérdés). Utazó 60km/h körül.
Húgomnak egy Yamaha Fizz-e van, nem tudom milyen blokkos, de az sem akar 60 fölé menni...
Számomra ezek miatt meglepő ez a 85-ös vég... Oké, hogy tuning. Talán egyszer majd adódik rá lehetőség, hogy meglessem milyen is ez.
Az 50vs nagyobb vitához: 50-esre is költeni kell, vagy lerúgod... Tactra igaz, hogy nem sokat költöttem, de úgy vettem meg, hogy szinte minden új volt... Frissen felújítva. Pár bovden, izzó, szíj... ezeket én cseréltem, majd vétel után Skizz kuplung rugókat, fékbetéteket... Szóval azokra is kell költeni...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz dzso22 #52464 üzenetére
Mi olyan hihetetlen? Csak az, hogy egy 383 ccm 31 lovas gépem van,
és annak van vége saját erőből 150 körül. (Lejtőn max. 160.) A fizikát
nem lehet megb*szni: légellenállásról hallottál már? 180 km/h = LOL!Mellesleg egy Leonardo baromira nem sportmotor. Nem értem!
De majd SzlobiG megmondja (aki 180-as hengert rakott rá) mit megy.Ui: oké, abból a 31 lóból, mire a kerékre kerül, marad valami 27?
Szerk: ne képet hozz! Dyno chartot meg GPS logot, 0-100 gyorsulást,
404 méteres drag időt, stb. Opcionálisan újságcikket a technikáról.
(Mert ilyen paraméterekkel biztos a csodájára járt a fél világ anno.)[ Szerkesztve ]
-
üszök
őstag
-
DigitXT
félisten
válasz dzso22 #52472 üzenetére
Szerintem 4-5 dologgal sem: próbáltad a 180-at? Óra szerint?
Nem veszünk össze, elhiszem, hogy JÓL ment! DE 4T 150-es
Leonardo-tól fizikai képtelenségnek hangzik a 180 km/h.Hacsak nem kapott valami nitrós, turbós megoldást... Utóbbi
sem hülyeség ám, ha érdekel, keress rá a T-Max 500 turbóra.
Nitróról meg talán pont üszök tud mesélni: jó cucc, csak hát
tipikusan nem méretezték az extra teljesítményhez a motort.
(Ergo a nitró olcsó, de hozzáépíteni a blokkot, hogy bírja...)Szerintem. Moszkító írta a 650-es Burgiról, hogy az ment úgy.
Elijeszteni senkit nem akarok, de nagyotmondani bárki tud.
Akár a tehetős tulaj, aki beleölt egy valag pénz, szóval "túloz",
hogy megindokolja magának, hogy miért érte meg az összeg.Ui: ha szétverte a főtengőt is a nagy tuning, tényleg megérte?
Ahelyett, hogy abból a pénzből vett volna valamit, amit ARRA
találtak ki. Szarból várat? Aztán ha összedől -> szarkupac?
(Kíváncsi lettem volna, milyen futómű/fék tuningot nyomott.) -
KelemenUhr
aktív tag
válasz dzso22 #52510 üzenetére
Szerencsére most úgysem tudnám megvenni, egy motorépítés kellős közepén vagyok, de akkor annyira nem bánkódok.
Egyébként itt van némi ízelítő az építkezésről, szívesen mesélek róla bővebben meg mutatok képeket arról, ami eddig meg ami ezután, ha valakit esetleg érdekel, de csak akkor, mert nem akarok skizózni.
Katt a képekre és akk nem lesznek ilyen pixelesek.
[ Szerkesztve ]
...De van egy rossz hírem is: a röntgenfelvétel alapján önben egy csontvázszerű lény él.
-
KelemenUhr
aktív tag
válasz dzso22 #52528 üzenetére
Rendben, várom a képet! Most még úgy gondolom, soha nem adom el, aztán ki tudja... Amúgy kell ez a korszak, pedig már egyetemre járok, nem vagyok már 16 éves, de most még kielégít meg mást fenn sem bírnék tartani. Anno ősök nem támogattak ebben, remélték, hogy kinövöm, SE.
...De van egy rossz hírem is: a röntgenfelvétel alapján önben egy csontvázszerű lény él.
-
wolfnet
tag
válasz dzso22 #53424 üzenetére
Abszolút igazad van. Egy hangos szót nem ejtettem ki a számon, nem voltam ideges, egyszerűen nem értettem hogy lehet valaki ennyire szívtelen g@ci. Én kérjek elnézést mert szabályosan arra jártam.
@huszi.gyb: köszönöm, most pár óra ágyban fekvés után ott tartunk hogy nem tudtam felállni olyan egyszerűen hogy kiballagjak a wc-re. Kezdek érezni olyan izmokat/csontokat amikről nem tudtam hogy vannak bennem.
Privátban érdeklődj! :)
-
huszi.gyb
senior tag
válasz dzso22 #53622 üzenetére
Cserébe olcsó az alkatrész...
Tactnál nem volt vele bajom, de bontásnál láttam, mindig elkapkodták... Főtengelyt nem annyira keresték... Viszont a teleszkópokat... Nem győztük kibontani. Ugyanez igaz az automata szívatóra is.
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
válasz dzso22 #53771 üzenetére
Lényegében ez is gondozás mentes,új koránban fel lett töltve savval majd lezárták és végzi a dolgát. Igen gyapotos. Teljesen zárt rendszerűre gondolsz ami valóban gondozás mentes..
HGabor:
Annyiba kerül nekem is majd egy új. Viszont ha azt nézzük hogy hány évet/Km-t bír ki akkor megérheti. Aksi élettartam függ a motor elektromos rendszerétől is nagyban.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz dzso22 #53774 üzenetére
6-8év ezekben a motorokban amit tudnak. Szerintem bőven jó,ennyiért már el is várható. Hallottam olyat,hogy érdemes felnyitni ilyen aksikat (3-4év után) majd potólni desztillált vizzel,mert ahogy te is írod kiszárad/hat.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Dexar007
veterán
válasz dzso22 #53873 üzenetére
Sejtettem a karbis dolgot egyebkent,de mar nem merek belenyulni,mivel vagy 3 honapig ultek rajta,es ha nem sikerült ennyi ido alatt normalisan megcsinalni,akkor barmifele modositastol mar csak szarabb lesz.
HGabor89 Ez erdekes.En nem tudok ilyenrol,de nem nem is volt meg szerencsere hasonlo ugyem.Amikor pedig veletlenul elesek,azt szeretem maganyosan tenni.
Give me your cum,bull!
-
Den
veterán
válasz dzso22 #54528 üzenetére
Az előgyújtást ezek csak fordulatra szabályozzák, mert nem tudják, hogy épp gyorsítasz vagy indulsz, ők csak egy jelet kapnak a jeladótól, és a ket jel közti időből számítja mekkora előgyújtást kell adni. Amiket én ismerek azok általában 2-3 ponton módosítják az előgyújtást. Alapjáraton a legkisebb, és ahogy nő a fordulat, 2-3 lépésben növelik a maximumig. Az egészre azért van szükség, mert ahogy nő a fordulat, nő a dugattyúsebesség, ezért egyre kevesebb ideje van a benzin-levegő keveréknek a hengerben tölteni, viszont a keverék égési sebessége azonos. Tehát egyre hamarabb kell begyújtani a keveréket, hogy még a hengerben elégjen és a lehető legtöbb munkát végezze. Mivel a dugó gyorsabban megy felfelé, ezért nem okoz gondot a korábbi gyújtás, mert mire a megfelelő nyomás létrejön addigra eléri a holtpontot. Ha induláskor, alapjárat közelében adna nagy előgyújtást akkor megállna a motor, mert a nyomás miatt nem tudna a dugó átlendülni a holtponton.
Az olcsó gyújtásoknál, van egy közepes előgyújtás, ami nagyjából jó alapjáraton és max fordulaton is, viszont sem az alapjárat nem olyan stabil, sem max fordulaton bem olyan élénk. De ilyen buta fix előgyújtásos cdi-t én még csak kínai verdákon láttam. Szerintem egy jobb japán, olasz robesznek már alapból állítja az előgyújtást a gyári cdi, de eu homológ kínaiaknál is, a környezetvédelmi normák miatt (a homologizációs doksiban benne van a gyújtásgörbe)
Tehát tuning cdi max több ponton állít mint a gyári, nagyobb maximális előgyújtással a nagyobb fordulat miatt, de kb ennyi.www.simson4t.hu
-
mumtaz
senior tag
válasz dzso22 #54861 üzenetére
Na így ebben a feszengetős formában még nem próbáltam. Volt pici hézag, ezért nem is néztem oldal irányban.
Den: Az a gond, hogy amiket találtam, azok árban vagy a csillagos égben voltak, vagy mindegyik 100-as volt. Az 50/100-asomat adtam el, ami majdnem patent volt, de szerintem túl olcsón még úgy is, hogy nem 50-es volt.
Ez mondhatjuk, hogy olcsó volt, mert a ráköltöttekkel együtt 115-re jött ki és jobb állapotban lett, mint abban az időben azok, amiket hasonló árfekvésben hirdettek a neten. Persze leszámítva ezt a hülyeségét, de ezt is csak egyszer kellene végre megcsinálni normálisan. A vízpumpa meg az én hülyeségem.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz dzso22 #54864 üzenetére
Igen. Azt megnéztem, mikor a kontrasztot cseréltem.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz dzso22 #55181 üzenetére
Láncfűrész? :-)
Voltam egyszer egy fickónál. Volt neki egy elektromos roller. Azzal, ha nem elég óvatosan húzta az ember a "gázt", simán kirohant a francba. Iszonyat nyomatéka volt. 40-45-öt simán.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz dzso22 #55190 üzenetére
Mondjuk igen. A préstávot nagyon be kell majd néznem.
Korábban felvetettem azt hiszem egy másik problémát is, hogy az Airsal hengernél formára illesztett külső henger/hengerfej tömítés lenne. Csak nem kaptam sehol. A sima hengerre való meg nem jó rá, mert túl hosszú. Szabad ezt csak pasztával összerakni? Elég jó tömítőpasztám van.
Holnap meg esni fog az eső. A fene egye meg. Itt meg csak nyitott parkoló van. Sehol legalább egy mélygarázs, vagy hasonló.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz dzso22 #55193 üzenetére
Alu tömítés itt nem hiszem, hogy jó. Ugye alapból gumitömítés van benne. Ehhez van a vájat is rajta. Ahhoz a sörösdoboz nem jó.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs