Hirdetés
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kcsa
veterán
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz hurenzon #40165 üzenetére
Milyen jogsid van?
CBF 250 keveset fogyaszt és elbír 2 személlyel is. Utazója kb. 100 körül van. A2 jogsi kell hozzá.(#40167) hurenzon: ja, értem. Suzuki GS 500 lesz a Te motorod. [link]
Egyszerű, mint a faék, nemigen romlik el, viszonylag keveset fogyaszt és túrára ideálisnak mondják.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
akos3
addikt
válasz hurenzon #40169 üzenetére
korlátlan jogsid van és 125-öst nézel? Attól azért ahogy írták már többen ne várj sokat 2 személlyel. de 1-el se...
Nekem cbr125-öm van így tudom h nem a levegőe beszélek Mindenképp nagyobbat vegyél, ha rendesezresen lesz 2 személlyel használva és nem akarod kigyilkolni. Mert csak úgy viszi a 100-at.. -
DigitXT
félisten
válasz hurenzon #40167 üzenetére
Ezt már inkább itt kérdezd meg, szerintem...
MÁS: Madison átnézve. Kormánycsapágy valóban koppant: meghúzva frankó.
Hajtással nincs gond, szíj rendben van, görgők nem kopottak, kuplung is oké.
Motorikusan amíg pöcc-röff, szép hangja van, és jól húz nem kell megbontani.
A féktárcsa vállas, nagyon: a szezont még kifutja, jövőre betéttel együtt csere.
Hátul jobb a betét, de a tárcsán látszik, hogy "fémen" is járatták valamikor.Első fék holtjátékán állíttattam, sokkal jobban érzem így a féket... Kombinálva
a kormánycsapágy jó beállításával már rendesen lehet az elsővel fékezni. Már
amíg bírja a betét, meg a tárcsa... Az idomzat ahhoz képest elég pöpec, hogy
pl. biztosan felborították a bal oldalára álló helyzetben: javított index, dobozon
karc, műszerfalon kis repedés. (Amúgy nincs csúszásnyom, mint a Maján.)A hátsó gumi lehet, hogy új, DE belsőt (!) is raktak bele. Ez utalhat arra, hogy
a felni nem az igazi... Lehet, hogy csak "kopott", de lehet, hogy meg van ütve.
Egyelőre használom így... "Szívó falsnit" kell cserélni (már ha ez mond nektek
valamit, én most hallottam a kifejezést először!), de ráér a ez is szezon elején.Fogyira kíváncsi leszek. Világítást meg fogom "tuningolni". Amúgy ma néztem
130-nál is, ott már 7500-at forog, és némi rezonancia is érezhető. 120-nál még
barátibb a dolog. (Végre nem néztem, amúgy 8600-nál elvileg leszabályoz...)
Nagyon csendes amúgy a gyári kipu, 100-nál csak a szél üvölt, a gép suhan...
Azért elkéne rá valami öblösebb hang! De nem akarok sokat rákölteni, max. ha
a Maját elviszik, akkor. Bár ANNYIT akkor sem költenék, mint a Majára.Ui: amíg el nem felejtem: 2 db 35 mm-es 6-os csavar hiányzik a delki műanyag
burkolatának rögzítéséből. Ha csavarbolt felé járok, veszek. Amúgy 3 is tartja...
Ja és a hátsó tengelynél a szimering cserés volt, kicsit nyomta a hajtóműolajat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Politika
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen