- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Projektor topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mini-ITX
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz hurenzon #40167 üzenetére
Ezt már inkább itt kérdezd meg, szerintem...
MÁS: Madison átnézve. Kormánycsapágy valóban koppant: meghúzva frankó.
Hajtással nincs gond, szíj rendben van, görgők nem kopottak, kuplung is oké.
Motorikusan amíg pöcc-röff, szép hangja van, és jól húz nem kell megbontani.
A féktárcsa vállas, nagyon: a szezont még kifutja, jövőre betéttel együtt csere.
Hátul jobb a betét, de a tárcsán látszik, hogy "fémen" is járatták valamikor.Első fék holtjátékán állíttattam, sokkal jobban érzem így a féket... Kombinálva
a kormánycsapágy jó beállításával már rendesen lehet az elsővel fékezni. Már
amíg bírja a betét, meg a tárcsa... Az idomzat ahhoz képest elég pöpec, hogy
pl. biztosan felborították a bal oldalára álló helyzetben: javított index, dobozon
karc, műszerfalon kis repedés. (Amúgy nincs csúszásnyom, mint a Maján.)A hátsó gumi lehet, hogy új, DE belsőt (!) is raktak bele. Ez utalhat arra, hogy
a felni nem az igazi... Lehet, hogy csak "kopott", de lehet, hogy meg van ütve.
Egyelőre használom így... "Szívó falsnit" kell cserélni (már ha ez mond nektek
valamit, én most hallottam a kifejezést először!), de ráér a ez is szezon elején.Fogyira kíváncsi leszek. Világítást meg fogom "tuningolni". Amúgy ma néztem
130-nál is, ott már 7500-at forog, és némi rezonancia is érezhető. 120-nál még
barátibb a dolog. (Végre nem néztem, amúgy 8600-nál elvileg leszabályoz...)
Nagyon csendes amúgy a gyári kipu, 100-nál csak a szél üvölt, a gép suhan...
Azért elkéne rá valami öblösebb hang! De nem akarok sokat rákölteni, max. ha
a Maját elviszik, akkor. Bár ANNYIT akkor sem költenék, mint a Majára.Ui: amíg el nem felejtem: 2 db 35 mm-es 6-os csavar hiányzik a delki műanyag
burkolatának rögzítéséből. Ha csavarbolt felé járok, veszek. Amúgy 3 is tartja...
Ja és a hátsó tengelynél a szimering cserés volt, kicsit nyomta a hajtóműolajat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Peter Kiss: Let's Encrypt otthonra
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- Politika
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Formula-1
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Peugeot, Citroën topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen