- Vezetékes FÜLhallgatók
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós kamerák
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- SSD kibeszélő
- Házimozi belépő szinten
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
Jövő év őszén jön a Mortal Kombat mozifilm folytatása
gp A folytatásban felbukkan végre Johnny Cage is, akit Karl Urban alakít majd.
-
Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
ma De ahogy arra számítani lehetett, ez is egy kétéves Nokia eszköz átnevezve.
-
Az ASRock kicsit megnyirbálta az egyik R-DIMM-es alaplapját
ph Az inteles deszka egyebek mellett szakít a Thunderbolt 4-gyel, a Wi-Fi 6E-vel, az egyik übergyors LAN-nal és a fixált I/O pajzzsal.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
syler123
veterán
Sziasztok!
Van egy Motowell Magnet Rs robogóm.
Már régebben beépítésre került Stage6 variátor, Stage6 pro replika kipufogó.
Viszont elképesztő hangos, ez mennyire normális? Olyan hangja van, mintha el lenne fűrészelve a kipufogó
Érces, magas hangja van. Ha valaki ért hozzá, akkor tehetek fel hangfelvételt.Ha normális akkor nem veszek másikat, de ha nem akkor nézek valami mást. Esetleg javítható valahogy? Lehet nem működik a hangtompító része? Az elejétől kezdve ilyen. A gyári halkabb volt sokkal.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz sityupityu #67478 üzenetére
Köszi, holnap dobok fel videót róla, hátha hallottatok már ilyet, szerintetek normálisnak számít-e.
-
syler123
veterán
válasz syler123 #67479 üzenetére
Most töltöttem fel a videót, nézzetek bele mit gondoltok, ez a hang mennyire normális? Videón lehet nem jön át annyira. Ráadásul az alapjárattal is gond van. Mint láthatjátok berúgni nem is tudom, csak önindítóval, gázadással.
Most még csak 360p van, még nem végzett a youtube, de a lényeg látszik.
Előtte jöttem haza a munkából, szóval hideg nem lehetett a motor még sem indult be pöccre rúgással. Leginkább sehogysem.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz syler123 #67492 üzenetére
Amit tudni kell a robogóról, hogy 3-4 hónapja fel kellett fúrni a hengert, mert rosszul mutatott az óra és kifogyott az olaj, ebbe ne is mennyünk bele. Akkor ki kellett cserélni a stage6 variátort is, mert teljesen el volt kopva, nem tudom ez hogy tudott elkopni, szerintem az előző szerelő alkotott, aki még a tuningot csinálta. Na mindegy, most így állunk, maga a robogó, nyélgázon szépen megy, köztes gázon kicsit érdekes, nem túl optimális a hangja, de ez lehet a karburátor miatt.
-
syler123
veterán
válasz perge666 #67494 üzenetére
Majd ránézetek, de jóhiszeműen azt gondolnám ha szerelőnél járt akkor a légszűrőt már csak megnézte, direkt mondtam neki hogy nézzen át mindent amiből gond lehet cseréljük ki ami csere érett, de csak a variátor és a görgők lettek cserélve.
A hang amúgy nem jön át a videó alatt, sokkal hangosabb. Már többen kérdezték tőlem, hogy tán leszakadt a kipufogó?
Légszűrőt egyszerű cserélni? Nekem aki annyit ért a motorhoz hogy elindítja és megy vele?
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
Sziasztok!
Azt megtudjátok mondani milyen gyapotot vegyek a kipufogó hangtompítójába?
Hufbauba tudok holnap bemenni, ott sokféle van, melyiket válasszam? Van ugye a hangszigetelő kőzetgyapot, gondolom nekem az kell, de melyiket?
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz sityupityu #67530 üzenetére
Köszi!
Kicseréltük, először nagyon fasza volt, mély és nem recsegős hangja volt. Párszor mentem vele és mintha kezdené előről, annyira persze nem. De mintha, lehet beképzelem. Nem tudom. Ugye láttátok, hogy eléggé kormolt, szerintem sok olajat kaphat és a gyapot hamar megszívja magát olajjal. Most csak olyan gyapotot használtunk, ami kéznél volt, de akkor veszek a linkedről, hátha majd azzal...
-
syler123
veterán
válasz syler123 #67531 üzenetére
Jaj még egy kérdés nem zaklatom tovább a topiclakókat. Ez lenne az alapjárat állító csavar? Basszus, valószínűleg ez állítja a levegő Jó lesz ha elállítottam, bár ez teljesen be volt csavarva, én kicsavartam, most meg vissza, szóval szerintem ugyanott van.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz sityupityu #67546 üzenetére
Igen, az alapjárat állító csavar volt. Megtaláltam az alkatrész listában. -
syler123
veterán
válasz sityupityu #67555 üzenetére
Ezt használom:
Nem kizárt hogy váltani kellene. Most nem nyomja a kormot, légszűrőt is kitisztítottuk. De lehet csak azért nem kokszol, mert most van hely a gyapotban
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz sityupityu #67557 üzenetére
Köszi, le fogom cserélni.
-
syler123
veterán
Sziasztok!
A robogóm nagyon meríti az akkut üresjáratban, tehát amikor nem használom. Télen nem is volt ezzel gond, levettem a sarukat, viszont lassan veszem elő megint és újra azzal fogok küzdeni, hogy 2-3 hetente töltenem kell. Tehetek szerintetek kapcsolót mondjuk a pozitív ágra és megszakítom, hogy ne merüljön? Nem vagyok egy nagy elektronikai szakértő, de pl volt olyan, hogy csak a negatívot sarut húztam le és úgy is merült az akku. Magyarázatot nem tudok rá, tudom hogy nem logikus, nem szabadna, de pontosan ez történt.
Esetleg létezik erre valami normális megoldás? Egy Motowell Magnet RS robogóról van szó. Van benne riasztó, amit nem használok, gondolom az nem merítheti, de pl távirányítós, lehet, hogy az a része merítheti, esetleg valahogyan kiköthető? Nem szoktam távirányítóval indítani, ezt nem is tervezem.
A robogó töltésével nincs gond, menet közben tölti az akkut.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz sityupityu #68985 üzenetére
Heti kb 3 nap van használva (Oda és vissza is 10-12km), 2-3 hét után már töltenem kell az akkut.
macilaci78: Új akku, a robogó meríti le. Másik akkut már dobtam ki emiatt, de mostmár figyelek, rátöltök, ha lemerül. 3 hónapot állt az akku most mindenféle merülés nélkül, úgy hogy le volt húzva a robogóról.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz sityupityu #69212 üzenetére
Azt a lidl-ös akkut én is várom csak nem tudni előre hogy mikor lesz, így lehet lemaradok róla.
-
syler123
veterán
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a riasztó és távirányítóról indítás lekötése mennyire macerás? Meríti az akkut én pedig nem használom. Simán lekötni gondolom nem lehet, mert akkor a kulccsal indítás sem menne.
Vagy hogyan szokták?Egy Motowell Magnet RS robogó.
-
syler123
veterán
válasz sityupityu #69235 üzenetére
Köszi!
Megpróbáljuk, egy kerékpár / motorboltban mondták, hogy nem úgy van ám hogy én azt lekötöm, akkor nem fog indulni Hanem hogy a negatív vezetéket kell lekötni / kapcsolót tenni rá vagy nem tudom (azt mondta ő sem ért hozz (motorszerelő??)), azért sem szedtem szét, mert ilyenbe már nem akartam belemenni, de ha csak annyi hogy követem a kábelét és lehúzom a csatlakozót az menni fog. Elvágni nyilván nem szeretném.
-
syler123
veterán
Köszönöm!
Ha hazaérek megpróbálom.
Valami eszi az akkut, remélem ezek azok, nem csak a "computer", ami az időt, megtett kilométert jegyzi meg.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz sityupityu #69235 üzenetére
Sziasztok!
Hát ma lekötöttem a riasztót / távról indítás, kiderült hogy nem ennyire egyszerű, mert ilyenkor nem lehet leállítani a motort
Ilyen riasztó van a robogóban.
Más formában meg gondolom nem éri meg lekötni, mert maximum annyit érek el hogy nem lesz riasztó, de kevesebbet sem fog fogyasztani, mert ennek a résznek meg kell kapnia a tápot az akkutól.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz Armahun #69318 üzenetére
Igen, elméletileg Hát nem mertem így összekötni.
Nekem ilyen kábelek vannak.
Tulajdonképpen ha kép szerint csinálnám, akkor a pozitívot kötném össze a direction light-al. Nem tudom ez a helyes bekötés-e. De ha direction light alatt az indexet érti, akkor nem hinném
Viszont a motort le tudom állítani az oldaltámasszal. Csak ugye ha az tönkremegy, akkor nem tudom leállítani.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz sityupityu #69455 üzenetére
Köszi!
Ez egy Motowell Magnet rs.
Holnap elviszem azért a szerelőhöz. A földön egy pici folt volt, nem vészes, eddig azt nem láttam. Mondjuk ebben szerintem még cserélve sem volt. Már azért is megéri elvinni szerelőhöz, talán azt még meg tudják csinálni. (Kiskőrösön szinte senki nem vállal robogó szerelést, pedig néha jó lenne ha ránéznének.)
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
Sziasztok!
Van egy Motowell Magnet Rs, aminél leállítás után folyik az üzemanyag. Elvittem szerelőhöz ami annyit csinált, hogy már nem folyik a hajtóműre, kivezette egy csövön és ott folyik, sokkal előrébb vagyok...
Vákumos benzincső. Ma pl teletankoltam a robogót és tócsák állnak a földön, nagyon gazdaságos lesz így az üzemeltetése...Mit lehetne ezzel kezdeni?
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz syler123 #70135 üzenetére
Ami kimaradt, amióta szerelőnél járt, valami úszón is állított végsebességnél dadog a motor, szóval tiszta haszon volt elvinni. Szóval azért kérdezek rá itt, hogy meg tudjan mondani neki mit nézzen meg / cseréljen ki. Gondolom ezt a vákumos benzincsapot kell cserélni, amit nem tett meg.
-
syler123
veterán
válasz macilaci78 #70140 üzenetére
Holnap visszaviszem, biztos megmagyarázzák, mert tegnap teletankoltam, azt nem tudom meddig kellene tankolnom azt az 5 literes tankot, félig? Mindenesetre rakatok be másik benzincsapot. Meg a másik oldalra csőbe köthető benzincsapot, elzárom és jónapot, indítás előtt meg nyitom, meg kell szokni.
Remélem a dadogást is meg tudja oldani, mert a kókányolás előtt jó volt. Vállalkozás volt, de nem írom le melyik, hátha a végén jó lesz.
sityupityu: Köszi, az lesz, átnézetem, csak bosszantó na, fizettem 10eFt-ot, amit nem sajnálnék, de rosszabb lett mint volt...
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz syler123 #70145 üzenetére
Lekopogom eddig rendben van, ki lett cserélve a vákumos benzincsap. Egy csepp sem jött ki belőle azóta.
A dadogást meg én oldottam meg, riasztót úgy kötötte le, hogy lehúzta a pozitív szálat a többit összedugta, mint kiderült így valamiért meghülyül a robogó és dadog nagy sebességnél és hirtelen gázadásra. Teljesen széthúzva a riasztót rendben működik. Persze így oldaltámasszal kell leállítanom, de még mindig jobb mintha dadogna állandóan.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
Ezt én is nehezen tudom elképzelni
Bár ha az én Motowell magnet RS-em, megy 95-öt óra szerint ami a valóságban lehet 85-90. Bár ezen már van Stage6 kipufogó, variátor stb...
Amúgy pont azon agyalok, hogy eladom és veszek egy sr 50 R-t, de ahogy olvasom magas a fogyasztás, az pedig annyira nem jó, pont az lenne az előnye ezeknek a gépeknek hogy keveset fogyasztanak.
Ha pedig eladom lehet jobb lenne visszarakatnom a gyári variátort meg kipufogót, mert ha mindenigaz azok jók lehetnek az sr50-hez és úgysem fizetik meg.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
Sziasztok!
Létezhet olyan hogy annyira hulladék a benzin, hogy nem indul a robogó? Már kettő embertől hallottam, hogy egy bizonyos kúton (MOL) gondjuk volt a benzinnel, nem úgy ment az autó, a másiknak talán meg is állt.
Kb most érhetett el a tank ahhoz az üzemanyaghoz amit beletöltöttem, hazafelé is volt 1-2 dadogása, de hazaértem. Másnap nem is indult.
Remélem nem lehettem akkora idióta, hogy dízelt tankoltam bele, mert szerintem azon a napon amilyen idegesen jöttem haza az sem lenne kizárt. Bár nekem benzinszagnak érződik, nem tudok most mellé tenni dízelt
1,5 liter lehetett kb a tankban, onnan tankoltam tele. 44 km-t tettem meg a robogóval, hátha ebből megállapítható. Ha dízelt tankoltam volna akkor csak hamarabb előjött volna a hiba nemigaz?
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz macilaci78 #70943 üzenetére
Mondjuk így utólag olvasva tényleg elég hülyén fogalmaztam, hogy most keveredett el Fene se tudja, de annyira úgy festett, hogy a tankolással függ össze
Most még megjavíttatom, aztán eladom ezt a Motowell hulladékot. Az a baj hogy nem csak a Motowell hulladék, hanem a szerelő akihez vittem és legutóbb is nagyobb kárt csinált mint hasznot. Akkor a riasztót kötötte ki rosszul, ezért felhívtam a Motowell képviseletet és segítettek a helyes lekötésben, hogy melyik két vezetéket kell összekötni, utána jó lett.Ezért kell egy megbízhatóbb robogó, hogy ritkán járjon a kontár szerelőknél.
Aprilia sr 50 R -ben gondolkodom.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
Ha szikra van, de a gyertyára nem kerül üzemanyag, akkor valószínűleg a karbi tömődött el? Vagy mi a leggyakoribb hibaforrás?
Egy nappal előtte szépen járt a robogó, másnap pedig már nem indul.[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz sityupityu #70958 üzenetére
Remélem gyorsan elvállalja a szerelő, mert én leginkább a robogóval oldottam meg a munkába járást. Most sajna megszívatott
-
-
syler123
veterán
Sziasztok!
Meglett a robogó hibája, sajnos nem a karburátorral van gond, hanem a hengerfejnél eltört a zégergyűrű, végighasította a hengert elég szépen, szóval fúrni kellene. Már egyszer volt fúrva 1 éve, szerintem nem jól rakhatták össze vagy a fene se tudja mi okozta.
Szerintetek megéri fúratni még, lehet tartós, ha normálisabb emberke javítja, vagy inkább vegyek gyári szettet? Ma vagy holnap mondják meg az árát a fúrásnak, dugattyúval stb.
Úgy nézem a gyári henger mindennel együtt, kivéve a hengerfej, annak nincs baja 27eFt. -
syler123
veterán
válasz perge666 #70988 üzenetére
Lehetni lehet, van több túlméretes szett hozzá, csak ugye mi van akkor ha megint 1 évig húzza.
Elvileg ha jól meg van csinálva bírna kellene úgy mint a gyári hengernek? Mennyi km-t mehet el egy fúrt henger? Annyira nem is mentem sokat a robesszal. Viszont amíg jó idő van minden nap robesszel járnék munkába, ami nekem 14km oda + 14 vissza. Szeretném ha ezt sokáig bírná.Most elvileg más fúrná fel, ugye nem tudom hogy az előző szerelő kihez küldte, így könnyen lehet hogy ugyanaz fogja fúrni. Lehet persze hogy nem is a fúrással volt a gond, hanem a szerelővel aki összerakta. Az a baj hogy ennyire nem értek hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz syler123 #70989 üzenetére
Még egy olyan kérdésem lenne, ha új henger mellett döntenék, akkor ez minden ami kellhet?
Minden a kosárban van?
Ez a http://www.motowellalkatresz.hu
Gondolom itt minden gyáriAmi még érdekes lesz, hogy tuning variátor és sportkipufogó van a gépen ami vagy 10ezret forog, érdekes lesz a bejáratás...
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz Krogoth #71006 üzenetére
Köszi!
Nagyon agyalok rajta, hogy ilyet vegyek. Gondolom ha újan veszem még kisebb a hibalehetőség. Bár konkrétan alig találtam olyan helyet ahol ilyet kapni lehet, még webáruházban sem találok, csak 1-2 full ismeretlen helyen. Bár a mostani Motowell 95-100-al is képes menni, mert eléggé tuningos, de itt nagyobb a hibalehetőség is.
Meg a Liberty-nél is gondolom picit meglehet növelni a végsebességet. Olyan 80-85km/h nekem elég lenne.Remélem a problémád is megoldódik.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz Laybee #71010 üzenetére
Igen, újat szeretnék. Ha mindenigaz van belőle 2 ütemű is. Mondjuk azt nem tudtam hogy Injektoros, annak nem örülnék, még egy hibalehetőség, javítás szempontból sem szerencsés.
4 ütem nem lenne jó 50cc-nél. Alig menne. Még a 125-ösön agyalok, nem tudom még mennyire macera az ab125 jogsi.
-
syler123
veterán
válasz flegga92 #71019 üzenetére
A b125-el az a baj, hogy pl a 2018-as Piaggio Liberty-k már 150-esek. Tehát vadiújat pl Liberty-ből már nem is vezethetek. Tehát lehet érdemesebb fentebb lépnem.
Krogoth: Na akkor megoldódott a probléma
Szerintem nekem is elkészül a Motowell Magnet RS a hétvégén. Ma érkezik meg a komplett hengerszett, gondolom összerakja a szerelő és kész van.A többiektől kérdezném, hogy mennyire fontos a bejáratás egy új gyári hengernél? Az elején menjek vele inkább ilyen 50-60-al? Vagy semmi jelentősége nincs?
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
Sziasztok!
Kész lett a motorom, hengercserével Belül ugye mivel kijött a gyűrű, a hengert szépen legyalulta a dugattyú. Volt már egyszer fúrva, ezekszerint nem a legjobban lett megoldva.
Fúrásra 22eFt-ot akartak kérni, úgy hogy egy nagy repedés láttam kívül a hengeren. 30eFt pedig a gyári új henger, az utóbbit választottam.A kérdésem az lenne, hogy mennyit kell a bejáratással foglalkozni? Most egy 30km-t beletettem 45-50km/h -s tempóban. Meddig járjak vele kímélő tempóban?
-
syler123
veterán
Egy olyan kérdésem lenne, hogy használja valaki kézi benzincsappal a robogót? Nekem a vákumossal gondjaim vannak, mindig folyik a benzin, pár hónapig jó, aztán kezdődik előröl. Vettem kézi nyitású csapot, itt 1 be 1 kivezetés van.
Ez mennyire működhet, pl amikor leállítom a motort mennyire folyna a benzin? Mennyi időm van elzárni, hogy ne a földön kössön ki a benzin egy része? -
syler123
veterán
válasz BlackPriest #71099 üzenetére
De ha a vákumos benzincsappal folyik, akkor a kézi nyitott állapotában is fog nem? Lehet nekem a tűszeleppel van a gond, túlzottan nem értek hozzá és értelmes szerelő sincs a közelben.
-
syler123
veterán
Köszi mindkettőtöknek.
Akkor nekem ezek kellenek?
Ezt írja a leírás: "A nem gumis tűszelep kúp nem zár tökéletesen, szivároghat a karburátor úszóház alján lévő túlfolyóból az üzemanyag. A régi gyártású Motowell robogók esetében mindenképpen érdemes kicserélni erre az új kialakításúra."
Lehet ez nálam a probléma, mondjuk nem tudom mit értenek régi gyártású alatt. De mivel csöpög a túlfolyónál a benzincsap pedig cserélve lett így gondolom csak az lehet a gond.
-
syler123
veterán
válasz #25529296 #71157 üzenetére
Motowell Magnet RS tulajdonosként én azért azt mondanám, hogy érdemesebb komolyabbat venni Szerelő vagy, neked könnyű a dolgod, én nem vagyok az és állandóan hordanom kell valamiért. Hol a benzin folyik, most éppen a fékfolyadék. Műanyag elemek, összefogatva fémcsavarral alátét nélkül. Ezeken a részeken repedezik, törik a műanyag. Az elejét konkrétan újra össze kellett raknunk, mert nem voltak meghúzva a csavarok és lötyögött minden. A műszerfalon most az egyik gomb lett használhatatlan, majd szét kell szedni, mert bent maradt a gomb. Egyébként is érzéketlen volt, túl puha gumis...
Nekem így hogy szerelőhöz hordom olcsóbb lett volna hosszú távon egy komolyabb, akár 600-700eFt-ért.
Az elején nagyon szerettem, sőt jól is megy, nem ezzel van a baj, de az itt csöpög, ott folyik, itt reped stb dolgok egyre jobban felhúznak.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
Megnéztem, 2009-es. De az első pár évben szinte semmit sem volt használva, értsd havi 1-2 alkalom, akkor is max 10-en pár km. Most kezdtem el komolyabban használni munkába járásra, autó helyett. Ez ilyen 2 * 13km-t jelent. Nem tudom hogy azóta javítottak-e a magnet rs-en, vagy ugyanazt gyártják.
Olyan 6-7ekm lehet benne, nem tudom megnézni, mert pont az a gomb rossz rajta.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
Annyira beleszerelmesedtem a PCX 125 robogóba, hogy le kell tegyem a b125 jogsit. Megbízhatóságáról mit lehet tudni? Sok km-t eljárhatok vele munkába ingázásra? Ilyen napi 30km maxról lenne szó, de ezt hétfőtől péntekig.
Nem mellesleg a 2l-es fogyasztás is nagyon vonz. Bár lehet sokan nem jelent, ha 1,05milláért megveszem
Mondjuk pont ezért szeretnék hosszú távra tervezni vele.[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz crissprivat #71175 üzenetére
Yamaha nmaxot is néztem, de annak "csak" 13"-os kerekei vannak, mint a mostani 50-es robogómnak. Nem jók az utak, legyen minél nagyobb az a kerék.
suste: Szerintem is drága, néhány éve 700eFt volt újan. Kapott pár extrát, de azért az 1,05mFt sok egy 125-ös robogóért. Szóval még agyalok, ha most minden megoldódik a Motowell-el, akkor még marad egy darabig.
-
syler123
veterán
Sziasztok!
Robogómba kellett hajtóműolaj (Motowell magnet rs). Elvileg ez való bele: 10W40; JASO T 903:2006 MA2
Mivel más nem volt, tetettünk bele 75W-80-at
Használhatom így vagy inkább vegyek másikat bele?Valamint mi okozhatja a hajtóműolaj folyást, csepegést?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs