- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josh
tag
A kisebb teljesítményű motorok (ugyanolyan köbcenti mellett) kevésbé melegszenek, így azokat nem kell olyan intenzíven hűteni, míg azok, amiket lehet tunningolni, azokra már azért tesznek vízhűtést, mert az jobban tud hűteni. Itt én az üzemi hőmérsékleten történű tartásról beszélek. Gondolj csak bele egy 50-es robi is megy hatvanat, miközbe a 600 köbcentis trabant megy 120-at. Képzelheted, hogy melyiknek kell az intenzívebb hűtés (A robinak)
Valakinek van valami ellenvetése?Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
Den
veterán
Kösz a választ Asszem félreérhetően fogalmaztam, nekifutok harmadszor is
tehát. Nem akarok semmilyen robogót, motort vagy más kétkerekűt venni, csupán a véleményetekre vagyok kiváncsi. Először is hova sorolnátok,mert ugye nem robogó, mivel a tipikus robogótechnológia, a lengőkarral egybeépített cvt, és blokk helyett itt normál elhelyezésű blokk van váltóval, lánchajtással, mint egy motornál, viszont a váz vonalvezetése, a tank elhelyezése, a teljes burkolat mégis robogós megjelenést ad. Nem találtam rá magyar szót, angolul cub-nak hívják.
Másodszor érdekel mi a szimpi és az unszimpi ebben a megoldásban, mennyire gond hogy nem 50-es stb... ami eszetekbe jut.
thx előre iswww.simson4t.hu
-
Topiccsendőr
addikt
Ezekszerint én öngyilkosjelölt vagyok...
Illetve hibádzik a robogófelépítménnyel kapcsolatos elképzelésed is. Ha egy jókora plexi meredne a melkasod előtt, akkor egyetértenék. De aerodinamikai szempontból teljesen mindegy, hogy néz ki ebben az esetben. A 180-as Runnerel remélem nem kapnak el senkit, mert alaphangon okirathamisítással fogják vádolni, meg még le is fejezik. Hiába nem nézik a hengert, az elég gyanús, hogy 90-nel mész az úton...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Den
veterán
árat nem tok mondani, mert nem számoltam ki mennyi lenne szállításalregadóval stb, e szvsz max 200k, de inkább kevesebb.
4 ütemű amúgy teljesítméyét nem tudom, de 70 fölött van a vége.
mondjuk amit a városról írsz az nyiugaton lehet hogy igaz, de bp-en az utak állapota olyan hogy 12 colos kerékkelistenkísértés száguldozni
ezeknek amúgy 17 colos kereke van.
a lánchajtást nem pozitívumkén írtam hanem csak infóként, hogy ez van rajta
hm, ez a rendszám a legnagyobb gond. akinek van a1-e álltalában már komolyabb verdát akarwww.simson4t.hu
-
-
Topiccsendőr
addikt
Ez a társadalom akkor lenne túlszabályozva, ha betartatnák mindenkivel a szabályokat. Itt mindenkinek joga van, de a kötelezettségekről senki nem hallott. Ez a hozzáállás, hogy nem mész el valamire, pl. idézésre ... Így nagyon könnyűnek hangzik, meg vagány a felelőtlenséged, de nem bújhatsz ki ezek alól. Lehet hogy 4 év múlva, de valamilyen következménye lesz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Szakadjunk már le erről a 120-140-ről kérem! Mentél már egyáltalán 140-nel motoron? Egy gagyi Grex 15 000- Forintos bukósisak (zárt) plexijét az orrodig nyomja a menetszél. A 80-90-nel is vannak fenntartásaim. Hiszem, ha látom.
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ReDPiTTY
tag
hát az a legutolsó,full tuning?gyári kipufogoval?
mod:az utolsó elötti az igazat mond
josh:az a kis rész eggyütt nyílik a naggyal,és az alatt van a tanksapka,és olajtartály beöntöje
[Szerkesztve]Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
Topiccsendőr
addikt
Persze, ezek mind hazudnak. Egyrészről nincs 80-as henger. 68,7 -es van, ami ugyebár 70-es. Másrészről ezek hirdetések. A legnagyobb mókusvakítások vannak itt. Te tényleg elhiszed, hogy egy Ditech 148-al megy és fogyaszt 3l-t? Ha elhiszed, akkor vedd meg valamelyiket, egész nyugodtan, támogasd őket a jóhiszeműségeddel, a pénzeddel. Mert megérdemled...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Den
veterán
nos én taiwanról beszéltem nem kínáról. egyrészt.
de ha már kína. szép az eszmefuttatásod, csak néhány helyen hibádzik.
igaz hogy olcsó a kínai cuccok úgynevezett FOB ára (free on board, ami tömören azt takarja hogy az árban csak annyi szállítás van hogy kiviszik a kikötőbe és felteszik a hajóra) valóbban olcsó de az 50k azért tulzás, kapcsolatban állok több kínai céggel is, ennél vmivel több. pl azok amiknek a képét lejjebb belinkeltem úgy kb 70k. erre jön a szállítás, ami leginkább attól függ mennyi fér egy konténerbe, de nem horror összeg. ehhez jön 8 százalék vám, vagy spec esetben 4,5. Ezután a forgalmazó költségei, és ez dobja meg az árat, mert ugye be kell kalkulálni egy bizonyos garanciaköltséget, szervízfentartás, raktár, üzlethelység, alkalmazottak, reklám, stb, nem kis összeg. utána természetesen a haszon, és az újabb durva tétel 25 százalék áfa.
ha megnézzük a listát, látható hogy az európai gépeknél csak a tengeri szállítás nincs, tehát a komolyabb név miatt rátehető nagyobb profitot is figyelembevéve, alig többől állítják elő az európai rpobogókat mint a kínaiakat, ez betudható a magasabb munkabérnek, magasabb adóknak, környezetvédelmi költségeknek, stb.
és még valaminek. A kínai cégek az alapanyagot, alkatrészt azért tudják olcsón előállítani mert más léptékben dolgoznak.
euban egy cég a termékprofiljához szerez gyártókapacitást, kínában a gyártókapacitáshoz igazodik a termékprofil. ezek nagy nehézipari cégek 5-6 leányválalattal amik közt van acélüzem, hengermű., stb, mind hatalmas kapacitású és mindent gyárt amit tud az üzemeiben, ha kell robogóhengert ha kell ipari gépek öntvényeit, bármit ami az adott technológiával gyártható, ezért nagyon gazdaságosan mindig max kihasználtságon üzemel, ráadásul modern technológiával gyárt ami további költségcsökkentő.
és ehhez jön mégegy dolog. nekik az eu piac apróság, ezek kínábban indiában és ázsiai országban adják el a legtöbbet, ami egy több mint 2 milliárd fős piac.
na dióhéjban ez az olcsóség oka.
A minőség amiatt gyengébb mint a nyugati vagy japán gépeké, hogy mint te is említetted, ezek a termékek kőkeményen másolatok, és a méreteket le tudták másolni a kínaiak de a nagy márkák mögött álló know-how-t, és több évtizedes gyártási tapasztalatot nem.
de ezerrel fejlődnek, sok cég már kezd tullépni a másolós időszakon, egyre több jelenik meg saját fejlesztésel, és hihetetlenül akarnak.
nem adok 10-15 évet nekik, hogy feljöjjenek, sőtt...
mit anno a japánok.www.simson4t.hu
-
Topiccsendőr
addikt
Azonkívűl a Yamahát nem gyártják Európában. Csak az MBK-t. MBK Booster = Yamaha BW'S, MBK Nitro = Yamaha Aerox. Az MBK márka sokkal olcsóbb, csak a hirdetésekben újra és újra át akarják verni a népet, és úgy rakják fel/ akarják eladni, hogy Yamaha, természetesen drágábban. Egy laikus be is dől nekik.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Adris
csendes tag
Ja és szerintem a mostani kínai robogók 100-150 ezer FT közötti összeget érnek. A többi az az emberi kapzsiság miatt van rajtuk. De az olaszban gyártott robogók se érnek 550-600 ezret. Reális áruk úgy 400 körül van. Akkor ha mondjuk a Japánban gyártottak megérik az 5-600at. De olyat itt nem lehet újonnan venni, hála az EU védővámjainak, meg a kapzsi kereskedőknek. Mondjuk ahogy kinéznek, meg amilyen kicsik a japán emberek mérete miatt lehet én is inkább olaszt vennék. De azért ha a Toyota vagy Honda vs Fiat minőségre gondolok ... hááááát ... Bár a japcsik kezét is akkor törtem volna el mikor megnyitották az első európai összeszerelő üzemet.
-
Adris
csendes tag
Jövöre a Keewayekbe beépített hifi cucc lesz ... mit hifi, high-end. Bung-Olufsen vagy Ned néven. Az autóhifi showkban is megjelenik majd a legjobb robogózene versenyszám. Miért is ne, semmivel nem értelmetlenebb mint a hangnyomásverseny.
Bár ez utóbbira már készül a cuccom. Olyan lesz hogy mikor bekapcsolom az összes résztvevő dobhártyája beszakad, a szívük megáll, az agyuk meg lecsorog a lábuk szárán ... az lesz ám az ultimate solution. Tutira bekerülök vele a Guiness rekordok könyvébe. Csak még meg kell oldanom a távirányítást, meg hogy ne csak ipari áramról üzemeljen a cucc (jelenleg csak arról megy) De Uhrin Benedek már szebben szól rajta mint a dolbihifisztereó8.2es TVmen.
Azután kifejlesztem végre az egykerekű robogót, és elkezdem gyártani Kínában. Eldobható kivitelű lesz, elvégre ha fényképezőből meg mobiltelefonból már van eldobható akkor robogóból miért nincs? Nincs több aggódás hogy ellopják. Nem kell időt vesztegetni a leláncolására. Nem kell parkolási díjat fizetni utána. Sőt. Ha robival érkeztél és megis ittál nem kell megkérni senkit hogy ott hagyhasd. Az ára versenyképes kell hogy legyen a sofőrszolgálatokéval. Újrahasznosított papírból és műanyagből, kínai gyermekmunkával simán kihozható 4499 FTból darabja. BEFEKTETŐKET KERESEK ! Kormányközeli bankok előnyben, orosz-ukrán maffia, arab pénzváltók hátrányban ! Szlogen: Itt a jövő, ez a menő ! (Távlati tervek: eldobható házak hajléktalanok részére. De ezen még dolgoznom kell) -
Adris
csendes tag
Ha 5ezer eurós autóra van kereslet, 5 eurós robogóra is lenne ! 4499 FTos önköltségi ár, Kínában 5ezer HUFnak megfelelő csomcsingba (helyi fizetőeszköz) kerülne (kínai paraszt 10 évi, gyári munkás 10 havi átlagkeresete) itthon meg 14999 HUFba. A szállítás, vámok, adó, meg a hawaii nyaralóm ára ugye megdobja kicsit. De ezt mindenki megértheti. (Aki meg nem annak csak a szőlő a savanyú) Mivel eldobható ezért nem kell rá pl. tanksapka. Nehogy már túlhasználják. Csak ezen az apró alkatrészen minimum 50 ftot lehet megspórolni! 100 millió legyártott példány esetén (ennyin vásik el végleg a szintén Kínában gyártott gyártósor) az 5 milliárd forint megtakarítás ! Csak ezen az egyetlen alkatrészen ! És egy robogó hányezer alkatrészből áll ! Minimum a fele simán elhagyható! Pláne ami nem látszik. De ott vannak a csavarok is. Többszáz robogónként. Nem kell egyse. Úgyse lesz szétszedhető. Nincs szervízköltség. Se szervízhálózat kiépítésének költsége. Garancia ??? HAHAHA. Ha nem indul be cseregarancia. Ha már beindult akkor annyi. Egyszerhasználatos ! Az új szlogen emberek ! Kínai egyszerhasználatos termékek ! Kici kínai acni naccon óccón.
-
Topiccsendőr
addikt
Mondjuk egy ezer éves Esteliten mximum a variátorhoz tud nyúlni az ember. akkor állapottól függően 60-65-öt fog menni, persze gyorsabban szét fog hullani. a régebbi robogóknál a henger van úgy kialakítva, hogy a kipufogórés után szinte félig ''be van zárva'' a leömlő. Aki ezt kimarja, annak megcsókolom mindkét lábát. Ha meg kimarja, akkora nyomatékot fog veszteni vele, hogy nincs értelme. Úgyhogy, ha már csinálunk valamit, akkor csináljuk rendesen. Azaz, bele se fogjunk, ha nincs rá pár százezer forintunk.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
AMD Power
titán