- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Egérpad topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Az AI felé fordul az IKEA is
ph A vállalat a magyar felhasználókat is megcélozza az IKEA Kreativ nevű, mesterséges intelligencia technológiát is használó szolgáltatásával.
-
A Galaxy A73 is telepítheti a One UI 6.1-et
ma Amennyiben rendelkezik ehhez szükséges 2,6 GB szabad tárhellyel.
-
Fizetős formában tér vissza a Wayfinder
gp A készítők átdolgozzák a korábbi free-to-play játékot, az új korai kiadás júniusban érkezik.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Moleman #72005 üzenetére
Általában tuning nélkül ennyit szoktak tudni. Régen nagy dio fan voltam. Azt azért nézd meg, hogy nincs-e a szíj elkopva mert lehet, hogy azért nincs olyan végsebesség mint amilyet te szeretnél. Na meg a görgők állapotát is stb. Egy multivariátor hozzádobása egyébként biztos, hogy segítene rajta még akkor is ha jó minden.
szerk: én valamiért mindig jobbnak tartottam a régi állóhengeres dio-kat mint az újabb, af-34-35-ös fekvőhengereseket.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
addikt
válasz Moleman #72007 üzenetére
Végre egy dio-s
A 27/28-ban 14-es a főtengely azt tudom - ilyesmi jó lehet, de a polini kicsit olcsóbb (20 körül)
Az, h 60-nál vége van nem meglepő (ha gyári) mivel annyival (se) mehet - gondolom más országokba mehetne. Az enyémbe már rég nincs bekötve az óra. 2x vettem bele spirált de egyből elszakítja, zárójelbe tettem a kérdést Egyébként tényleg elég rövid a végáttétük, sajnosMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Topikgazda
válasz Moleman #72007 üzenetére
Azért ellenőrizd le, hogy belevaló szíjat tettek-e bele. Szereltem már olyan af-35ös dio-t amibe 27-28-asba való szíj volt. Menni ment vele, de más hosszúságú a kettő, és az af-34-35-be való jóval szélesebb is. Hogy variátornál a csapszegnél van-e egy gyűrű ami megakadályozza, hogy teljesen kifusson a szíj azt neked kell megnézned, de ez egyébként nem igazán jellemző a dio-ra, még a japán belpiacosoknál sem nagyon láttam ilyet. Persze azért nézd meg, ki tudja...
Mondjuk egy ilyen variátort, ez már normális minőségű...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Moleman #72012 üzenetére
"Jól látom, hogy ez a variátor kompatibilis mindkettővel?"
Igen jó hozzá.
"beadom szervizbe az újat, nézzék meg, hogy aránylag kevés pénzből stabillá és gyorsabbá lehet-e tenni, aztán hátha kitisztul, hogy melyikre érdemesebb költeni."
Ezzel követed el a legnagyobb hibát. Szerintem motorszervizek 90%-a a robogók lelkéhez a hajtáshoz, illetve annak behangolásához egyszerűen nem konyít semmit sem. Ha ezzel a szöveggel odaviszed nekik, akkor egyből szét akarják majd szedni az egész blokkot, nagyobb hengert rárakni stb, mert szerintük csak így lehet nagyobb teljesítményt kicsikarni belőle. Tisztelet a kivételnek, de sajnos ez általában így van. Lehúznak egy valag pénzel és jó eséllyel nem azzal a végeredménnyel kapod meg a gépet mint amivel szeretted volna. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem lehet szervizbe vinni a motort annak aki nem ért hozzá vagy nincs szerszáma...ha valamit ki kell cserélni akkor azt természetesen megoldják. De ezzel odavinni, hogy gyorsabb legyen stb....a legtöbb esetben hiba, mert mint írtam a nagy részüknek (bár a működési elvét ismerik) gőzük nincs arról, hogy pontosan mi is történik ha itt vagy ott belenyúlnak-megbolygatják hajtást. Gyakori dolog, hogy 70-es hengerrel nagyobb karburátorral nem megy úgy, mint ugyanaz a motor 50-es hengerrel megfejelve egy multivariátorral patentra behangolva. Ha ezt még párosítjuk egy rezonátorral (tudom, nem mindenki szereti) akkor arról már ne is beszéljünk. Ez van.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz Moleman #72070 üzenetére
-átírás: egyszeri díj, tényleg olyan brutális? mennnyi az?
én inkább a regadót mondanám brutálisnak, de ez ugye használtnál nincsen (ha itthoni)-biztosítás: 2018-ban ennyi volt, és szerintem jövőre sem lesz sokkal több:
csak pár ezressel volt kevesebb az 50-es robeszomnál-olajcsere: 1L olaj kell bele (ahogy a 4T-50-esekbe is), az olajszűrőt nem kell cserélni, csak kipucolni
ebbe tuti nem rokkansz belelevegős/karbis blokk, szóval kevés törődést igényel ez is (2T-hez képest a szelephézagállítás ami plusz)
cserébe kapod:
+szabályos, nyugodt "száguldozás"
+tuning nélküli 90km/h
+2 személy
+M0-ra is felmehetsz
+3-4L-es fogyasztás (nem plusz, hanem ennyi ) -
flegga92
senior tag
válasz Moleman #72072 üzenetére
Nekem a Yamaha Cygnus lepapirozása kb 60-70e-be fog fájni, ebben benne van az eredetiség vizsga, műszaki, regadó, rendszám, forgalmi, átírás. Nekem így is megéri, jóval olcsóbban vettem mint a rendszámos társait.
Nekem a biztosítás kemény 200 Ft-al lesz drágább mint az 50-esre amire 4000 Ft-ot fizetek. Ott van még a teljesítmény adó ami éves szinten kb 2500 Ft.
Olajcsere nekem 20 perc volt elsőre, haver ugyan ilyen robogóján már 15 perc alatt végeztem. Kartont kell a motor alá tenni és nem lesz semmi mocskos.
Üzemanyagon meg simán megspórolom ezeket a költségeket. Forgalomban meg nem tolnak le a rendszám miatt. Amikor haver rendszámosával megyek, nem jönnek a seggembe, mikor a sajátommal közlekedek mindig keménykednek, pedig dinamikusan közlekedek. -
Topikgazda
-
macilaci78
nagyúr
válasz Moleman #72213 üzenetére
Azért azt tegyük hozzá, hogy a ment 74-et és a 70 km/h utazósebesség nem ugyanaz.
A fogyasztás meg a termettől is függ, na meg vezetési stílustól is. Nem mindegy, hogy ingázva jön ki a fogyasztás, vagy pirostól pirostól nyélgázon húzva, esetleg a budai hegyes-völgyes részeken...
Minden esetre egy Dio-n én nem férek el és azokon a kis kerekeken 70-nel csapatni a Hungárián még üres úton sem életbiztosítás.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
lali81
tag
válasz Moleman #72213 üzenetére
köszi a hasznos infókat! nem voltam képben enniyre a Dio-val,
(#72214) body007: a kasztni annyira engem se izgatna,
(#72215) macilaci78: ez a dilemmám, hogy vajon merek-e 70-nel kistestű&kerekűvel menni a csúcsban..
ehhez a tempóhoz már nagyobb testű /nagyobb kerekű robi kéne.. volt nemrég egy Jog hirdetve 150ccmes blokkkal de pont emiatt inogtam meg. Amúgy van esetleg a piacon ilyen aminek nem 10'-es a kereke, hanem nagyobb és mondjuk 2T 70/1xx-ccm blokkos?[ Szerkesztve ]
-
suste
veterán
válasz Moleman #72236 üzenetére
Remélem ezekkel nem közúton közlekedtek!
Állati veszélyes, amikor elvakítasz minden szembejövőt! Lehet pont ezért ütnek majd el, vagy netán egy gyalogost az út szélén ...
Létezik a gyári fényszóróba szerelhető LED "izzó" is, ezek is vannak alin, sokkal jobb a fénye mint a sima gyári izzó, és látnak tőle a szemből érkezők.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingyenes az Epic Store-ban a Dragon Age: Inquisition – Game of the Year Edition
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nők, nőügyek (18+)
- Villanyszerelés
- GTA VI
- GTA V
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs