- iPad topik
- Amazon Kindle
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
gp Néhány év késéssel újabb platformra is megkapjuk a játék early access változatát.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
it Vizsgálatot indított az USA közlekedésbiztonsági hatósága a Waymo robotautók váratlan viselkedése miatt.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vadászcsiga
félisten
Sziasztok, új robogót akarok venni de már a legelején elakadtam. 2 vagy 4 ütemű? Eddig csak az előbbiből voltak régiek, ezért sok nyűggel. Ami tuti hogy robbanékony, és állandóan füst szagú volt a polom tőlük
-
vadászcsiga
félisten
válasz molnarpeter #74665 üzenetére
Nem mondom, egy Honda cm125-ből (vagy inkább CB350-ből) átalakított cafe racert el tudnék képzelni magamnak de maradok a földön, az igényeimnek megfelel most egy robogó is.
A 4t lomhasagát mindenhol írják.
Elektromosak drágák.sityupityu
Igen, 50-es a cél.[ Szerkesztve ]
-
vadászcsiga
félisten
válasz sityupityu #74668 üzenetére
Jó lenne minél kevesebbet, mondjuk 250 ezer. Eddigi keresésem szerint ebbe egy Keeway fér bele, illetve használt de az egyelőre a második opció. Vagy van más ötlet, illetve tiltás?
[ Szerkesztve ]
-
vadászcsiga
félisten
Használt is játszana de egyrészt a jó ajánlatok rendszerint az ország másik felében vannak, másrészt azoknak is van rejtett hibájuk, kevés a jól szervizelt darab. Zsákba macska a legtöbbje.
-
vadászcsiga
félisten
válasz sityupityu #74678 üzenetére
Garancia sem oldja meg? Keewayekre mennyi van?
energy4ever
duplaja a keretnek[ Szerkesztve ]
-
vadászcsiga
félisten
válasz macilaci78 #74685 üzenetére
Kétlem én hogy a mostani keewayekben is ilyen csavarok vannak. Ahogy írták, régi, 10+ éves tapasztalatok vannak vele. Egy évtized alatt azért tud javulni egy fiatal márka, lásd Kia, Hyundai.
-
vadászcsiga
félisten
válasz sityupityu #74691 üzenetére
Nem, de érted a hasonlatot. Nekem pl kínai telefonom van: xiaomi.
Amugy szivesen olvasnék egy megsértett keeway tulajt[ Szerkesztve ]
-
vadászcsiga
félisten
Auchanban megint kapható a blue way elektromos chopper. 200 ezer Ft, nem tudom milyen minőség de Pesten a belvárosban a turisták jól el vannak vele.
-
vadászcsiga
félisten
válasz macilaci78 #74716 üzenetére
Áh értem
-
vadászcsiga
félisten
-
vadászcsiga
félisten
Az olasz/japán vs kínai témához meg csak ennyit. Piaggio adatlapján ez áll (Ausztriában lett vásárolva):
Name des Herstellers:
Piaggio Foshan Motorcycle Co.. Ltd
Zhengxing Road, Chengxi Industrial District
Zhangcha Foshan, Guangdong Pro
PR China -
vadászcsiga
félisten
válasz Dj.Mike #74831 üzenetére
Nem a teljesítmény miatt, az nem fog változni. Azt mondja egy idős autószerelő, aki mellesleg veterán motoros, hogy a 95-öst már telinyomják etanollal, amitől víz csapódik ki a hengerfalra, ami már karos lehet hosszútávon a motornak, tehát érdemesebb nagyobb oktánszámú benzint tankolni.
[ Szerkesztve ]
-
vadászcsiga
félisten
Na akkor gyorsan ki is motorozom a 95-öst a tankból aztán jöhet a 100-as
-
vadászcsiga
félisten
Zip 2t-vel van 2 hetes tapasztalatom. 27 éves Honda Dioval tudom összehasonlítani mert az volt előtte.
Piaggion még fojtás van, emiatt 45-nél többet nem tudok belőle kicsiholni, majd el kell vinnem eltávolíttatni.
Kényelmes robogó, taposó kisebb mint hondán volt. Fékek tökéletesen fognak, az első tárcsa, hátsó dob azonnal megfogják a motort. Fényszóró meglepően erős, a nagy kerek búra jól szétveti a fényt, ha valaki nem vesz észre az úton, az vak.
Olaj nem fogy, harmadik tankot fogyasztom de az olajszint alig változik.Vannak hátrányok is: műszerfal pl túl puritán, Hondán tökéletesen képben voltam mindenről, merre indexelek, stb. Itt csak az indexelés ténye van, ha meg fogy a benzin akkor csak egy kivillanó lámpa informál arról hogy másfél liter maradt. Indexnél a kapcsoló is egy lóf*sz. Egy állású, nagyon könnyen jár, emiatt visszakapcsoláskor könnyedén az ellenkező irányba lehet kapcsolni. Eléggé elveszi a figyelmet a forgalomról. Szívesen lecserélném egy 3 állásúra.
Sisak tartó alacsony és szűk, olyan bukó fér bele amin nincs plexi.
Hianyolom még a fogást az ülés környékéről, amivel le tudom venni a mocit sztenderről. Hátsó lámpa műanyag eleme úgy van kialakítva hogy meg lehet fogni, de felek hogy hosszútávon leszakad.Sokan megdícserték a 2 hét alatt, ez jól esett
Kicsit hosszú lett, de talán hasznos lehet annak aki választani szeretne.
[ Szerkesztve ]
-
vadászcsiga
félisten
válasz perge666 #74893 üzenetére
Összességében jól döntöttem, hibát mindenben lehet találni. Arra a távra amire használom tökéletes. Sokat végig kellene néznem ahhoz hogy azt mondjam ez és ez jobb lenne. Formailag talán egy Vespa.
Legfontosabb szempont a jó minőségű motor volt, hogy ne kelljen napi szinten szerelni csak használni. Előzőnél kicsit besokaltamenergy4ever
Af18 volt[ Szerkesztve ]
-
vadászcsiga
félisten
A tárcsafék normális hogy csikorog? Tegnap tettem bele vadonatúj betéteket mert az előző már enyhe fékezéskor is hangos volt, de néha néha már az új is nyüszög.
-
vadászcsiga
félisten
válasz Grenczii #75033 üzenetére
Zipet lemértem GPS-el, valós a 45km/h, de a fojtást nagyon utálom. Teljesen elveszi a motorozás élményét, én pont 100kg vagyok, és enyhe emelkedőn már jelentkezik az ami a videóban van, de szerencsére nem annyira durván hogy jóformán leáll a moci. Nagyon nagyon reménykedek benne hogy utána furgebb lesz mert ha nem akkor megy a háztól.
-
vadászcsiga
félisten
válasz vadászcsiga #75035 üzenetére
Marmint fojtás eltávolítása után. A kis hondám dinamikusabb volt, igaz az sem ment többet mint 55, még lejtőn lefelé sem, de valahogy jobban élveztem a vele való gurulást városban.
[ Szerkesztve ]
-
vadászcsiga
félisten
válasz vadászcsiga #75035 üzenetére
Na, megfenyegettem a kis taljánt hogy megy a háztól, meg is büntetett. Buktam vele egy kicsit a joelobb. Orr meg az oldal idom meghorzsolodott, térdem, konyokom ugyanúgy.
-
vadászcsiga
félisten
válasz macilaci78 #75046 üzenetére
Most én sem bántam
-
vadászcsiga
félisten
válasz perge666 #75048 üzenetére
Lövésem sincs. 500x kanyarodtam már be ott. Este visszamentem, de semmilyen olajfoltot vagy ilyesmit nem láttam. Hazafele sem tapasztaltam hogy csúszna a gumi. Amúgy is rendben vannak, nem kopottak, és kb 20-25-el vettem be tehát gyorsan sem mentem. Amúgy is tök öregesen és nagy ívben veszem a kanyarokat. Arra emlékszem hogy egy pillanat alatt kicsusszantam, és már dőltem is.
Illetve várjunk csak...egy fekete műanyag zacskó darab mégis volt ott, az az erősebb fajta de már ezer autó átment rajta. Sztem azon buktam el.
-
-
vadászcsiga
félisten
válasz macilaci78 #75066 üzenetére
-
vadászcsiga
félisten
válasz macilaci78 #75069 üzenetére
A kanyarodás irányába kitett láb mint támaszték vajon segíthet az esés megelőzésében? Vagy semmi esély nincs megtartani a nehéz motort, ami a gravitáció, vagy a centrifugális erő miatt még nehezebb?
-
vadászcsiga
félisten
Zip papír szerint 84kg, nem könnyű sztenderrol levenni. Gumirol nem sikerült megállapítanom milyen gyártmány. Még gyári, nem tudom Piaggioék mit raknak rá, lehet hogy egy premiumba még be kéne ruhaznom, bár ha ugyanúgy egy nejlon darab kerül alá, akkor a tapadás bármilyen gumi alatt megszűnik.
[ Szerkesztve ]
-
vadászcsiga
félisten
Apropó Repsol. Van különbség a scooter és a gyorsasági motoros 2t olaja között? Mindkettő szintetikus, de más különbséget nem látok a dobozon. Nekem az utóbbi van, de csak később vettem eszre hogy van robogós is belőle.
Illetve mi a trükk arra a dobozból kijövő csőnek amikor letekerem? Elég kényelmetlen úgy betölteni.[ Szerkesztve ]
-
vadászcsiga
félisten
válasz vadászcsiga #75124 üzenetére
Szoval tudjuk mi a különbség közöttük?
-
vadászcsiga
félisten
Írtátok hogy a 100-as benzin nem okoz teljesítmény növekedést, már a második tank van benne, tehát a 95-öst biztos elégette de én határozottan érzem hogy dinamikusabb tőle. Nem lett rakéta, de úgy érzem hamarabb eléri azt a fránya 45km/h-át mint előtte.
-
vadászcsiga
félisten
válasz SoulReaver #75262 üzenetére
A kreszben most a legfontosabb téma a villany járgányok szabályozása.
-
vadászcsiga
félisten
válasz SoulReaver #75270 üzenetére
Egyelőre azt sem tiszta hol közlekedhet. Úttest? Járda?
-
vadászcsiga
félisten
Lehetséges hogy a 100-as benzin jobban fogy? Mintha gyakrabban kellene kútra járnom mint 95-össel. Vagy csak képzelődök?
-
vadászcsiga
félisten
válasz spanglee001 #75351 üzenetére
Lidlis 100-nal kezdődik.
-
vadászcsiga
félisten
Ma hallottam egy trükköt a csikorgó fekpofakra, igaz autónál, de ugyanaz. Az ürge rezpasztával kente be a pofák belső felületét.
-
vadászcsiga
félisten
Rézpasztához semmi megjegyzés? Pozitív, negatív?
Új hozzászólás Aktív témák
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- iPad topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Amazon Kindle
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs