- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS notebook topic
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Socket AM4
Hirdetés
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
2024 - Alig egy nap múlva jön a Sony új State of Play előadása
gp Az előzetes tervek szerint több mint 30 perces lesz a műsor.
-
Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
ph A friss pletykák szerint az AMD és az Intel is a frissítésein dolgozik.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz runner 125 #26475 üzenetére
Jogos, én a városi létbe nem gondoltam bele.
-
Ezért csinálom én azt, hogy meló vége felé fogom a motort és betolom az előtérbe mert szó szó érdekes melegen az ülés, mondom egyszer nehogy reccs. Nem érzed úgy, hogy te most abban a cipőben jársz mint páran? Tudod, megvesz foltoz foltoz és hipp hopp vételár + 100K a motor ára.
Én majd ha kialakult a vége őszintén leírom nektek mennyibe fájt ebben az évben a motor, az biztos, hogy 300 felett lesz. És igen jól alszom nem érdekel. -
válasz runner 125 #26631 üzenetére
én sem mondanám el mert ha nem gyógyul meg akkor felesleges volt minden.
Criton! Várjuk meg mi lesz. Kibírják azt a kis időt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz DigitXT #26635 üzenetére
túlmelegszik a motor,a meleg levegő nem tud hova távozni,ezért megfúrják azon részét amit kell,így tud távozni a felesleges hő! A hol meg egyebeket majd criton kideríti és remélem majd látható is lesz, gondolom akkor közhírré teszi.na. A lényeg, hogy megfúrják a motort szellőzés céljából.
[ Szerkesztve ]
-
visszavonultam! Várjuk meg critonét,engem is érdekel mi van vele,mert nekem is ilyen van és a fúrás nekem sem kerek. Főleg a mit,meg hol.
-
Mint kiderült mert felhívtam a szervizt, folyamatosan próbálnak elérni, de senki nem reagál, mert elírták a számomat, régen kész a motor, most indulok érte. Az ára annyira sok, hogy nem mertek több dolgot cserélni benne, nyeltem egyet az árán. Nagy disznóságok vannak és voltak a motorban. Augban viszem vissza akkor lesz keret a variátorra.....
A pofám leszakad.......
Amúgy megérdeklődtem, az aeroxoknak van széria hibája, a hajtás körül túlmelegszik, ahogy nekem is látszódott ez a kuplung harangon. Jelenség a nem húz, lomha, nem megy. A megoldás erre a fúrás, a deklit fúrják meg, de nem ész nélkül, adott helyeken, így akinek még nem hullott szét a nagy hőtől a dolog, ezzel megmenekül.
[ Szerkesztve ]
-
Amúgy 48K-nál tartok most, de hogy mit cseréltek azt majd ott megtudom, mert olyat is cseréltek amit én kértem annak ellenére, hogy jó, csak idős, pl a szíj, stb stb....
-
válasz DigitXT #26665 üzenetére
Na most tettük tisztába a dolgokat, az melegszik túl, a varió és a kuplung, lomhul, csökken a teljesítménye a gépnek. Lentebb erre kitérek.
Hazaestem! Teljesen máshogy megy a motor mint korábban. Ott indul, hogy ha nagy tempónál elengedem a gázt akkor gurulok tovább majdnem ugyan úgy és nem annyira fog a motor mintha homokba mennék és nem darabosan lassulok. A gyorsulása is full egyenletes. Most sokkal simább a futása, jobban gurul. Az alapjárat ráfekszik a kb 1800-ra és ott áll atomstabilan, pöccre indul, szinte csak ránézek és röffen. Sokkal halkabb amúgy a motor mint korábban. Szivatót nem ismeri, bár majd este ránézek mert nem full hidegen indultam vele haza.
A 48k-ba a következő dolgok vannak benne, a papírról írom le:
- Első fék javítása, fékfolyadék csere
- Karmantyú és fékbetét csere
- Hátsó fékbetétek csere +ápolás tisztítás
- Hűtőfolyadék csere
- Gyertya csere (régi: BP6HS >> új: BP7HS)
- Meghajtó szíj csere, beépítés ápolás
- Hajtómű olaj csere
- Önindító szabadon futó javítása, csapágy csere (most is csilingelget, de ég és föld ami volt meg ami van)
- Futópróbák, fék vasalás (?), beállításA fékek még kissé nyekeregnek, de sokat javult mire hazaértem, fékhatás kiváló, valóban új baromi vastag van benne, sokkal kisebb távon mozog a fékkar is.
Még ezekkel együtt is fennáll a hiba ami úgy jelentkezik, hogy nem pörög fel a motor és alig húz, majd ha elér egy X fordulatot hirtelen megindul. Ezt olyan 10km után kezdte el, de szóltak, hogy ilyen. Ezért várnak később, előre vetítették, hogy ha beleugrok max ilyen 20k körül lesz a vége (állapottól függ) és akkor 7.5 - 8k körül kezd majd húzni, ezt tartja is végig. Azt mondták ezt be kell állítani, ez nem csak úgy megy, hogy feldobjuk és mehetek.
Motorikusan azt mondta jó a lelke, ez valóban ennyit ment! Kaptam címkét, hogy ott lett javítva, az orrára ragasztották.barack1997! Köszi mentettem! Akit érdekel amint hazaértem ránéztem infrással. Annyit érdemes tudni, hogy 30km-t jöttem kényelmesen nem csont maxon kb 25 fokban nem napon, így a motor felöli oldalán a dekli 60 fokos volt, onnan minden felé 50. DE a nagy melegben közelíteni nem lehet felé, nem hogy megfogom. Az tény, hogy a legmelegebb ott ahol a kolléga által linkelt cuccon a kivágás van, illetve minél hűvösebb van kint annál harapósabb a motor. Sztem azt meg fogom csináltatni. A szerelő szerint amúgy nagy hő érte/éri a gépet ott és az alkatrészek eldeformálódnak, jobban kopnak, a rugók elfáradnak. Azt mondta, még, hogy esélyes a kontrasztrugó csere is ott figyel majd megnézik. Azért jött ki hülyén mert nem értek el és vakon csinálták, napok óta tilitolizzák a motort.... Ami amúgy nem baj mert sokba került ez is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz runner 125 #26679 üzenetére
Teljesen egyetértek veled! A javítási díjba és a címkére is.
-
25 fokban hidegen minimális szivató,egy gáz húzás 5k-ig,elengedem és ketyeg. Kb mint régen. Jellemzően a szivatót nem szereti.
-
mentem egy kört hidegröl indulva. Ahogy vártam,eleinte oké,majd makacskodik. A gázt ha csontra húzom akkor sem megy a fordulat az egekbe,húz. Egyszerűen nem tudom gyilkolni ha akarom is. Ez miért van mit csináltak vele? Na ez így marad egyelőre. A 8k-s induló és a 9k-s üzemi fordulat mennyire gázos? Ha bólintok a varió javításra! óra szerint 9k a piros tartomány. Ja a berúgókarom már nem szorul! Táboriék többet csináltak mint a másik szaki,jó ráülni!
[ Szerkesztve ]
-
válasz runner 125 #26714 üzenetére
Neked is van egy stílusod, értem az avatarod. Nézz rá az enyémre is.
1F2X5! Kaméleon![ Szerkesztve ]
-
válasz runner 125 #26718 üzenetére
Az, hogy célozgatsz. A táboriékat sem a kisujjamból szívtam, itt írta X, hogy "jók" úgymond.
-
válasz runner 125 #26720 üzenetére
-
válasz Criton #26790 üzenetére
Az elmaradt gumi link. [link] - ahol ez átvehető az nem éppen a szomszéd, de elmegyek érte ha úgy adódik. Kiszállítás irreálisan drága, felejtős.
Na én nektek is megfogadom, amint varicsere lesz és pörgősebb lesz a motor, egyik reggel 5 tájt tök véletlenül ott fogok kövéret húzni (esetleg túráztatni) ahol alszik. Mert aki vasárnap stihllel kelt fel az vét ellenem. Hogy ***** ****g!Runner! Múlt héten és az előtt is. Mára már megy a buli a féltető alatt, kérdeztem is hol a stihl?
[ Szerkesztve ]
-
válasz Criton #26818 üzenetére
Én meg (talán az új szíj miatt?) azt tapasztaltam, hogy gyorsabban megy ki a mutató a mérhető tartományból, viszont az hiányzik, hogy nem tudom a motort úgy felpörgetni, hogy pirosba menjen a fordulat. Egyszerűen addig húzom a kart még lehet, és húz, tart egy X kb 8K-s fordulatot ennyi. Régen ha odahúztam neki akkor felment 9-is is, de jobban nem ment csak zúgott. Ha igazat akarok mondani akkor eddig 3 robogón ültem, amikor megvettem, amikor az aranykezű belenyúlt meg most és várat magára a negyedik felállás.
runner 125! Ennyit számít ez?
[ Szerkesztve ]
-
Olyan létezik, hogy tömlő nélküli a gumim,de mégis van benne?mert annyira töredezett, hogy nem hiszem el, hogy nem ereszt.
Más: gurulok leállított motorral olyan 1km-t, majd a lejtő végén megállok beindítani,de nehezen indul. Miért? Csak érdekel.
-
Mit jósoltok neki? Videó (10 perc és elérhető) - kép1 - kép2 Mert bárhogy számolok a kerék kereten belül lenne, de váratlan kiadáskor gáz van, kihagynám, sőt az egész évet ezzel nyomnám le és jövőre ezzel kezdenék.
Még jó, hogy a kereket nézegettem mert benéztem a kormány mellett futó vezetékekre is. Rögtön 2 lappangó hibát elhárítottam. Egy első lámpa vezeték kopást és KM óra spirál kopást. Kikezdte a kormány, már a külső gumit le is darálta. -
A michelin kezd kiesni nálam a kosárból, a lenti képen látható aszfalton annyira csúszott a motor, hogy a legkisebb fékezésre vagy a segge vagy az orra indult meg. [link]
Baromira zavar, hogy nem tudom csak egy pontig húzni neki, onnan a gép ahogy gyorsul úgy gyorsul nincs beleszólásom. Adhatott volna a szerelő több szabad kezet is.[ Szerkesztve ]
-
válasz AndrewTdi #26870 üzenetére
Esőbe milyen? Mert állítólag nem jó. Ami most rajta van az is misis, esőbe kb olyan mintha jégen közlekednék, most meg ezen a furcsa aszfalton ide ide csúsztam, nem mertem fékezni, lentre kb 60-al gurultam. Tükörsima aszfalt. Direkt mentem erre mert mondták, hogy ez nem átlagos szakasz. Azt hozzá kell tennem, hogy nem szuzkik előztek ki és a kép bal oldalán látható kerítés felfelé kb ugyan ennyit tartott még. A házon nem ablak van, vas redőny és biztonsági szolgálat őrzi. Szegény ország ez nagyon!
Criton! Miért mennyi?? Picivel drágább mint a többi, vagy valami változott? 30k-ból megvan bárhol.
[ Szerkesztve ]
-
kb mit bírnak ki az olajpumpák? Jelen esetben aeroxnál. 9000km-nél tartok. Mióta ráakadtam neten a képére figyelgetem a motort és a gyertya cserénél amit sejtettem az beigazolódott. Kép alapján 'sok az olaj',ez amúgy látszik is a kipufnál,hidegen pl füstfelhőt hagyok magam után ha kicsit durvábban meghúzom,illetve alapból is látni a füstöt ha csak ketyeg. 750ml-el elmegyek laza 1000km-t és ekkor kezd sokat világítani a lámpa. Mindig akkor kap amikor már sokat világít a lámpa. Cseréje nehéz?
-
dupla
[ Szerkesztve ]
-
válasz runner 125 #26804 üzenetére
Amúgy te miért nem vagy szakértő rangú? Érdekes az SSD topicban is az egyik szaki szakértő, a másik halandó, pedig mindkettő tesz a topicért. Mindig a miért és a mi lett volna ha érdekel.
-
válasz Criton #26903 üzenetére
Figyu nézzük meg az e a hibád mint nálam. A jelenség nálam km 10km után jön elő ebben a 25 fokban. Erre akkor derül fény ha lassítok és/vagy megállok. Állok a pirosnál (úgy írom le amikor még nem tudtam kezelni a dolgot régen!!!), kapom a zöldet, húzom, a fordulat kb 5k-ig felmegy hangja elcsuklik és lassan nekiindulok, de nem fullad, egyszerűen nehezen megy, pont mint amit írt, mintha 5-be indulnál autóval (igaz azzal el sem lehet). Aztán ha elindul eléri a fordulat a kb 7k-t és mintha mi sem történt volna. Stimm?
Mert ha igen tudok rá egy kis könnyebbséget. Mielőtt megállsz a pirosnál ellenőrizd, hogy nem a fog lerohadni, ezt úgy tudod, hogy megállás előtt ráhúzod, ha felpörög rendesen akkor indulásnál is menni fog, ha érzed, hogy nem pörög csináld azt a pirosnál, hogy kicsit gurulsz, vagy hintáztatod a motort és hidd el jó lesz. Mert az fix, hogy ennek valami pozícióhoz van köze, ha rossz pillanatban jön a piros lerohad, ha jó pozícióban semmi gond, ezért kell mozogni vele alapjáraton mert beáll a jó pozícióba. Mondjatok bármit én ezzel tudom kezelni a jelenséget. Viszont menet közben ha pl 20-al megyek már nincs mit tenni rohad és lassan gyorsul. Otthon is ahol nincs nagy nyüzsi próbáld ki az elméletem, melegítsd be (ezt amúgy durva emelkedőkkel meg lehet tenni) és idézd elő a dolgot amikor induláskor lomha, ekkor hintáztasd a motort előre hátra vagy gurulj vele fél-1 métert és megszűnik a baja. Ezt mondta tábori is, hibás a váltóm, rá is írta magának, hogy így adták át nekem. Idővel az a hő amit termel bent a gép megeszi amúgy a rugókat stb, gondolom laikusként a sok felhevül-lehűl körtől megváltozik a rugó szerkezete és jellemzői. A mirekék azt mondták (korábban felhívtam őket) rossz esetben ez a dolog odáig fajul, hogy ami a hajtás körül van az minden elfárad és cserés. Az, hogy a fentebb leírtakból mi igaz mi nem majd akkor ha a verimat is megműtötték + mentem vele 1000km-t.AndrewTdi! Csabi helyileg hol van?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen