Hirdetés
-
Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
ph A korábbról ismert termékcsalád aktuális változata 32, 48, 64 és 96 GB-os csomagokban jön.
-
Premier előzetesen a napokban megjelent SERUM korai kiadása
gp Az early access verzió egyelőre kizárólag PC-n érhető csak el.
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
-
-
Topiccsendőr
addikt
Nem jellemző. Idomok patentek, és egy ilyen javítást könnyű kiszúrni. Azért szalad ebből az R6 ból egy pár darab az utakon. De amíg nincs megnézve felesleges teóriázni.
Maga az első fejidom lámpával annyiba kerül majdnem mint egy gyári teló[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Integra
titán
ne érts félre, nem kötekedni akarok, de mindig csak beszéltek erről, lassan cselekedni is kéne.. a papír pedig jó álláshoz kell, hiába nem tetszik, sosem osztották ingyen és nem is fogják. és külföldön sincsen kolbászból a kerítés és ott is kell a képesítés, még komolyabb is mint mo-n. ha profi, szakképzett vagy, akkor van esélyed. ha nincsen, akkor úgyis kudarcként fogod megélni.. nem tányér mosogatókat keresnek, vagy vendéglátósokat alapvetően.. szóval ez a szerencse próbálás óriási közhely. sokan mondják, kevesen cselekszenek. és csak a cselekedet számít, semmi más. azt már csöndesen jegyzem csak meg hogy hányotoknak megy tárgyalási szinten az angol és német nyelv.. mert ezek nélkül meg aztán pláne halott ügy.. na de nem offolok tovább..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ez semmit nem jelent.
mit tudsz te letenni az asztalra? szakmailag és nyelvtudásban? csak ez számít.
saját körömben kb minden 10 emberből 1, ha megtudja vetni a lábát. tippelj miért.. és azt is tippeld meg hogy a másik 9-nek mikor hazajött mi volt a véleménye..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
jelen gazdasági körülmények felszínes ismeretének tekintetében, én nem az eu-ban gondolkodnék. főleg nem angliában, ahol a 3 faluval arrébbról érkező angolok is outlanderek.
németek ugyan ez, csigazabálók remélem beborulnak az új elnökükkel, spanyolban tudjuk mi van, írek megint kuka, feljebb hideg van (oroszok lezárják a gázt, megfagynak), olaszország megint csak vergődik, görögöket meg hagyjuk szerintem... stb.ennyit az eu-ról.
ha jó helyet akarsz, akkor messzire kell menni.
Merkel mama is megmondta tavaly... tekintve, hogy itten hamarosan háború lesz, mielőbb lépni kell...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Djuree
félisten
-
runner 125
nagyúr
Ez is belpiacos, nem?
Persze sajnálom.
(Hozzáteszem újabb tanulság számomra, h huszonéves motort nem vennék mindennapi használatra, annak ellenére sem, h ezek tartós blokkok a megfelelő és időben elvégzett szerviz mellett.)"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
shiNIN
tag
Ah 20k... Nem kicsinyelem le persze, de eszembe jut Teresa benzinszintérzékelője.
Amivel gond volt, de mind kiderült, csak a kábellel. Ha az érzékelő lett volna a ludas, az biza úgy maradt volna. Nem szükséges a motor működéséhez és a zseniálisak a CS-re úgy oldották meg, hogy egybe van az AC pumpával s csak együtt lehet őket cserélni. 180 ezer forint Megjegyzendő, hogy a CS tesójánál, a GS-nél ezek szétszedhetők, az érzékelő külön is megkapható, nyilván töredék áron... -
#25954560
törölt tag
valaki mar vegigszivott egy fzr250 'felujitast' itt a topicban, keress vissza.
egyebkent nem volt hezag azt jelenti h lett? (voltak a szakinak megfelelo meretu lapkai?) ha nem volt hezag az szuper, akkor sosem zartak a szelepek. nagyon gyengenek is kellett lennie a motornak. es rossz esetben a karbiba is visszafuj.
arra keszulj h a 20db szeleped felujitasa sem jarhato ut valszeg, mivel elegge vekonykak a tanyerok, nagyon kevesen vagnanak neki es meg kevesebben nem egetnek szet.
eljen a husszelepes tekknika. -
runner 125
nagyúr
Ebben az évben még van, feltéve, ha _1 éven belüli_ az A1-ed, vagy az Ak.-d.
Ha, régebben csináltad, akkor van szopás, mert abban az esetben kell a teljesösszegű A-t megcsinálni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
emre
veterán
Köszi az infót!
Szerintem nem volt drága.Megoldható a dolog, ráadásul még mindig nálam van a tartalék munkahenger.
Ha gondolod kipróbálhatjuk azzal is.
Szerintem a hétvégén ráérek valamelyik nap, hét közben, meló után már nem állnék neki.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
tutis
őstag
válasz Prof01 #10215 üzenetére
Én se viszem sose szervízbe cska a komoly dolgokért, lásd futóműolaj csere...
Ráadásul 2-3 ezrenként cserélem az olajat, azért úgy már drága mulatság lenne szervízbe járogatni..Pályázás előtt pl mindig kompletten átnézem, idomok le, aztán teljes átnézés, tisztítás következik, nekem ez nem fáradtság..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
lujo10
aktív tag
válasz Prof01 #10215 üzenetére
Olajcseréért én sem viszem szervizbe, így legalább tudom, hogy mi kerül bele és különben sem nagy meló. A fáradt olaj meg megy a faterékhoz, belekeveri a fűrészporba és már kész is télire a remek gyújtós
[ Szerkesztve ]
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
stifi
senior tag
válasz Prof01 #10215 üzenetére
erre van 1 jó módszer, én szépen le szoktam ülni a szervizben olyan helyre ahol rálátok a motorra (nem mászok a szerelő nyakába, nem tartom fel hülye kérdésekkel, de a jelenlétem biztosíték arra, hogy nem felejtenek el egy olajcserekor mondjuk olajat cserélni...)
azért a motorszerviz teljesen más mint az autószerviz, félig meddig haverok vagyunk, nem hiszem hogy átvernének...
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
válasz Prof01 #10215 üzenetére
Csak annyit a nem bízom a márkaszervizben sztorihoz, hogy én általában oda viszem, ha olyan meló van vele. Sokan hülyének néznek, hogy egy 13 éves motort mi a fenének oda hordok, de amit ott megcsináltak, az mindig jó volt utána. Illetve full normálisak, végig ott lehetek a motor mellett, dumálunk is közbe a szerelőkkel stb. Prop-tech esetében ugyanez a tapasztalat. Ráadásul ott ismerik a motor előéletét is, mivel akitől vettem az oda hordta.
Szóval teljesen más a légkör, mint egy autószervizben, ahol futószalagon jönnek-mennek a verdák (mivel Kawa most a Volvo szervizzel egy közös telephelyen van, így látom, hogy ott teljesen másképp mennek a dolgok).
Olajat pl. idén a Kékholdban cseréltettem. A gumicsere alatt volt idő lefolynia az olajnak, és láttam, amint beletöltötték, amit vittem. Szerintem motor esetében nem kell túlaggódni ezt a dolgot ennyire, ha van egy jól bejáratott szervized.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
-
Prof01
veterán
válasz Prof01 #11174 üzenetére
Milyen jó összehasonlító videót találtam a régi 4T 250-esekről (bár érteni nem sokat lehet belőle japán nyelvtudás hiányában ).: [link]
Jó is lenne, ha készítenének még ilyen erős 250eseket. Mai technikával 50le biztos meglenne, 120-125kg-val. Igazi kanyarvadász lenne.
Csak hát egy 600as sportgép árat senki se fizetné meg értük a mai világban...[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
stifi
senior tag
válasz Prof01 #12256 üzenetére
szerintem a faceliftes tök szép, simán bevállalnám ha nem lenne olyan virsli ráülve, és nem lenne okádék a műszerfala (elnézést ha valakit megbántottam)
az utángyártott full idomos SV az egyik kedvencem például, de a műszerfal megbocsáthatatlan merénylet..bezzeg a kawa tudja hogy kell szép műszerfalat csinálni!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
válasz Prof01 #12295 üzenetére
Ez mondjuk analógnál is probléma akkor, ha nem a klasszikus spirálos mérés van, hanem az első lánckeréknél történik...(gondolom valami optikai elven, de ebbe nem ástam bele magam még)
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Prof01 #12297 üzenetére
ettől ez még bizony ergonómiai baki, ahol meg egy jelző van mindkét oldalra, még nagyobb ahogy attól is, hogy téged nem zavar és jól tudod használni. hiba marad. ahogy az is tény, hogy oda tervezték az összes pilácsot, ezért nem tették át balra, mert drágább lett volna oda helyezni külön egy pilácsot az indexnek.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Prof01 #12302 üzenetére
beszarás a futómű beállítása....... ennyit a csavargatásokról...
viszont minden menühöz egy info szöveget nyugodtan odabökhettek volna, bár vágom, hogy az olaszok angol tudása erősen véges[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Horgász topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Diablo IV
- Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
- Xbox Series X|S
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Nintendo Switch
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen