- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Hobby elektronika
- Monitor hiba topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- SSD kibeszélő
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Azonnali processzoros kérdések órája
Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
-
Gaboman
nagyúr
válasz KubanitoS #4266 üzenetére
Tudod ezek a motorok jelentős tömeggel bírnak, nem a dönthetőségükről, gyorsaságról híresek, itt valójában azt kell eldöntened milyen stílusban szeretsz motorozni, barátaid ha sportmotorokkal mennek nem biztos hogy jó választás melléjük egy Chooper.
Nem fogod tartani velük a tempót, én valami hasonló kategóriában gondolkodnék hogy tényleg ne keljen rád várni ha esetleg ők többször jobban odapirítanak a gépeknek.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Djuree
félisten
válasz KubanitoS #4266 üzenetére
tudja tartani a tempót ha nem kanyargós nagyon az út, egyenesben a 120 az a csoppernek és a sportgépnek is ugyanannyi. gyorsulásban nem lesz gond, ezeknek az egyhengeres gépeknek olyan nyomatékuk van hogy brutál. faternak suzuki ls650-e van, de sztem legyorsulja a fazert rövid távon. nagyon odaver, ki nem nézném belőle. ne a haverok alapján vegyél motort, hanem amit te szeretnél. társaság úgyis akad mindig.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
.mf
veterán
válasz KubanitoS #4284 üzenetére
Szerintem nem rossz. Egy chopperhez képest persze teljesen más, nem előre tett lábas és hátradőlt ülésmód, sportmotorosan magas súlyponttal, ennek előnyeivel és hátrányaival.
Fogyasztásra, sztem ha nagyon kímélően mész vele, akár 4-ig le lehet menni, de inkább 5 lesz az átlag (saját ZX6R statisztikám alapján, ami 4,25 ill. 5,25 nagyátlag, de ebben tempós haladás és időnként pálya is benne van. Ebben viszont egy visszafogott sportmotor-blokk van, így szerintem kicsivel alacsonyabb a fogyasztása).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Ferdzsoo
addikt
válasz KubanitoS #4284 üzenetére
Nekem még a 2006-os karbis verzió van az nagy általánosságban 5 - 5,5 városban.
És 5 alá bemegy országúton, ilyen 120-as tempót tartva...
De nem magyar benzinnel 4,5 alá is bemegy"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz KubanitoS #4337 üzenetére
CBF 600 nem az a fajta motor ami könnyen kerékre vehető, kuplung nélkül talán 1ben magasabb fordulaton.
De ez a motor nem is a huligánkodásról szól, egy nagyon jó megbízható motorkerékpár.
Kellően rugalmas, viszonyítási alapnak egy CBR600F 3000-7000es fordulat között nem húz úgy mint a CBF.
Tehát eléggé dinamikus motor.Boxer001 SV1000 alsó tartományban nem igazán rugalmas, csattog, rángat, nem szeret 4000 alatt igazán.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
stifi
senior tag
válasz KubanitoS #4337 üzenetére
az enyém 110, sosem akart még kerékre állni, igaz nem vagyok idegbeteg hogy cibáljam a gázt de nem is mondanám magam lassúnak.. sportosan vezetek autót és motort is, 100 lóerő körül bármelyik sor4 kezes marad még magas fordulaton is..
szerk: a V2 már más téma... általában krúzolni is lehet velük alacsony fordulaton, olyan mint egy dízel autó nem kell állandóan váltogatni..mondjuk nekem pont azért van dízel autóm és sor4-es motorom, hogy tudjak váltogatás nélkül autózni és sok váltogatással motorozni, hülyegyerek játéka a váltókar
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz KubanitoS #4360 üzenetére
cbr 600f4i 2003.04 havi, 110 lóerő igen, ennyi a gyári (vagy 109?)
8000 felett kezd el durván húzni, ilyenkor egyesben mész úgy 60-70-nel, tiltáson 100-110 körül (nagyon rég motoroztam már, nem emlékszem pontosan)
50-60 körül pedig elvan hatodikban, nem rángat (mondjuk nem is nagyon reagál a gázra, de el lehet vele krúzolni..)tök átlagosan használom, 2 szezon alatt még nem bokrosodott meg egyszer sem, de szerintem eza fogalom csak a usertől függ, sokan használják idom nélkül streetfighternek a típust, még többen pályáznak és van aki csak munkába jár vele.. nem kell félni a motoroktól és akkor egy ezres sem fog kiugrani alólad
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz KubanitoS #4352 üzenetére
A cbf 600 az amit te keresel.
Nekem eddig egyetlen egyszer volt hogy kis emelkedőnek felfele, utassal, 1-be csutkázásnál MINTHA kicsit elemelkedett volna az első kerék a földtől, vagy csak nem mindig ért hozzá a tökéletes magyar utakon. Amúgy sohasem vágja neked ki 1 kerékre. (Kuplungjátszadozás nélkül..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
SzalaiG
addikt
válasz KubanitoS #4337 üzenetére
Tökéletesen kezdőbarát.
Hozzászólásaid alapján neked egy ilyen motor való.
Két személlyel is kényelmes és biztonságos, könnyen irányítható és alacsony fenntartási költségű tartós jószág. A tartalékai hosszabb távra is elegendőek.
ABS-es verziót keress, mert az jobb felszereltségű! -
yodamastah
őstag
válasz KubanitoS #4392 üzenetére
Nagy melegben 70km/h alatt valoban 100fok fole mehet. 30fok felett varosban nekem a 600 es a 750is mindig 100 fok korul van. De tulnyomas van a rendszerben, 100 fokon nem forr fel a hutofolyadek. 105 korul a venti beindul es nem engedi feljebb. Meg 35-36 fokban sem fog a dugoban felforrni a vized. Persze az idealis az kb 85 lenne, de ez a motor valoban nem arra van hogy 40el gurulj a kocsik kozt.
Ha megis felforr a vized (pl kinyomja a tulfolyon) akkor valami baj van.
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz KubanitoS #4392 üzenetére
nagy melegben simán felmegy a vizem 107 fokra, itt kapcsol be a venti
ha már egyszer felmelegedett ide, akkor meg hiába hűl le 80-90 fokra, ha megállok pillanatok alatt megint 100 felett vagyok..isteni érzés, amikor bekapcsol a venti és a két combod között felfúj a 100 fokos levegő, miközben árnyékban 40 fok van, és tűz a nap a fekete ruhádra...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
.mf
veterán
-
runner 125
nagyúr
válasz KubanitoS #5689 üzenetére
Tényleg szép.
Ez már a két különálló lámpás verzió, sokkal szebb, mint az elődje.
Noh és a motorja is egy abszolút barátságos, sor 2-es blokk. Első motornak is egyik legjobb választás."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
stifi
senior tag
válasz KubanitoS #5685 üzenetére
kawa er6f, tavalyi/idei évjárat szerintem
szerk: látom már megoldottátok
szép motor szerintem, majdnem ilyet vettem, csak akkor még nagyon új és drága volt.. a sor2 nagyon szépen szól és nyomatékos.. nagy kár hogy az idom a kétlámpásnál már színes/fekete, az első generáció telibe volt fényezve és marha jól nézett ki, de ez csak ízlés kérdése.. a cbf600-nál sportosabb megjelenéső paripa, de azért ez is túramotor még bőven, mint például a yamaha fazer![ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
válasz KubanitoS #6229 üzenetére
Személyes tapasztalat nincs (pedig pesti vagyok), de tedd le a járdán a motort és máris nem kell fizetni. Én így szoktam...de amúgy sem kell a kresz szerint, hiszen hova tennéd a jegyet?! (SMS meg csak opció ugyebár). Plusz ugye egy helyen két motor állhat, te pedig nem tudsz fele díjat fizetni
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz KubanitoS #6229 üzenetére
nem kell fizetni motorra, ahogy nyitott tetős autóra sem (mondjuk elég lol otthagyni egy Ferrarit lehúzott tetővel, csak hogy ne kelljen fizetni)
hova tennéd a jegyet ezeken?egyébként meg a járdán szabad parkolni, ha marad másfél méter hely a gyalogosoknak, ez szinte bárhol kivitelezhető a városban
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
runner 125
nagyúr
válasz KubanitoS #6546 üzenetére
Bazzz, akkor mégis jól emlékeztem.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz KubanitoS #6549 üzenetére
Az előzni tilos tábla értelmét tekintve baromi egyszerű okból van kint; a _saját sávod_ ne lépd át előzéskor.
Magyarán, egy kerékpárt, segésmotort, másik motort ugyanúgy megelőzhetsz, hiszen az egy nyomon halad, így sáv váltás nélkül meg tudod előzni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
stifi
senior tag
válasz KubanitoS #6562 üzenetére
nem láttam a vidit, de a motorok könnyen csúszkálnak igen.
meséltek olyat, hogy valaki most szezon elején az egyik márkaszerviz előtt borult meg motorral, húzni akarta neki, váltás kettesbe és a hideg aszfalton egyszerűen elcsúszott a hátulja, motor nullára leamortizálódott, a gyereknek meg kiment a válla a helyéről..
ja igen, ha az útviszonyoknak megfelelően megy a bicajjal, ez nem fordul elő. ez egyébként minden szituációra igaz, ha nem 200-zal mész a főúton, kisebb eséllyel hajtanak ki eléd, ha nem lapon veszed a kanyart 150-nel, a felhordott homokon is kevésbé valószínű, hogy megcsúszol... a motorokhoz elsősorban ész kell, másodsorban tudás és rutin. nem mindenkinek jut belőle sajna...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
runner 125
nagyúr
válasz KubanitoS #6562 üzenetére
Tessék; 01
..s, itt még hude nagy gázról sem volt szó, szimpla enyhe íves indulás, semmi több. Ennyit tesz a hideg gumi, kissé poros aszfalt.
Hasonló dolog történhetett itt is. Hideg gumi, poros aszfalt, szar technika.
Számtalan hasonló, kis tempós eséssel tele van a háló, ami 90%-ban user error.
mod.
Prof
Kilassítottam, franc tudja. Nem egyértelmű, mert szar minőségű. De, ha nem mondod fel sem tűnik. Passz, lehet, nem tudom.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Prof01
veterán
válasz KubanitoS #6562 üzenetére
Újabb motorokon sok segítség van már a könnyű kezelhetőség érdekében. Ilyen pl. az antihopping kuplung, ami segít visszakapcsolásnál, hogy ne lépjen fel nagy motorfék, amitől megcsúszna a hátsó kerék. Idősebb motoroknál ezt, ugye a gázfröccsel lehet kiküszöbölni.
Engem is lepett már meg a mocim, amikor vizes úton kevés volt a gázfröccs. Elkezdett táncolni a hátulja kicsit.
Hideg gumitól is könnyen megcsúszhat. Poros úton, úthibától, rossz teleszkóptól. Teljesen más, mint egy autó. Nagyon ki kell ismerni a gépet. Amikor azt hiszed, hogy nagyon jól tudsz motorozni, az valószínűleg közel sincs úgy.[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
yodamastah
őstag
válasz KubanitoS #6573 üzenetére
AZ a kanyar hiresen szar, ott sokan esnek el, van ezer video rola. Egyszeruen fos az aszfalt. Persze nem segit az sem hogy nem ul ki rendesen. Stabilgazon volt, ilyenkor nehezen terhelodik tul az eleje. Esetleg akkor ha a vaz geometria nem jol van, azaz vagy tul sok suly van az elejen vagy tul keves. Esetleg ha a terde lett volna lent nem a csizmaja, a akkor lehet vissza tudja tolni az elejet. Bar amikor igy becsuklik a kormany akkor mar sokat nem lehet tenni. Az latszik hogy akkor megy el az eleje amikor leer a csizmaja a foldre, azaz lehet kiemeli a motort ezzel. Bar a felhajlo labtarto nem kellene hogy ezt engedje.
Durva hogy osszetorik a gyari fos idom, ennel kisebbet pedig nem is nagyon lehet esni.
-
runner 125
nagyúr
válasz KubanitoS #7478 üzenetére
Idióta faxkalapok hozzák ezeket a döntéseket. Totalbike is cikkezett erről.
Oltári nagy gyökérség, más országokban nincs ilyen szintű legombolás. Ott 2 év Ak. után gyakorlatilag ingyen (némi ügyintézési költségért cserébe) bejegyzik az A kategóriát!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Varoz
őstag
válasz KubanitoS #7478 üzenetére
Engem ezek a lépcsők nemn érintenek. Mivel nincs motoros jogsim. Ellenben a 24 évre való felemelés kicseszik velem, ha idén nem teszem le.
Á, idióták ezek mind.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
runner 125
nagyúr
válasz KubanitoS #7589 üzenetére
Talán azért, mert az ER-6N/F első sorban kezdő pilótákra van pozícoinálva, gondoljunk csak a sor 2-es blokkra, így igyekeznek mindent kényelmesre (üléstömés, póz, kezelés, stb..) szabni, a Z750 meg már komolyabb, nyersebb, ércesebb naked bike. - Adott a sor 4 és jóval nagyobb teljesítmény.
Azt viszont aláírom, h külsőt tekintve ott van az ER-6F. Bár, - blokkból kifolyólag -nem egy kategória, de ez is sport-túra; az új Fazer szerintem szebb.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Daywalker
addikt
válasz KubanitoS #7683 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy a speed gépek többsége is csak egy bizonyos fordulat felett vadul meg. Ha nem pörgeted, van békés 40-50 lovad és nagyon fika nyomatékod. Én is ezzel kezdtem, nem bántam meg. Igaz, van 250-es sor 4 is a közelemben, hogy jobban ráérezzek majd a pályás döntögetésre, kanyarodásra, mégse a nagyot verjem oda, de nincs rá keret, hogy működőképes állapotba rakjam.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
vendingo
veterán
válasz KubanitoS #8135 üzenetére
Nekem bejönne az NC700 csak nem azzal a vérszegény blokkal.
Egy frankó V2 kéne bele, és máris elviselném.A 4 henger alatt gondolom a sor4-et érted.
A v2 és a sor4 között leginkább a blokk mérete/súlya a szembetűnő.
A v2 nyomatékból a sor4 pedig fordulatból megy.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs