- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Hobby elektronika
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- iPad topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- RAM topik
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
gp Az Öbölháború időszakában visz el minket a sorozat legújabb része, amelyben úgy tűnik hogy egy hirhedt ellenséggel szállunk majd szembe.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbeerto
csendes tag
válasz Somatom #140048 üzenetére
Sajnos nem ismerem a haladó szintet egyiknél sem, majd örülnék ha mesélnél mert kíváncsi vagyok!
Ami nekem hasznos különbség volt, hogy a Safety-n gázadás-gázelvétel módszerrel csináltuk a szlalomot addig a Drivingcampen (ami a bajor módszert oktatja) stabilgáz-hátsófék szlalomot tanítják.
A Safety-n 4 ujjas kuplung/fék kezelést várnak el, a bajor módszerben azt hiszen ez nincs megkötve.
Ami a japánnál még érdekes, hogy a felszállás módszerét is külön tanítják Azóta én úgy csinálom.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs