- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby elektronika
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mike-
addikt
válasz Lipton #41157 üzenetére
Na ez nagyon jó hír, 2cmel vagyok nálad magasabb, de az egyik kritikus pont az lett volna, hogy kényelmesen leér e a lábam a motorról. Mennyi km volt benne amikor vetted? Folyamatosan nézem belőle a kínálatot, 1,8m-ért lehetne már most is venni 2010-eseket.
Képeket tolj majd.[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
válasz Lipton #41157 üzenetére
Plusz egy pont a CB mellett,nekünk is az van,talán annyival egészíteném ki,hogy a felénk lévő utakhoz a futómű gyári beállítása kicsit puha,de mivel teljesen állítható mindene így ez nem probléma,iszonyat kezelhető,nem rángat,ha kell megy is és bőven többet tud mint az utak,haverom akinek gsxr1000je van azt mondja,hogy 80-100ról 6.ban a CB jobban gyorsul mint a fz1,viszont azt nem tudom,hogy a yamaha mennyire megy fent,mert a 150 le csak 150 és nem 125.De szégyenkezni tuti nem kell vele és 178cm vagyok és még nekem is kényelmes.talán a hátsó rendszámtartót cserélném le egy kisebbre,hogy még hegyesebb legyen a segge.
Mr.Brightside
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Lipton #41157 üzenetére
Nagyon jó gép az a cb1000r. Nekem is majdnem az lett belőle.
3 dolog miatt mégsem az lett: nincs szélvédelem ami nekem még a 600 ason is nagyon hiányzott pedig annak volt fejidomja a cb1000r-nek még sajna az sincs. Második hogy 2 személynek ami nálam fontos nagyon kényelmetlen az a hátsó kis priccs es nagyon kicsi is, nincsenek hozzá gyári dobozok sem. De nagyon utángyártott sem. A harmadik pedig nem akartam láncozni megint de ez a saját hülyeségem.Akinek ezek a szempontok egyáltalán nem számítanak annak szerintem kiváló választás, mert viszonylag olcsóak ahhoz képest mit tudnak technikailag és teljesítményben, ráadásul szerintem dizájnra az egyik legszebb gép a piacon.
Ezt mindenkinek maga kell mérlegelni. Én nagyon sokáig filóztam."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
tboldi
nagyúr
-
.mf
veterán
válasz Lipton #41184 üzenetére
Biztos benne van az is, hogy az én Ninjám még békebeli (2001-es), termetesebb darab (bár 192 centimhez kell is) nyugisabb üléspozícióval, de szerintem aki ezt mondja, az vagy nem ül rendesen, vagy a motor nincs jól beállítva. Ha a csukló fárad / fáj, és nem a kemény futómű rázása, hanem mert arra terhel, az rég rossz. Csuklón csak akkor lehet terhelés, ha intenzíven fékezel.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Lipton #41369 üzenetére
Én tavasszal ott voltam a vfr-el, jó a véleményem róluk, elég baráti árban dolgoztak, és jól is. Meg gyorsan is.
Többet igaz nem viszem a gépet, mert otthon szervizelek..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
DigitXT
félisten
válasz Lipton #42333 üzenetére
Én egy 180-as Majával húztam le 3-4 évet teljesen hasonló tapasztalatokkal,
hangos dobbal. Ellenben a 125-ös előző motorom tök halk volt, azzal jobban
kellett figyelni, mert simán nem vettek észre. És azért annyira nem is ment...Azért írok OFF-ban, mert váltós motorom nincs, ellenben korlátlan jogsim, és
jelenleg 2 db CVT váltós motorkerékpárom (nagyrobogó) van. 400-on nyitott
dob kegyetlen: túl hangos. Persze megadják a tisztelet, de én kérek elnézést.És itt jön a képbe, hogy kevésbé kell defenzívnek lenni, mert látnak hallanak,
viszont ez túlzott magabiztosságot, hamis biztonságérzetet adhat... ki ha én
nem: átugrom, félremegy, beférek. Aztán könnyen lehet baj, ha nem adja ki...Ehhez képest a másik motorom csak 250-es. Egy csendes guruló fotel, amit
lehet holt nyugodtan terelgetni akár a sorba is beállva. De kicsi kereke miatt
pl. nyomvályúkra nagyon érzékeny, nem árt vele észnél lenni. És bőven elég.Még nem tudom, tavasszal melyiket tartsam meg. Túrára kell a 400-as, de a
városba, melóba járni picit feleslegesen nagy, és itt sokat be is zabál (5,5-6).
Tudom, tartsam meg mindkettőt. És/vagy vegyek 600-as sportmotort. -
Something_
őstag
válasz Lipton #43519 üzenetére
Rutinon volt egy csávó, jött a piros VFR-rel, aztán átült a hornetre minden órán. Én még nem voltam feltűnő a 250-es robesszal
Majd ha jön a szezon, elmegyek vezetéstechnikai tréningre saját motorral, kíváncsi vagyok, hogy mit fogok bénázni a bóják között az RR-rel
Mire gondolsz pontosan azzal, hogy vicc? Nem is tudom, hogy lehetne a gyakorlati dolgokat máshogy. Vagy arra gondolsz, hogy több "pálya" kéne rutinon?
Talán a forgalmi részen lehetne mondjuk, hogy az oktató is motorral jön, az úgy tényleg rugalmasabb lenne.BUÉK!
[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz Lipton #44283 üzenetére
Nem lenne rosz összehozni egy PH-s gurulást. Elég érdekes látvány és vegyes társaság lenne, chopperesek, túrások és gyorsaságisok együtt
Mindenesetre nem rossz ötlet, én benne vagyok.
Csak egy dátumot és egy helyszínt kellene egyeztetni.
Egy ajánlat:
Meg tudok szervezni egy Bősi vízierőmű látogatást saját idengenvezetéssel, ha esetleg érdekli a társaságot.
Budapesttől kb 200km Térkép[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Something_
őstag
válasz Lipton #44285 üzenetére
Engem is érdekelne közös gurulás, csak legyen megfelelő időpont. Általában vasárnap fér bele nekem csak az ilyen hosszabb program.
Múltkor már említettem, valakit nem érdekel majd RiliClub-os vezetéstechnikai tréning? PH túrázás előtt a kezdők jöhetnének PH tréningre
Honda Safety-t a nem-saját motor miatt majd max a legközelebbi lenne, előtte saját motorral akarok gyakorolni.
-
vlevi
nagyúr
válasz Lipton #44326 üzenetére
A garmin kijelentette, hogy a megyei matricát nem fogják tudni kezelni.
Természetesen az új fizetős szakaszokkal nem lesz gond, csak éppen a megyerendszer az kib****ás.Egyébkétn az nem zavarja a GPS-t, hogy autóút, országút, vagy pálya-e az a fizetős szakasz. Ha pl. kikapcsolod a fizetős utakat, akkor nagy ívben el fogja kerülni Romániát, mert ott minden közútra kell fizetni autóval.
-
-
Something_
őstag
válasz Lipton #47848 üzenetére
Én a bőrre szavazok, szerintem itt is nézz körbe: [link]
120-130ért itt már nagyon top alpinestars kabátot kapsz, csak el kell találni a méretet, de van mérettáblázat.
Nekem fontos volt, hogy performált legyen, plusz eléggé bizalomgerjesztőnek néz ki, hogy van külső váll és könyökprotektor. Plusz bejön az AS dizájn is :-)Jah és a spidi is fasza. Ami a pardinál fent van weblapon tuti, hogy egyiket sem venném meg.
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Lipton #47865 üzenetére
4 db tobb eves kabat van naluk keszleten, az is hianyos meretben. Megrendelik a cuccot, amit kersz, de fcmotos arhoz kepest raraknak meg kb 30%-ot.
120ert pl van az auner budapestnel GP Plus R vagy 130ert GP R, amik komolyabbak, mint az ezer eves 125e-es pardis kabat.
En a helyedben fcmotorol vennek 400 euroert celert vagy 410ert atemet.Nincs az auner katalogusban ez a ket kabat, de ha felhivod oket, akkor azerintem azonos aron be tudnak szerezni. A merettel pedig nem lesz gond, mert dijmentesen rendelnek ujat.Sztornó, a celer 500 euro a katalógusban, akkor az atem még drágább lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Lipton #47868 üzenetére
Aunerbe sem lesz borcuccbol keszleten semmi lesz kb 8 ketreszes borruci 1 meretbol
Mondta az oreg, hogy kulon kabatot nem tartanak, mert draga, inkabb akcios (regebbi) 2reszeseket tartanak, aminel lehet meretet probalni es lerendelik a kivant cuccot. Csak az ar jobb, mint a pardiban.Spidi szerintem ugyan olyan jo, mint az alpinestars, csak nekem jobban bejon az As. 160as warrior kabat helyett inkabb az alpinestars hasonlo kategoriaju kabatja tetszik.
Az osszes borcucc 1,3 mm vastag, meg van varrva, nem szarok. Ilyen kategorianal mar csak az extrak szamitanak. Protektorok kivul/belul, komfort, perforalt reszek, dizajn, stb.
Mindketto markanal van belepo, kozep es felso kategoria. Csak az a nem mindegy, hogy egy 120e-es magyar aras kozepkategoriaju kabat helyett tudsz venni egy nemet aras felsokategoriaju kabatot venni ha hozzacsapsz egy 10e-est. -
Archer
őstag
válasz Lipton #47868 üzenetére
Azért nem csak az a 2-3 márka létezik amit itt lépten-nyomon emlegetnek. Revit, Held, Suomy, Furygan, IXS, Spyke, Richa meg még biztosan van pár. Csak ezeket nem marketingezik rongyosra de minőségben szerintem ezek is hozzák a "nagyok" szintjét.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
dellfanboy
őstag
válasz Lipton #47874 üzenetére
ha már szóba jött a spidi nekem onnan most a warrior wind lett a kedvencem, van rajta könyökkoptató is
nem mintha 1 részes ruhára lenne szükségem de meseszép és az ára is a magyar forgalmazónáleladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-
Archer
őstag
-
-Mosquito-
őstag
válasz Lipton #48228 üzenetére
A 14eft-os olajcseréhez képest sok... Drága szervizben a Karasna. Dream-be kérdezd meg.
Runner:
Alkatrészek nem olcsó hozzá, mondjuk melyik BMW-hez nem az. Váltó es ABS gondok szoktak vele lenni. Ha jól rémlik fent vagy az Index fórumon. Bmw fórumon keresd Ekowobot[link]
Kis olvasni való. [link]
Hétvégén volt guri.. Ott mondták a Bmw-sek, hogy egy sima állóhelyben eldőlés egy GT/GTL min. 500eft.Inkább Honda felé kacsingatnék. A szerelem a VFR-el elmúlt?
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Lipton #48228 üzenetére
Ahoz képest hogy nekem tavaly cseréltek olajat, szűrőt, fékolajat, kardánolajat, és kuplungolajat 32k-ért ahoz képesz szerintem nem vészes...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
jaktib
tag
válasz Lipton #49765 üzenetére
Üdv a klubban. Én is járdára feltoláskor jártam meg. Beleakadt a lábam a lábtartóba és elvesztettem az egyensúlyt rá is estem a motorra. Igazán bénán nézhettem ki. Aztán az életem lepergett míg felállítottam a motort. De nem lett baja. A másik jobb oldali lábtartó koptató csavarja letört, de azt talán tudom pótolni. Mondjuk még nem láttam hasonlót sem. Már rutinból toltam fel a járdán, de megtanultam, hogy mindig jól oda kell figyelni mit csinálunk. 200 kg az nem viccel
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TCL LCD és LED TV-k
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- További aktív témák...
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs