- Így építsd a billentyűzeted!
- Milyen videókártyát?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- iPad topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Micro Four Thirds
Hirdetés
-
Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
ph A ZMK platformmal kompatibilis, porvédővel szállított típus a Logitech MX Keys Mini kedvezőbb árú alternatívájának tekinthető.
-
Premier előzetest kapott a Venture to the Vile
gp Befutott a PC-s kiadás, a későbbiek során PlayStationre is megkapjuk a játékot.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz spanyoll #39996 üzenetére
Ha van/lesz robogós tapasztalatod az már jó, nem a váltogatás a lényeg (az egy idő után úgyis rutinból megy), hanem a kétkeréken szerzett tapasztalat a közlekedésben. A volt oktatóm szerint már a biciklisekkel is sokkal könnyebb volt neki.
Viszont:
1. ha még idén akarsz menni akkor mielőbb, mert nem keveset kell várni a vizsgaidőpontokra
2. az összeget meg kell tolni kicsivel, hacsak nem ad a suli/nem tudsz szerezni ismerősöktől felszerelést (előírás a bukó, motoros kabát, motoros kesztyű, térdvédő(s nadrág) és magasszárú lábbeli).Viszont ha ilyen gyorsan akarsz különbözetit és közben nem kismotoroznál akkor én a helyedben egyből A-ra mennék.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Sianis
addikt
válasz spanyoll #39996 üzenetére
Mondom neked mit mondott az egyik oktató az elméleti motoroson. A különbözetiseket az oktatók nem szeretik, mert elveszik a helyet a rendes motoros tanulóktól. Plusz a 3-4 óra gyakorlás kevés ahhoz, hogy a rutint megtanuld, a forgalmat meg pláne. Én nyár elején kezdtem a rendes A-t, mostanra végeztem vele és így is gyors tempóban ment a rutin is és a forgalom is.
[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
válasz spanyoll #39996 üzenetére
Idén szereztem meg a jogsit (A) én is. Igaz előtte nem volt robogós/kismotoros tapasztalatom, de azt láttam, hogy akinek igen, többnyire annak sem lett volna elég a kötelező óraszám.
Körülbelül ugyanazt kell tudni B125-től A-ig a vizsgán, csak kisebb motorral.
Ha úgyis feljebb akarsz lépni egy év múlva, szerintem is inkább egyből arra menj. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz spanyoll #40010 üzenetére
Pont azt akartam írni, mint előttem kcsa topictárs: a 125-ös kis váltós gépeknek 90-95-(100) km/h a GPS szerinti, valós végsebessége sík úton. A tartós utazójuk meg valahol (valós) 80-85 körül esik. Ilyen motorral (20 éves kis Honda 125-ös chopper) motorozom immár egy éve és 4 hónapja, 12 ezer km-t összegyűjtve. Ez a km azért sok, mert ebben nincs munkába járás meg hasonlók, ez mind önfeledt kirándulgatás. Egy 125-ös Varadero-s sráccal társulva tettünk egy nagyon szép székelyföldi körutat is júniusban, 8 nap alatt nekem 2369 km jött össze "egy menetben". (Neki csak 7 nap volt, és 2-300 km-rel kevesebb, mert nem egy városban lakunk).
Viszont kapaszkodj meg, 80 körüli tempó mellett, nyakig pakolva, 2,65 liter/100km lett a kinti átlagfogyim! Ilyet még itthon sem tudok produkálni, stabil 2,8-cal járogatok mindig.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz spanyoll #40012 üzenetére
A sebesség egy dolog. A városi utakon nem "csak" azon fog múlni a nyaktörés. A 250-esek nem sokkal nagyobbak, ha egyáltalán nagyobbak méretileg mint a 125-ösök viszont a kamionok-buszok nem fognak lenyomni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
kcsa
veterán
válasz spanyoll #40012 üzenetére
Tanulómotornak a CBF250-nél keresve se találhatsz jobbat szerintem. Egy henger, egyszerű, könnyű, nem túl erős, de akadály nem leszel a forgalomban soha. 125-ösnél azért bizony előfordul hogy a kamion tol lefelé az útról
Mindezeket tapasztalatból mondom. Végigjártam az 50-125-250-500 lépcsőket, a 250 jó kompromisszum
-
canniball
nagyúr
válasz spanyoll #40024 üzenetére
Onnan indult az egész hogy megemlítetted hogy lehet már tavasszal mennél különbözetire, úgy tényleg nem érdemes "szétbontani" a dolgot, egyből A.
De ha ragaszkodsz a 125ccm-hez és legalább 1-1.5 évig kibírod rajta akkor B125, aztán van 2 éved a különbözetire.
Egyszerű ez mint az 1x1.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
torzo
Ármester
válasz spanyoll #40198 üzenetére
Ugye azt mondtuk, nem szabad általánosítani. 13 éve bringázom Budapesten, évente 8-10 ezer kilcsit, mert munkába azzal járok télen-nyáron, a melóhelyem 22 km-re van otthonról. Szóval látok eleget naponta.
Az előnyömről, amely nekem ugyanúgy járna pl. egy jobbkezes utcánál, mint bárki másnak, rendszerint lemondok. Ezalatt a 13 év alatt egyetlen egyszer, nem tévedés, 1x fordult elő, hogy a durván szabálytalankodó autó utánam eredt ( már azt hittem, bunyó készülődik), mellém lassított és elnézést kért.
De ugye nem általánosítunk?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen