- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Apple asztali gépek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple notebookok
- Az AI felé fordul az IKEA is
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
őstag
válasz Pfiucska #99182 üzenetére
cbr 125 jo gep elsonek, cbf munkasmotor aszem 1-2le-vel gyengebb is.
felszereles meg penztarcafuggo. de en nem indulok el, csizma,kesztyu,sisak,gerincvedo,protektoros bor dzseki, bornadrag/protektoros motoros farmer nelkuleladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Geresics
addikt
válasz Pfiucska #99303 üzenetére
(#94419) geresics <- kattints
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Pfiucska #99313 üzenetére
Egyrészt nem biztonságos a nyitott sisak, másrészt még csak nem is praktikus: az összes bogár, darázs mind bemegy.
A "nagyobb sebesség" alatt akár már a 80-as tempót is értem, az én felnyitható állrészű Caberg Duke-om már itt kezd szélzajos lenni. (Cserébe ennek 5*-os a töréstesztje - ami egy védőeszköz esetén nem hátrány.)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
zgospel
őstag
válasz Pfiucska #118444 üzenetére
Igaz, motorral nem kell fizetni. Viszont az autók között kevésbé illik, mert ha mondjuk fel vannak festve a helyek akkor elfoglalsz egy egész autónyit és lehet hogy kicseszel valakivel, mert állhattál volna a járdára is. De mondjuk a 13. kerületben vannak olyan szűk járdák hogy szerintem alapból nincsenek másfél méter szélesek sem, nemhogy még ráparkolva, úgyhogy szituációtól is függ hogy éppen hogy adja ki. A járdán jobb eséllyel nem fogják rányitni az ajtót, vagy ki-beparkoláskor felborítani.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
duni84
aktív tag
válasz Pfiucska #119773 üzenetére
nem mindenhol kell külön pénzt adni a vizsgán, na meg kezdőként tényleg nem biztos ám, hogy feltűnik az indexelés (vagy a hiánya). ettől még elég szomorú, hogy nálad megduplázódott az ár, de vidéki városokban tényleg pár hét alatt megvan a b125 annyiból, amennyiért hirdetik. ha szabadidejében valakivel pl a tesco parkolóban kanyarog az ember egy robogóval, akkor meg főleg, mert 5 órában tényleg nem lehet előélet nélkül megismerkedni a motorozással/robogózással, hogy menet közben ne az irányítással kelljen foglalkozni.
#metszéspontok
-
norbert1998
veterán
válasz Pfiucska #119773 üzenetére
Azért ez elég erős.
Nekem egy rutin volt, de mivel többen voltunk, nem 1 óra volt, hanem majdnem 2, forgalom 3 alkalom volt, 1.5-2.5 órásak. Papíron csak 2 volt ebből. Vizsga előtt még kanyarogtunk, de csak a pályán, mert lemerült a walkie talkie. És akkor a végén az oktató még mondta, hogy a nem létező órára egy 3 db ezrest megköszönne. Így lett a vége 40 durván. Jogsi kiállítás nincs benne.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Pfiucska #119855 üzenetére
Sajnos még most is messze vagy tőlünk
De a szalonban megnéztem. A hátsó futómű nem tetszett, a többi szimpatikus volt. Bár nem mentem vele.
Az RKF-el mentem. Az egy rakéta a Varaderohoz képest. De olyan érzés volt, mintha egy stokedlin ülnék.
Érdekes módon nem a Super/K-Light volt a legbiztosabb barátnőmnek, hanem egy Benelli BN125. Azzal is mentem. Sokkal kényelmesebb volt, mint az RKF, nem akartam az első kanyarban orra esni vele, de közel sincs annyi ereje.
Az RKF gyorsulásra és (állítólag) végsebességre is otthagyja a Varát, de hozzáteszem, jó eséllyel Eco módban van a karbim elallitva Üvegelve utassal 100 körül 3,7-es fogyasztás egy ilyen helyzetben ekkora géptől nagyon arról árulkodik.
-
Steven
addikt
válasz Pfiucska #119992 üzenetére
Nem ... legtöbb telefon már vízálló .. meg hát eddig többször eláztam vele és kb 0 víz érte a plexi mögött.
Kérdésem lenne világítással kapcsolatba.
Az új 1050xt nek a világítása lóf@sz este kb semmit nem láttam haza fele az erdőn keresztül... "szerencsére" led szvl nem lehet ki cserélni az izzót .
Néztem rá gyári köd lámpát meg ali expresszeset , ezekről mit kell tudni főleg ,ha külföldön akarja használni az ember?
Olvastam mindenfélét ,hogy "E"nélkül nem használhatod meg forgalmiba bent kell lenni nem mindegy hova szereled ... valahol azt írják csak a gyári jó stb ?Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
norbert1998
veterán
válasz Pfiucska #120276 üzenetére
Ezeken meg se lepődök. De a váltó meg a papucs nem kompatibilis szerintem. Az udvar egyik végéről a másikba alig tudok elmenni úgy
Ma láttam még egy papa unoka párost. Rövid gatya póló nyitott sisak, 1 motoron, papin szintén zokni papucs.
Legalább ez robogó volt.
Amúgy mondják, hogy illene mindenkinek inteni... De azért az ilyeneket inkább kihagyom... Még a végén vissza intés közben elcsúszik -
norbert1998
veterán
válasz Pfiucska #120319 üzenetére
Pontosan
Egyetemre azért még sportcipőben megyek
De csak mert nincs kedvem 8 órát motoros cipőben rohadni
Mondjuk elférne a dobozban... De oda be lenne zárva, büzölögniSteven:
Múltkor földúton kaptam el egy lepkét/lódarazsat/gólyát... Nem tudom mi volt, de majdnem beszakadt a mellkasom, pedig talán ha 65-el mentem. Pulcsi póló.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Pfiucska #126815 üzenetére
A futómű tetszik, a motor karaktere nagyon nem, a váltó kuplung viszont szokható. De az NKH nem szereti a folytás ötletét, a rendőr meg a korlátlan jogosítvány igényét, így igen, eladom.
Kovid miatt amúgyis leghamarabb nyár elejére lett volna meg az A2, onnan meg már csak fél extra szezont kell "kibírni" a 125-össel, az meg egy precíz műszer az Aprilia-hoz képest amúgy. Kap egy Dominator slip-on-t, és happiness. 2022 március 21-én már mehetnék a kormányablakba a sikeres A jogsis papirokkal, ha az évszak miatt nem kb akkor kezdődne eleve az oktatás
Az önindító és csatlakozó alkatrészei szarok voltak, az úton van USA-ból, szart nem fogok árulni, így talán nem a kínálat alján fog helyet foglalni majd, mint ahonnan jött, mert motorikusan és esztétikailag patika volt, de anyagárban 150 ezret kért alsó hangon. USA-ból, bontva, postával, vámmal harmadából bőven megvagyok.
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz Pfiucska #127461 üzenetére
"60le keves tud lenni"
Nem kevés, hanem minden jóhoz hozzá lehet szokni. Ha a motorod 180 LE lenne a 180 kg-jához, azt is gyengének tudod érezni ha hozzászoktál.A 100 LE alatti gépeknél hatványozottan számít, hogy mekkora a terhelés, 1-2 személy, csomagok, emelkedő.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-
Madwe
nagyúr
-
GTVili
tag
válasz Pfiucska #129706 üzenetére
Szintén zenész... max robogóval megyek teljes felszerelés nélkül, és akkor is csak a térdvédőt vagy a cipőt spórolom le.
Ma a feleségem motorjával voltam dolgozni (egy kicsit jobb városban mint a sajátom...), hazafelé konkrétan forró volt a szél... Nem tudtam olyan tempót menni, hogy legalább kellemes legyen a "menetszél".... -
etnies
senior tag
válasz Pfiucska #129719 üzenetére
2 éve Németországban és Belgiumban motoroztam a 43 fokban. 150 sem hűtött, olyan volt mint ha hajszárító menne az arcomba.
Amikor tankoltam, egy órát ültem a légkondiban. Cserébe este elég volt egy pohár sör, hogy 2 óráig szédelegjek."önmagam hite vagyok magamban"
-
lazatt
csendes tag
válasz Pfiucska #129770 üzenetére
Hasonló kritériumok alapján vettem nemrég Acerbis szettet.
Egyszer sikerült alaposan letesztelni, száraz maradtam.
Összehasonlítási alapom nincs mert első esőruhám.
A nadrágot bőven feljebb tudod húzni mint a derekad ezért esélytelen, hogy a felső és alső között valahogy utat találjon a víz. A lábszáraknál cipzáras ezért cipőn keresztül is aránylag könnyű felvenni. A nadrágnak nincs bélése, vizes nadrágra valószínűleg nehéz felvenni.
A felsőnek van bélése, a cipzárnál nagy átfedés van ott se jött át a víz bár a motoromnak elég nagy szélvédelme. -
laccczka
tag
válasz Pfiucska #129770 üzenetére
Imádtam.
A nadrág szára a gumis bizbaz miatt nem tudott felcsúszni, a dzseki zsebei nem áztak be.
Egyedül a nadrág kivágását kellett ducktape-pel leragasztani (ahol a motoros nadrág zsebeit tudod elérni).
Amint ez megtörtént a több órás eső sem volt ellenfél.Ezzel a szettel szerettem meg esőben motorozni.
"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
#56573440
törölt tag
válasz Pfiucska #129850 üzenetére
írtam nem is olyan rég hogy ennél picit drágább shark felső szellőztetője esett szét a fejemen úgy, hogy semmi extrát nem kapott és 3 napos volt... A zsírúj cseredarabé sem bírt csak pár napot, ugyanúgy ugyanott adta fel a harcot... Mivel jelenleg hetekre nem akartam nélkülözni a 110k-s bukót, így megcsináltam, és tutibiztos hogy soha nem fog szétjönni ott újra... Másnak évente kell ugyanebben a spartanban plexit cseréltetni garisan, mert egyszerűen elreped szezon végére...
-
norbert1998
veterán
válasz Pfiucska #130297 üzenetére
80-nál is már bőven ordítozni kell. Most este azt próbálgattam még, hogy a headste usb-c kábelét beledugtam a telefonba, de nem ismerte az fel. Viszont az intercomba a telefon jack-usbC átalakítójával sikerült vezetékes fülest műtenem, és kipróbálni a hangerejét úgy is... Igazából szerintem a hangszóróval van a baj. Nameg azzal, hogy az én sisakomban speciel a fülem mögött és fölött van a gyári hangszóró hely. Nem is értem. Konkrétan nincs átfedés a hangszóró és a fülem teljes felülete között, de egy pici sem.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Pfiucska #130423 üzenetére
Megelőzni meg lehet amíg minden teljesen ideális és full csutka üzemmódban közlekedsz vele na meg a kamionos is akarja a dolgot. De amint a kamionos is odalép esetleg van előtte még valami amit nem láttál esetleg előkerül valaki szemből máris ott egy szituáció amit nem fogsz tudni erőből lekezelni.
A ninja megszólalásig hozza a GT-m adatait hidd el szenvedés vele 100-ról kigyorsítani ha nagyon kellene, itt nem azzal van a gond, hogy megy-e még onnan hanem azzal, hogy ezt mennyire hirtelen teszi meg ha ugrani kellene egyet.
persu Tudom de momentán a komplett elejének a cseréjét nem érzem megoldásnak mert közelít kicsit valahol a nem éri meg kategóriához. Most marad így aztán veszek valamit inkább mellé egy 2 év múlva egyetem után. (Dorso 900 felé ezért kacsintgatok az mehet hétvégi motornak a CB meg igáslónak. )
Beengettem az elején nem lett magasabb, megmértem előtte utána az alsó villahíd magasságát és ~4-4,5mm-ert engedtem a szárakon így maradt a magasság elől. Nem nem megoldás de sokkal élvezhetőbb lett még mindig nem pattogós az eleje (nem zavaróan legalábbis az úthibákon sem) viszont sokkal kellemesebb kanyarban ki és befelé menet ahogy nagyobb fékre sem akar bólogatni.
Pont te kardoskodnál a Ninja mellett? Sokkal élhetőbb 180-185kg és 48 ló 36-39Nm-el mint 170kg 30 lóval és ~21-22Nm-el. Ha hülye az ember akkor egy 125-össel vagy egy rigával is az árokba kerül de egy 500-as bőven nem a túl nagy gépet elsőre téma. Viszont a 125-250-esek nagyon hamar tudnak harmatossá válni ahogy megjön az étvágy... és nem mindenki akar kimenni velük pályára ahol élvezik a könnyű ívre dobhatóságukat a virsli gumikkal.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Pfiucska #130431 üzenetére
Én 125-250-500-at tekintve nézem annak, ahogy a mostanim futóművéről is pontosan tudom, hogy csak azért nem tudom szidni mert kb nincs neki... ahogy a hasonlókorú kategóriájúaknak sincs. Pofozgathatom az elejét de ha precíz feszes futóművet akarok akkor az motor csere lesz egyetem után... pedig minden más tekintetben nagyon tetszik és szeretem a CB-t. 650R is csak ott vérzik el nálam, hogy line4. Legyen sor2(még jobb ha eltolt a gyújtás ala MT07/Duke) vagy V2 és jók is lennénk.
edit.: és ezen az se segít feltétlenül ha fiatalabbat nézek, próbáltam haverom apjának az SV650-jét az is annyira puha elől, hogy jej.
És tudom persu most fog megdobálni, hogy Ő bezzeg előre megmondta, hogy vegyem meg azt az SZR660-at amikor szólt és linkelte.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen