- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autóhifi
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- OLED TV topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- iPad topik
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jakab66[hun]
senior tag
Üdv motorosok!
Érdeklődnék, nincs-e esetleg valakinél elfekvőben Gilera XR2 125, vagy Aprilia Tuareg 125 alkatrész?
Főként gyújtás alaplap érdekelne lendkerékkel!
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #16260 üzenetére
Most nézem, hogy nem is ilyen blokk van az xr2-ben. Csak tudnám akkor milyet keressek...
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
Én is kellemes ünnepeket kívánok motoros barátok!
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz csabyka666 #16345 üzenetére
A 250/1-es váza sokkalta stabilabb, mint az ETZ váz. Nekem személy szerint szimpatikusabb a 250/1, és fater is isteníti, neki is csak az volt. (később volt ETZ 250-ese, de visszasírta a peregyest.
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok.
Gilera xr2 gyújtás alaplap lendkerékkel (4polus) 20ezerért reális? Annyit kérnek érte bontóban.
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
Üdvözletem.
Információ hiányában hozzátok fordulnék válaszokért.
Van egy Gilera XR2-es vasam, 125-ös poweres túra-endúró. Patent állapotban van, minden jó rajta. (össz hiba, hogy nincs rajta km, illetve ford. mérő spirál) A baj az, hogy nincsenek papírjai. 1db adás-vételim van és ennyi. Kismotorként használták/használtam régen, de mára már kockázatosnak tartom. (elég nagy a mérete, hihetetlen avatatlan szemnek is hogy 50-es.)Le lehet ezt még valahogy papíroztatni/rendszámoztatni? Mennyibe fájna ez nekem? Kisebb túrákra használnám. Hihetetlen kényelmes az ülés pozíció, és elég nagy is nekem. (meg nem mellesleg földesre is lelehet vele menni.) Szóval van rá esély? Gondolom 35kw-ba bőséggel beleférne, mivel 30LE körül van csak.
Előre is köszöntem!
szerk.: Itt már megint esik a hó. Sz@rul érintett reggel. Tegnap előtt már egész motorosbarát volt.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Jakab66[hun] #17741 üzenetére
Ha nem minimum 100 lovas az ember motorja, akkor minden fórumban le van sz@rva?
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Daywalker #17833 üzenetére
A kawasaki az nálam is zöld legyen...
Más: Egy kis mentés...
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Archer #17850 üzenetére
Ezt a Stihl-es dolgot tanúsítom. Van 2 is itthon, mind a 2 patent még mindig. Van egy ismerősöm, hozott egy kínait, és mentünk az erdőbe. Ha a ledolgozott idő a 100%, akkor az ő aránya: 20% munka, 80% szerelés, az én arányom: 95% munka, 5% tankolás, kávézás, és benzin keverés STIHL! olajjal. Ég és föld a különbség.
szerk:
(#17854) csongi : A tarhonyát nem ilyen időtájt szokták kapálni?[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
Beleszerettem az új 500-as CBR-be
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz #81556480 #17997 üzenetére
Ha jól tudom, a gyári 8.5gramm. Ettől függetlenűl, 7-8grammos is jó lehet. Figyelj rá, hogy a görgőkkel együtt, a variátor csúszkákat is cseréld. Az a 3db kis műanyag kütyü. Pár száz forint, és sokat számít. Illetve még figyelj a görgő méretre is, hogy jót vegyél bele. (mérete 16x13 súlya 8.5gramm)
Remélem segíthettem. Ez a lista jó segítség lehet. (tact-ot nem találsz közte, de minden honda ez a méret)
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #18136 üzenetére
Én a PCX-nél sz*ptam. Rendeltem pár hardvert, (vga, táp, monitor, ramok stb.) Kihozták a csomagot, és nem volt benne a Corsair CX500 táp. Felhívtam őket, hogy szitu van, a válasz meg: "Igen, itt van a kezemben. A kolega elfelejtette betenni a csomagba, holnap ott lesz." Erre csak annyit tudtam mondani, hogy üdvözlöm a kolegát...
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz csabyka666 #18214 üzenetére
Ezt én is így gondolom. Van akinek telik még 300ezer ruhára, és van akinek nem. Ettől függetlenül, lehet, hogy a szegényebb "farmeros-sportcipős paraszt" ugyan úgy szereti, becsüli a motorját, és imádja a kanyarokat.
Nagyon szép a bukó amit árulsz! Ha lenne pénzem....
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz csabyka666 #18218 üzenetére
Sajnos most nem telik rá. Jogosítvány fontosabb, most arra megy el a pénz. Viszont azért köszönöm a kedvességet.
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz [lAyCsI] #18252 üzenetére
2 műtét, fél évig 2 naponta gipszcsere + röntgen. Mégis vissza mentem az erdőszélre endúrózni 100ezres bukó, meg 100ezres ruha nélkül.
Többieknek: Amit írtam, hogy 300ezer ruházatra, azért írtam, mert ha nem költesz rá legalább 200 ezret, ugyan úgy lenéz a többi motoros. Voltam több találkozón, felvonuláson. Nagy többségben másról nem szól a dolog, csak hogy kinek van több pénze. Na pont ezért szarom le a lenéző stílusú beképzelt emberek mondandóját. "jajj ilyen ruhában hogy mersz motorra ülni" Úgy hogy bátor vagyok barátom. És ha meghalok? Hiányozni fogok neked?
Szóval részemről ennyi. Amire van pénzem, megveszem. Ha nem érzem magam biztonságban, féltem a bőröm, lassítok.
Kérdés?
szerk: Mondom ezt úgy, hogy azóta van 1-2 védőeszközöm. De még emlékszek a régi időkre, mikor a pénztelenség miatt nem tartoztam a motorosok közé...
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz boogie84 #18292 üzenetére
Ezzel teljesen egyet értek. Csak nagyon zavaró tud lenni, amikor lenézik az embert. Utoljára a kunfehértói motoros találkozón voltam, és másról nem szólt, csak a vagánykodás, kinek van több zseton. Nem is kell mondanom, hogy nem szereztem új barátokat azon a napon. A felvonulás tetszett, de kár volt 3 rugót pazarolni arra, hogy bemehessek egy rakás önelégült barom közé.
Természetesen, aki ott volt, és úgy érzi jogtalan vele szemben a vádaskodásom, attól bocsánatot kérek, és idén megpróbálok velük találkozni!
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
Nem bírtok aludni?
Ha jól tudom a ledes lámpáknál ellenállást kell beszerelni. Az indexhez meg lehet másik relét is. Biztos azért nem vagyok benne, de mintha ezt hallottam volna fél füllel.
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
Ha 60/2f hengert teszel rá, akkor elég neki a gyári főtengely, valami jobb csapágyakkal (SKF). Kicsit erősebb lesz, de nem fog hanyatt vágni. Ha 70-esben gondolkozol, akkor kell egy erősített főtengely is. Amennyiben egy alap 70/2f, akkor a kuplungban elég a kuplung tányér rugót kicsit vastagabbra cserélni a gyárinál, így nem fog csúszni. Ha még ettől is komolyabb faragott hengert veszel, pl.:70/4f, akkor kell az erősített főtengely mellé az erősített kuplung is. Itt lehet még variálni, van könnyített is, hogy többet forogjon, de ezekhez a hengerekhez már illik rezós kipuffot terveztetni, illetve másik gyújtást, és nagyobb karbit is rakni.
Lényegében a te képzelő erőd, és a pénztárcád szab határt. A végsebesség/gyorsulás dolgot az áttétellel tudod variálni. Első lánckerék méret, van azt hiszem 12 fogastól egészen 17 fogasig. A váltóban is lehet variálni.
(bár én ha ilyen komolyabb tuningban gondolkodnék, az első az lenne, hogy mz/etz elsővillát bele, és tárcsaféket neki, így a biztonságos.)
Ha gondolod privátban tudok segíteni, írj rám nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #18644 üzenetére
Az erősített főtengely néven reklámozott tengőben az alsó tűgörgő sokkal komolyabb, illetve jobb minőségű hajtokarral van szerelve. Találkoztam olyan gagyival is a "sima" főtengelyek közt, amit anno az egyik reszelt 60-as hengerem szétvert olyan szinten, hogy a hajtókarban ovális lett a luk.
Azért nincsenek többnyire adatok, mert ezek nem gyári alkatrészek. Illetve hiába adják meg neked, hogy 12LE-t tud a henger, mivel nem tudod milyen volt a többi alkatrész.
Lásd: 2 éve vettem egy Piaggio-ra 70-es malossi hengert, amihez azt írták 9-12LE-t tud. Az első összerakás után 7LE volt a teljesítmény, aztán a többi alkatrész cseréje után, nagyobb karbival, hozzá hangolt gyujtással, és kipufogóval már 13LE volt.
Simsonra megveszel 2 ugyan olyan hengert, nem ugyan úgy fognak teljesíteni. Ez köszönhető a "csúcsminőségű" megmunkálásnak.
Részemről teljesen mindegy, hogy itt beszéljük ezt meg, vagy nem. Láttam már 1-2 dolgot, ha tudok segítek.
szerk: nem nyomtam off-ba.[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #18651 üzenetére
Úgy, ahogy írtad. Sokkal jobb az anyag minősége.
Teljesítményt Baján mérték padon.
A Stage 6 márkát pedig ne hasonlítsd a simson utángyártott hengerekhez. Naná, hogy a stage 6 beméreti a hengereit.
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
Ha valakit esetleg érdekelne, árulok Stage6 SportPro variátort, Stage6 görgőszettekkel, meg 70-es vas malossi hengerszettet.
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #18845 üzenetére
Kresz, alap tétel, gumikopás, "ha foltokban kopott a gumi, akkor lengés csillapító hibára lehet számítani."
Pattog az úton, vagy csak szimplán elfékezgette barátunk.
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
R.I.P!
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz sznorbert86 #42627 üzenetére
Attól, hogy egyből korlátlan jogsid van, még nem kötelező nagyon nagy motort hajtani...
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
Itt csak utcai motorok/motorosok vannak?
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
Hello motorosok!
Szeretnék egy motort hosszabb távokra, főként két személynek! Ausztria rendszeresen, illetve túrák másfele is.
Van esetleg ajánlott túra / sporttúra motor elérhető áron? (fő szempont a kényelem, és a jó menet tulajdonság)
Előre is köszönöm!
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Something_ #72093 üzenetére
1m körül gondolkodom.
Esetleg ha van best buy drágábban, akkor megválok a KTM től és akkor mehet 1.5-2m.
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok motorosok! Lassan elkészül a jogsim, és szeretnék motort venni. Nem vagyok teljesen kezdő motoros, legutóbbi vasam egy 450 exc volt. Viszont eddig csak terepeztem. Ami a legjobban tetszik az a Suzuki GSR 600 2008-2010 évjárat. Mernétek ajánlani így elsőre, vagy fokozzam vissza az elképzelést egy er6n/er6f Kawára? Tudom milyen mikor erős egy motor, mikor 3.-4. Fokozatban gázadásra jön ki kerékre, viszont nem tudom a tapadás határokat közúton. Szerintetek?
Gipsz Jakab
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen