- OLED TV topic
- Hisense LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autóhifi
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali processzoros kérdések órája
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
addikt
Sziasztok!
Új vagyok a topikban és a motorozásban is az leszek, illetve visszatérő, de 14-5 éve nem motorozok.
A terv, hogy a télen felöltözök, alaposan megfontolom milyen motor legyen és ráülök. Szalon motorban gondolkodom, esetleg keveset futottban, de mivel nyugaton élek és komoly szervizköltségek vannak, ezért szeretném az elejétől én bejáratni és tudni, hogy nem valami cseremotoron ülök, amit bejáratás nélkül kentek hidegen melegen.
Amik szóba jöttek eddig az a Yamaha MT-07/09 és a Triumph Speed Triple R, de várok egyéb hozzászólásokat, hogy kategórián belül mit érdemes és mit nem. A Triumphtól kicsit tartok, mint minden angol guruló dologtól, de hihetetlen minőségi érzést kelt minden egyes eleme, a bőr, a tartozékok is, minden.
A Yamahából az MT 07 lenne a kezdésre alkalmasabb, viszont az MT 09 iszonyú jól fest és a speedshift váltó is tetszik, hogy gyárilag rajta van, viszont ennek is és a Triumphnak is tartok a 120 lóerejétől. A Triumph szalonban azt mondták ne tartsak, tökéletes kezdő motor, hát én megkérdőjelezem, amiken eddig ültem a 10 lóerőt is alig érték el, nem hogy a 100-at. Persze van lehetőség lekorlátozni a teljesítményt, sokszor már a motor is tudja, vagy kérhető a szalonban 35kW -ra korlátozott szofver, de annak olyan kiherélt feelingje van, igaz bármikor visszaállítható, de ezekért sem kevés pénzt kérnek. Szóval várom a véleményeteket!
-
Formaster
addikt
válasz etnies #100984 üzenetére
És általánosságban mennyire megbízható márka? A magasságom 175 centi, súly 95 kg, de egy kis kondi elférne, hamarosan hozzá is kezdek, bár napi szinten fizikai munkát végzek, annyira puhos nem vagyok. 31 leszek lassan, hogy mire használnám az relatív. Némi városi és városközi közlekedésre, a pályázás is szempont, viszont a sebességhatárok relatív betartása mellett, mert nálunk rohadt szigorú a szabályozás, egy gyorshajtás felér egy tarkónlövéssel. Az igazi cél a hegyekben motorozni, körbejárni az országot, de mégsem túra motort akarok elsőre, hanem egy viszonylag kényelmes Naked Bike-ra gondoltam.
(#100985) tboldi: de igen, Speed Triple R A Ducati is csábító, tetszik nagyon, de pont a napokban láttam egy ilyesztő adatot, pl vezérműszíj csere 20k km-enként kb 1500-2000 euró nyugaton. Gondolom a nem szíjasok tovább bírják, cserébe azokon még nehezebb lehet a csere.
(#100986) zgospel: Mindenképp végig fogom próbálni a palettát amint megkapom a jogsit, de az is érdekelne mik jöhetnek még szóba, illetve ki mit ajánl, érvek-ellenérvek, tapasztalatok. Az ár is szempont, de hellyel közzel azonos ársíkban mozognak +/- 1000euro kb.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz runner 125 #100991 üzenetére
Igen, pont ebben a színben nézegettem. (majdnem) A verseny nálunk tabu, felfoghatatlan bírságok vannak, a börtönbüntetéstől megkezdve a motor elkobozásáig, álcahálós útszéli radakonon keresztül. A vezetési stílusom autóban is ilyen, nem véletlen 500K + km és semmilyen eseményem nem volt eddig, itt nyilván még ettől is óvatosabb leszek, családos ember vagyok, nem akarok senkit árván hagyni.
(#100988) tboldi: Folyamatosan belekavarodok Azért a 118 lovas Street Triple R sem pite
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz etnies #100996 üzenetére
Köszi az infokat. Mennyire megterhelő az izületenek a naked stílus? Nagyon tetszik a mozgékonyságuk és a csupaszságuk, de ettől kissé első perctől tartok. Fizikai munkát végzek, ami amugy is megterheli az izületeimet, keményebb időszakok után már ennyi idősen is érzem, nem akarok erre rátenni egy lapáttal. Titkon bízok benne, hogy a ruha kivédi ezeket a tényezőket.
-
Formaster
addikt
Köszi srácok, jó látni, hogy így pörög a topik, ennyi segítőkész ember van.
Még én sem tudom igazán mit akarok, talán mert nem próbáltam még semmit. Még az sem dőlt el, hogy valami alig használt legyen vagy új. A használttól kissé tartok, sok itt a csere/bér motor, meg a fakezű akik hidegen is gyilkoják a vasat, legyen az autó/motor. Ami a használtat illeti, megkímélném magam egy szalon értékvesztéstől, az újnál viszont megvan, hogy én járatom be (csak én fingottam rá ) és tudom, hogy mindene rendben van. Viszont ez akkor lenne érdekes, ha tudom, hogy legalább 5-6 évig azon a motoron ülök, de kezdő révén megeshet, hogy kategóriát tévesztek és egy szezon után rájövök, hogy nekem nem is naked kell, hanem túra, vagy gyorsasági.
-
Formaster
addikt
válasz dellfanboy #101008 üzenetére
Én a töréstől tartok leginkább, errefelé nem dívik a lopás. Az értékvesztés azért nem kicsi, egy 500km-t futott MT-07 már 15%-al olcsóbb, ami forintban kb 350e. Ez nagyjából a ruházat nagy része lenne. Igen szélvédelem nuku, viszont itt 120 a max sebességhatá, 140 felett már bűncselekmény ha leszednek, a büntetési tételt inkább nem is mondom 120-ig sztem a nakedek is motorozhatok.
-
Formaster
addikt
válasz -Mike- #101010 üzenetére
Svájc... most lőttek egy magyar motorost 80-as táblánál 142-vel. 15.000frank bünti, 1 év felfüggesztett, 1.5 év pszichologus és 2 év jogsi + 2 év motor elkobzás.
dellfanboy pályák sincsenek, tiltott az autosport Viszont németország innen kb 50km, olasz 150-200.
Érdekes hogy így miértelme a motorozásnak, vag, az 5-700LE autóknak, mégis tele az ország velük
-
Formaster
addikt
válasz Ferdzsoo #101015 üzenetére
Feljelentésnél figyelembe veszik a kereseted/anyagi helyzetedet, ez egy itteni átlag kereset mellé párosul, de kérhetsz részletfizetést is
Ebből adódóan viszont2x kiszabták már a plafont is, ami 1.080.000CHF
Mosquito34 pontosan, nemrég volt népszavazás, hogy pályán 120-ról 140-re emeljék a határt, a döntés egyhangú nem lett
mm89 abszolút túlzás, de figyelembe véve a itteni vezetési morált bele se merek gondolni, hogy mi lenne, ha száguldoznának is Botrányosan bénák. Nehéz volt hozzá szokni főleg, hogy dinamikusan vezettem világ életemben, de szerencsére eddig megúsztam 6 év alatt 40frank büntivel. 50 helyett 51-el lőttek le najó 56 -5 tolerancia. Olaszban sosem láttam még radart, németben meg ott vannak a no limites pálya szakaszok, de attól még messze állok
Egyébként később megfontolandó egy radar detektor beépítése, de nagyon vigyáznak rá, hogy lesből lőjjenek, nem tudom így mennyire hatásos, illetve ha észreveszik bukta, az is zsíros csekk, de nem bűncselekmény csak szabálysértés. Némi érdekesség, hogy itt a wazen belül is tiltva van a radarjelző funkció és a hírekben sem közölhetik, illetve te sem írhatod ki pl facebookra, hogy itt és itt mérnek
-
Formaster
addikt
válasz canniball #101022 üzenetére
Lakott területen kívül, két várost összekötő út, az illető szerint minden kihalt, sehol egy lélek, hát tegye a kezét a szívére és merje azt mondani valaki, hogy ott nem kennéd el neki
geresics de miért? Na remélem megmentettem valakit a bitófától Egyébként a hegyekbe érdemes mennetek, ott olyan kilátás lesz, hogy eszedbe sem jut cibálni neki
mm89: rokonom szembe szomjédjában az albán 20 éves kölök vakerkodott a ballagásra kapott R8-al, aztán trélerrel csengettek a rendőrök ezeken már csak nevetni tudok, 50km a német no limites pálya, csak oda nincs töke felmenni
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
Na igen, nem akartam borzolni a kedélyeket, pl 200-al már a helyszíni tarkónlövés kategória lenne. Facebook csoportba kérdezte minap valaki, hogy városban 50 helyett 100-al lőtték le, mire számítson. Sírtam a kommenteken, pl "pakold össze a tisztasági csomagot" meg "a vazelin jobban síkosit ha lenyeled"
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz Geresics #101031 üzenetére
Ha javasolhatom Innsbruck felé menj ne Münchennek. Egyrészt tele van felujítással és idótával is. Viszont Innsbruck felé sok a 100-as szakasz, de gyönyörű a táj. Időben kb ugyananni lesz. Arra vigyázz ha az osztrákoknál a digit tábla alatt IG-L kiírást látsz, akkor a gyorshajtás bűncselekmény, a bünti 2-3000€
Ferdzsoo náluk mindenütt álom, viszont a vezetési kultúrájuk elég kamikaze stílusú, én még autóval is félek arra Tudom kicsit már elsvícültem
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz Ferdzsoo #101039 üzenetére
Ebben igazad lehet, a motoros kultúra nagyon klassz, de eddig autós szemmel néztem arra a világot és a hideg kiráz, mikor kanyarban előzgetik autóval a terepjáromat, miközben szemből is jönnek. Gyakorlatilag minden verdán van törött elem, némelyiken ép sincs Én Milanótól lefelé szoktam nyaralni a francia part és Genova között. Gyönyörű hegyi szerpentinek vannak, noha az utak minősége néhol megkérdőjelezhető, de ez magyar szemmel nézve nem tart vissza. Mindenképp le fogok menni, de úgy gondolom nem az első szezonban, szerintem az a tanulással fog telni.
-
Formaster
addikt
válasz vlevi #101045 üzenetére
Persze, német területen élek. Köszi a videót, ez csak megerősít, hogy nem tudom mit is akarjak Lényegében nüansznyi különbségek vannak a biciklik között, mondjuk a stabilitás egy érzékeny pont lehet, de kezdőként szerintem semmi nem fog átjönni ezek közül.
Igazából kezdek afelé hajlani, hogy kéne valami olcsóbb motor tanulni, amivel kevésbé fáj, ha eldőlök. 4-5 éves motorok kb a feléért mennek 5-10k km-el.
-
Formaster
addikt
válasz vlevi #101051 üzenetére
Na igen, az MV Augusta egy nagyon guszta divatmotor, de már az ára miatt sem kellene, ráadásul a szervizköltségtől biztos lefekszel. A Kawa nálunk kissé túl van árazva, bár a teszt szerint viszi a primet. Valahol a Yamaha-Triumph-Suzuki között ingázok, de ott lebeg előttem a használt is, viszont ha egy 5000-es motornál belefutok egy 2-3 ezres szervizbe, akkor felülhettem volna egy novicsentó bike-ra is.
(#101050) zgospel: Ez nagyon beteg "you can come, but you must be swiss, otherwise i call the polizei, HE?" Annyira tükrözi a svájciak lelki világát
-
Formaster
addikt
válasz Chris0321 #101053 üzenetére
Gyakorlatilag bármit, de elég költséges móka, szerintem első körben mindegyikkel tolok egy tesztvezetést és ami ez alapján bejön, azt kibérelem egy napra, esetleg hétvégére. Igazából kezdésnek az MT07 bőven elég lenne, ráadásul a 2 henger öblös hangja nagyon bejön és árban is sokkal barátibb. Valahogy mindig ide lyukadok vissza, ez a motor kísért, de végig akarom próbálni a palettát.
-
Formaster
addikt
Na szóval, ha megfogadsz egy tanácsot, ezt az ügyet Strassburg-ig viszed, ha elveszik a jogsidat. Annyi pénzt perelhetsz le a köcsög kapitányságon, amennyit nem szégyelsz. Ilyen a mesében nincs. Ha már úgyis vlogolsz, menj vissza az említett helyszínre, dokumentáld a körülményeket és első körben küld el valamelyik magyar médiumhoz, másodkörben európai emberjogi bíróság. Ha a sittesek leperelhetnek minden leült évért másél-2 milliót, akkor nehogy már a szerencsétlen jótét embert szivassák a gumiszabályukkal.
Feliratkoztam, már csak azért is, hogy tudjam mi lesz a sztori vége, de egyébként is tetszik a hozzáállásod de ne hagyd magad. Csak a birka népnek lehet kutya a gazdája
szerk: annyiban módosítanám, hogy első körben ügyvéd, melyet később szintén leperelesz
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
Mi van akkor, ha nagyon megtetszett R2V2 motorja? Tudom, nem egy kezdő vas, de ez a V2 cruiser/túra, naked style nagyon bejön, a hangja fenomenális és a svájci sebességhatárokhoz nézve ideális lenne, igazi élmény motorozás. Egyébként a MT07 is azért tetszett, mert azt a sor 2 motorhangot nagyon eltalálták, igazán közel áll a V2-höz, de ez fergeteges.
Szembe megy az eddigi elképzeléssel, hogy új, vagy minél fiatalabb motor legyen a szervizköltség miatt. De nem akarok röghöz kötött lenni és első ránézésre ez egy nagyon jól kitalált motor, persze amit említ a szabadon futóval azt bele kell kalkulálni, viszont úgy gondolom a kényelem, ár és élvezet kárpótolná azt a kis kiadást ami jöhet.
Search: találtam is egy jól karbantartott friss műszakis példányt apró extrákkal, viszont 30.000km-nél jár, lehet számítani a szabadonfutóra, ha még nem volt cserélve, de akkor lenne alkualap is.
Mit gondoltok? 15 éve nem motoroztam, akkor is S51-ig jutottam
-
Formaster
addikt
válasz z123456789 #101162 üzenetére
Üdv, nem is tudtam, hogy kétkerekezel is. Én ujrakezdő leszek 15 év után, S51-ről. Ápolós kérdések jöhetnek persze, de szerintem inkább erre.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz CyberPunk666 #101194 üzenetére
Igen, én minap tapasztaltam Schubert sisakokkal. A C3/C4-ből az L iszonyat kicsi, füleimet elroppantotta, szemeim kigülledtek XL már jó, de az eladó szerint számoljak a tágulassal és ha nem lesz passzentos akkor zavarni fog a rezonancia tempó mellett. Az E1 modell L mérete viszont teljesen jó, amit nem is bánok a plusz napellenző miatt, viszont a C4 kommunikációs megoldásával nem kompatibilis, de majd körbenézek milyen aternativa van, amúgy is drágállom a 200 euro körüli árát.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz Geresics #101199 üzenetére
Ja nem, azt nem is akarta eladni, az XL-re mondta, hogy ha pont jó, akkor picit tágulhat és nem lesz elég passzos. Ez volt a C3/C4 modell, viszont a szintén Schubert E1-ből az L teljesen jó volt, nem nyomott, de eléggé fogott, picit össze is nyomta a pofámat.
Nem tudom mennyit tágul, mert az igazán kényelmes a C4 XL volt, viszont félek, hogy tágul és akkor meg nem lesz elég szoros.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz [-HERO-] #101205 üzenetére
Nem, a Schubert sisakok olyan 450-650 euro körül mozognak. Az Advanced pedig 233€ ebayen.
Ódákat zengenek a Schubert sisakokról csemdesség és szellőzés terén, ezért néztem ezt. Viszont nálunk van egy óriási bolt, tele csomó márkával és rendesek, mert kivihetek kipróbálni bármit, ami megtetszik. Viszont ahhoz kéne a motor, amihez már szintén kéne valami sisak, addig elhozni sem tudom
A Shoei-ta csajszi is nagyon ajánlotta, illetve AGV volt még elképesztő jó áron, nagyon kényelmes kivitelben. Volt még 1 amerikai márka, most nem ugrik be a neve, de a Schubert feléért, karbonból, 950gramm súlyal, állat dizájn mellett.
-
Formaster
addikt
Volna egy eladó használt MT-07, 2015-ös erősített hátsó rugókkal. Az lenne a kérdésem, hogy 20.000km környékén milyen szerviz várható, kell-e esetleg vezérlést feszíteni, hajtásláncot cserélni, vagy bármilyen komolyabb dolgot csinálni, mert akkor elgondolkodtató inkább egy új, vagy kevesebbet futott.
Kérdeztem az eladót, hogy mikor volt szervizelve, mit kellett csinálni, annyi írt, hogy 2 honapja szervizelte, új gumik vannak fent csak vezetni kell, ebből nekem az jön le, hogy egy nagyszerviz lenne esedékes, amit már nem akar bevállalni.
-
Formaster
addikt
válasz yodamastah #101215 üzenetére
Köszi, igazából félek persze, nem volt még komolyabb motorom, azokkal is mindig átkúrtak amiket régen vettem gyerek fejjel Mindenki jól akar járni és ha rákérdezek, hogy mi volt az utolsó szerviznél megcsinálva, majd azt válaszolja, hogy csak rá kell ülnöd és menni, akkor gyanús. 4850 az ára itteni pénznemben, ha belecsúszok egy 2000-es szervizbe (sima olaj/szűrő csere 5-600) akkor már vehetek majdnem újat is 6850 vs 7590. Ja és a műszaki most lesz esedékes, az itt felér egy szigorított helyszíni kivégzéssel, mindenbe belekötnek
Viszont 7590-ért nem vennék MT-07-es, akkor már van 8200-ért 0 km-es MT-09 "bitch" módban meglehet tanulni azzal is motorozni
-
Formaster
addikt
válasz tboldi #101223 üzenetére
Köszi, megkett közben. Sajnos itt nyugaton relatív a buktató. Egy lánccsere, vezérlés állítás, fék + rutin szerviz úgy gondolom 2000 körül simán beleszaladhat. Kiadással minen esetbe kell számolni előbb vagy utóbb a szervizzel, de akkor lehet,hogy inkább egy uj motor árába tolnám bele.
-
Formaster
addikt
válasz zgospel #101227 üzenetére
Az alkatrész nem, a rezsióradíj viszont 130-150 frank között mozog. Ezt az árat én sem értem, mert szalonból 11.000CHF, ez az olasz határ közelében van, gondolom onnan hozzák fel, vagy nem tudom. A gond ott van h csomagban dolgoznak, komplett ávizsgálás van minden alkalommal, még a letakarításért is fizetni kell, hiába viszed oda tisztán
geresics elég drága lehet a tréler, de még nem méztem utána.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
-
Formaster
addikt
geresics, CyberPunk666, Teasüti köszönöm, teljesen jó így, különböző vélemények, különböző életutak.
CyberPunk666, én is ezért kacsintgatok az új felé, noha lehet jó használtat venni ez biztos, motorhoz nem értek, autóból egyből kiszúrom a necceset, de ez idegen téma. Ezért gondolok én is arra, hogy kalkulálok egy értékvesztéssel, meg a szervizperiódusokkal, cserébe tudom min ülök, én járattam be, én fingottam le (reméljük nem lesz szaftos)
geresics, na azt az esti mesét berakom elalvásnak, aztán lehet a lányom is megkapja majd Az eurázsiai túra miatt nagyon irigyellek, én örülök, ha néha le tudok ugrani olaszba és a tengerparton majszolgathatom majd a friss meleg Ciabattát Persze ott is vannak gyönyörű vidékek, főleg motorral. A motorod nagyon tetszik és a stílusod is, a végzetem nekem is a túrázás lesz, de most forr a vérem egy kis nakedezés (meztelenkedés) iránt
Teasüti, te meg félre ne érts, 15 éve kerekezek, az elején 2, jó ideje 4-en. Volt már benzines turbós szörnyeteg kupém is, szó szerint locsoltam bele a benzint, szóval tudom, hogy 4 ütemű sport nem egy bélyegezés kategória. Egyszerűen keresem a döntést, amivel a legjobban járok, az amatőrségemet meg nyilván tükrözi a hezitálásom, mert ha profi lennék nyugodt szívvel mennék használtat venni, így marad a nagyon megbízható keveset futott, vagy az új, ugyanis ha veszek egy jónak tűnő használtat, amibe beleszalad az említett 1-2 ezer, akkor vehettem volna alig futottat is.
-
Formaster
addikt
válasz Polemius #101253 üzenetére
Mindenképpen ez a cél, nem áll távol tőlem a szerelés, csak nem épp motor téren. Az olajcsere sima liba, szerintem a lánccal sem lesz gondom, de egy vezérlés állítás, injektor szinkron, vagy szelephézag már biztos, hogy kifogna rajtam. Gondolkodom az újon, vagy a pár ezer km-es vasakon, amikre ugyan fingott már más, de még garanciális, vezetett szervizes és hatalmas baja nem lehet. Ahogy a garancia lejár, biztos hogy a kezembe veszem a dolgokat, mert a műhely adott, szerszámok nagy része megvan, csak tanulni kell.
-
Formaster
addikt
válasz Geresics #101282 üzenetére
Próbáld meg az FPS-t minimumra rakni. Esetleg megnézhetnéd úgy, hogy a gyári képstabit kilövöd, majd ráeresztesz egyet a vágó programmal, de ez kissé erőforrás igényes feladat és szintén szmúútol, bár azt már programja válogatja, akár állítható is. Crop factor ott is lesz persze.
szerk: szerintem ott lesz a gond, hogy 60fps a videó, próbáld ki 23.97-en, vagy ha kerekít 24. Többet is tudsz majd rögzíteni, illetve utámunkánál kevesebb erőforrás kell majd.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz Pahli #101318 üzenetére
Amennyiben a gyalogos az útra lépett a nem erre kijelölt helyen, fokozott veszélyforrást teremtett. Ebben az esetben lényegében neked kell felmérni a veszély súlyosságát, nyilván ha a túloldali járdasziget szélén táncol és szemből nem jön semmi, nem indokolt, hogy megállj, de ha egyetlen jármű is közeledik szemből, akkor már legalább az út szélére húzódj ki, hogy a szemből érkező autós biztonságosan ki tudja kerülni. Ha a járdaszigetet elhagyja, akkor indokolt megállnod, mert a szemből érkező jármű nem fogja tudni kikerülni.
Egyébként a kresz azt hiszem úgy szól, hogy ha lelép, akkor meg kell állnod, mert a gyalogosnak nem kötelessége a kresz-el tisztában lenni, legalábbis anno mikor én vizsgáztam még úgy volt, hogy el kell engedned, ha van, ha nincs gyalogátkelő.
szerk: Ami biztos, hogy hülyeség: "oktató mondja forgalom veszélyeztetése, mögöttem lévő nem számít rá hogy megállok stb"
A mögötted haladó úgy kell közlekedjen, hogy minden esetben biztonságosan meg tudjon állni! Nyilván motorosként ez sovány vígasz ha nem állt meg, de a kresz ezt mondja, vizsgán ilyen miatt nem buktathatnak meg, ezzel ugyanis nem veszélyeztetsz senkit, ha indokoltan álltál meg. Az indokoltság esetét pedig nem bírálhatják felül, az is lehet indoklás, hogy pl begörcsölt a lábad. Szóval ez bullshit.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz TommyGun #101371 üzenetére
Azért mondom, hogy olyan helyen nézd, ahol esetleg nem észrevehető, valami kis pár mm-es darabon. Sajnos a gumi kényes, részben kőolaj származék, amit oldhat a benzin.
Más alternatíva lenne kifejezetten célzott szert venni, például az APC-k (All Purpose Cleaner) erős oldatban elég jól elbánnak az olajjal. Én először benzinnel próbálkoznék egy fülpiszkával, ha taknyosodik, akkor felejtős.
-
Formaster
addikt
válasz etnies #101380 üzenetére
A benzin alapúak biztos nem. Nem tudom otthon van-e más, de amerikai fórumokon számtalan esetben előfordul ilyen eset, hogy a féltisztító lekapja, ott két félét emlegetnek, a benzines és a "non-chlorinated" verziót. Utóbbi simán lekapja, számomra ez tabu a fényezés közelében.
-
Formaster
addikt
válasz Micsurin #101513 üzenetére
240 euróért rendeltem. Eleinte én is a bőröket néztem, de dög nehéz és fazonban nem jó. Igen, van egy kis hasam, amelyik hasban jó, az vállban/karban nagy. Ráadásul szerintem közel sem szellőzik annyira és elég jókat ígérnek a tesztjei ennek a Raidennek. Remélem nem lesz csalódás.
-
Formaster
addikt
Megjött az Icon Raiden DKR kabát, tartósteszt indul, bár a neten fellelhető tartóstesztek alapján valóban full vízálló. Iszonyat jó minőség, gondolkodtam alá egy protektor ingen, de nem biztos hogy szükéges lesz.
-
Formaster
addikt
válasz dellfanboy #101594 üzenetére
Miért? Tény hogy rendhagyó öltözet
-
Formaster
addikt
-
-
Formaster
addikt
válasz Teasüti #101627 üzenetére
Attól függ, hogy a bíróság elfogadja-e mint hiteles bizonyíték, azonban a felvétel manipulálható, így csak a bírón múlik. Tudtommal otthon ebben joghézag van, így tényleg a bírón, vagy a védőügyvéd ügyességén múlik a dolog. Nálunk nyugatabbon semmilyen bizonyító ereje nincs egy baleset esetén a dashcam felvételnek.
-
Formaster
addikt
válasz Teasüti #101630 üzenetére
UK&DE elfogadja, de CH-ban és AT-ben jelenleg a használata is tiltott. CH-ban van egy kis joghézag, mert amíg nem sérted meg a szem.jogot és nem hozod nyilvánosságra, addig nem követtél el semmit, ellenben bizonyító ereje semmilyen szinten nincs, a bíróságok egyöntetűleg kizárják az eljárásból, mint bizonyítékot.
Mákod van mert AT-ben végig hátulról (is) fényképez az összes radar.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs