- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Dell notebook topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- Kompakt vízhűtés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Janix12
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis szakmai információra, véleményre lenne szükségem.
Láttam van a topic lakók között 2004 SV650 N tulaj.
Nekem is pont egy ilyen motorom van, ha számít kék színű...A kérdésem és persze nem csak SV tulajokhoz:
A hétvégén elmentünk kanyarogni a haverokkal kicsit az országon kívül a hétvégén.
Olyan jelenségre lettem figyelmes ami kicsit zavar vezetés közben és nem tudom, hogy sajátosság vagy esetleg valami rossz beállítás, netán hiba.
70-90 közötti tempónál 8000 körüli fordulatszám tartományban kanyar előtt visszavett (nem visszacsukott) gázzal épp csak lassuló motorral érkezve, majd kanyarból kifelé kevés gázadásra terhelés váltáskor érzésre mintha egy 20 cm-t mozdulna a motor hátulja az ívről kifelé (jobb kanyarba balra tör ki). Rémisztő átélni ekkora tempónál.
Stabilizált gázzal esetleg óvatosan korrigálásra használt hátsó fékkel ez nem jelentkezik.Szóval a kérdés az, hogy ez most mi is lehet?
A válaszokat előre is köszi.. Mindenkinek!
Üdv János
[ Szerkesztve ]
-
Janix12
aktív tag
válasz canniball #99994 üzenetére
Ezek szerint még csak feketével mentél..
Csak, hogy tudd pont fordítva van..Viccet félre téve...
Szóval gumik.
Tavaly tavasszal rakattam fel őket és, ha lehet hinni a gumira írt dátumnak akkor 2015 évvégi a gyártás és épphogy mentem vele 7000 km-t.
Márka: Metzeler Sportec M3 ami hátul van és M5 ami elől van.Magamat nyugtatva azt gondolom, hogy a V2 nyomaték különbsége az épp motorfék és a gáz között akkora, hogy ezt idézi elő.. Bár sor 4-el csak tanultam és hát akkor még az ember nem feszeget túl sok határt max a saját ingerküszöbét, de nem emlékeztem hasonlóra sem. Ezért várnék valami szakmai magyarázatot..
János
[ Szerkesztve ]
-
Janix12
aktív tag
válasz Pocee #100010 üzenetére
A kerék a helyén.
Ilyen jellegű műszaki hibát nem vétek.
Ha az említett módon kezelem a motort és veszem a kanyart bármekkora íven képes ilyenre.
A leírt körülményeknél vesz komolyabb, említésre méltó mértéket. Jó minőségű útról beszélünk nem Bp-i gázolajos kátyús aszfaltról.
A két gumi között nincs szerkezeti különbség. Tapadásban van csak eltérés. (a nagykönyv szerint)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen