- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
válasz zgospel #137973 üzenetére
Sziasztok, egyelőre csak olvasom a topikot, motor jogsi meg úton van, de a tesztekről, meg hogy mennyire eltér a te tapasztalatodtól csak annyi tudok mondani, hogy autógyárban dolgozva látom, hogy a mi autóinkról milyen tesztek jelennek meg, maradjunk annyiban, hogy nagyon nagyon erős fenntartásokkal kell ezeket kezelni
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #138184 üzenetére
Szinkron váltónál (mindegy, hogy manuális, robotizált, két kuplungos), legalábbis amiket én szétszedtem, vagy láttam szétszedve, ugyan úgy "összevissza" vannak fix, és nem fix fogaskerekek, mindkét tengelyen, és mindkét tengelyen vannak gyűrűk, amiket tologatsz a váltókarral.
Autó váltónál a szinkron és nem szinkron között a különbség annyi, hogy előbbinél egy szinkrongyűrűt tolsz rá a fogaskerékre, ami összefékezi neked a két tengelyt, addig kapcsolókörmösnél egy olyan gyűrűt, aminek mindkét oldalán kapcsolókörmök vannak, amik a fogaskereken lévő kapcsolókörömmel találkoznak. Mindkettőt lehet kuplung nélkül váltani a fokozatok között, fel-le, ha ügyes vagy és tudod szinkronizálni gázzal/elvétellel a fordulatszám különbséget a tengelyek között. Én kuplung nélkül max üresbe húzom a váltót (autón, motorom még nincsen), gázelvételnél van egy pillanat, amikor az autó(meg motor) se nem gyorsul, se nem lassul, ekkor nincsen terhelés se, nem lesz tőle baja.
Attól, hogy kapcsolókörmös, még nem lesz szekvenciális, van H-váltós kapcsolókörmös, dogbox shifter néven mennek. Ezt szokták tolókerekesnek is hívni.Szekvenciális a shifting drum nevű alkatrésztől lesz, azzal nem lehetséges egyszerre egy mozdulattal kettőt váltani.
Ami nekem új, hogy motor váltóban a fogaskereket tolod, és azon vannak a kapcsolókörmök, ami a mellette lévő fogaskerék kivágásába kapcsolódik. Gondolom ez amiatt van, hogy így kompaktabb lehet, meg a kisebb nyomatékok miatt a kisebb terhelés miatt nem kell olyan robosztusnak lenni, mint autóban, bár ez lehet faszság részemről, majd valaki kijavít.'92 Honda VFR 750
-
-
bardi
aktív tag
válasz Pttypang #138298 üzenetére
5.-én megbuktam rutinon, és idénre az oktatómnak már nincsen időpontja. Azt tudtam hogy a forgalmi csak jövőre lesz meg, de tök jó lett volna idén menni pár órát még forgalomban, hogy esetleg egy motort hazahozzak, ha úgy alakul. Így tolódik az is jövőre. Reménytelen
Közben meg mennek a hírek, hogy alig jelentkeznek jogsira új emberek, miközben aki van, annak is heteket kell várni vizsgára. Amúgy hivatalosan elvileg október végéig tart a szezon, amikor még vizsgáztatnak, a novemberihez valami nem tudom milyen extra kell.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Én augusztusban online iratkoztam be a suliba, majd egy hét után már felhívtam őket, hogy mi a csöcs van, mert semmi visszaigazolást nem kaptam, onnan még egy hét volt mire hozzáfértem a netes oktatáshoz, azt viszonylag gyorsan kipörgettem. Vizsgára jelentkezés után 2-3 hét volt, mire kresz vizsga ment.
Utána megint buktam kb 1-2 hetet, mert az oktató szabin volt, ez után már az órák gyorsan mentek, de rutin vizsga időpontot elsőre ilyen 3 hétre kaptam kb, az előre lett hozva végül, de új már nincsen.
Jó lenne, ha szólna, hogy lesz még novemberben vizsga, ezt a részét jó lenne idén letudni.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
-
bardi
aktív tag
válasz norbert1998 #138392 üzenetére
Persze, ez is igaz.
Most ilyen 240 kiló a motor, amin tanulok, majd ha mentem eleget forgalomban vele, meg országúton, tudni fogom, hogy jó lesz e, vagy könnyebbet kell nézzek. VFR750 tetszik nagyon a motorja miatt, meg inkább valami 4 hengerest vennék 2 helyett, bár csak két motorral mentem, de oktató, meg utánaolvasás alapján a 4 hengeres kevésbé vadul reagál a gázra, meg a motorfék is gyengébb. Persze csak megszokás kérdése ez is.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Pttypang #138758 üzenetére
Ez majd engem is érdekelne jövőre. Korlátlan jogsi, de első motor, egyik ötlet az lenne, hogy egy A2-es gépet nézzek, a másik opció, hogy valami 70 lóerő környéki, nem tudom az ilyen 50-60 lóerős gépeknek menyi létjogosultsága van, vagy inkább az, hogy mennyire eladható később nagyobbra váltásnál. Kár, hogy A2-ben kevés a 4 hengeres, minimális tapasztaltaim alapján az nekem jobban bejön, mint a kéthengeres. Amúgy országúti, túrázgatós felhasználás lenne, és nem baj, ha viszonylag magas, mert 184 vagyok 94 centis belső lábhosszal.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz vlevi #138765 üzenetére
Valamiért azt hittem a 35 kW-ot 47 lóerőre kerekítik. Az A2-t írtam, hogy biztos jó lenne, mint egyik opció. Korlátlanból viszont inkább a 70 lóerő környékét javasolták nekem, akkor már ne 60, de azért is kérdezlek titeket, hogy több véleménnyel is találkozzak.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Somatom #138798 üzenetére
Bár a videóban masszív gyorshajtásról van szó, de említik, hogy pont egy Héreg Bajna útvonalon a balfaszság szedi az áldozatokat, hogy nem tudnak kanyarodni, sebességkorlátokat betartva, nem a gyorshajtás, ott mire mennél egy kamerával? Szerpentineken autóból is azt tapasztalni, hogy 100ból kb 1 motoros ha van, aki nem csak egyenesben meri húzni, hanem kanyarba is beengedi. Aztán hogy az alföldön, ahol csak egyenesek vannak mi a helyzet, nem tudok nyilatkozni, ott biztos többen mennek 200 fölött, ezen a környéken ilyen gyorshajtókat nem igazán láttam még.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Geresics #138957 üzenetére
Köszönöm, megpróbálok utána túrni, hogy Esztergom környékén vannak e ilyen utak. Elég sok hely a pilisi parkerdő része, ott aszfaltról sorompóval lezárt bejárattal. Első motor lenne majd, ami árban nézelődök, ott Aprilia Pegaso meg BMW F 650-ek vannak, semmi komolyabb, erősebb, újabb, de valószínű első motornak nem is feltétlen kéne valami 100 lovas gép, hiába van ami elérhető ennyiért és nagyon tetszik. Mondjuk az terepre alkalmatlan lenne, kivéve az általad említett "egyesek" szerint
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz 3800+ #139316 üzenetére
Volt ez előtt motoros tapasztalatod? Én még csak nézelődök, és valami megmagyarázhatatlan okból a VFR750 meg GSX 750 F tetszik nagyon, de elsőre lehet kicsit sokak lennének. Autónál a kinézet nem érdekel igazán, legyen jó futómű, motor, váltó, meg könnyű, viszont mondjuk az idomos SV650 hiába lenne akár jó, annyira ortopéd kinézete van számomra, hogy nem igazán kerül szóba
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz 3800+ #139321 üzenetére
Igen, a VFR nagyon nehéz, csak az autóm is Honda, ami miatt van egy kis Honda buzériám, meg a fogaskerekes vezérléses motorja nagyon tetszik. Azt hiszem ebben nincsen VTEC, TypeR tapasztalat alapján motorra kezdésnek az nagyon nem is kéne.
Laraxior: Köszönöm, nagy hibákról én sem olvastam azzal a motorral kapcsolatban. GS 500-ason meg GSF 650-en ültem eddig oktatás alatt, és a 184 centivel a nagyobbik valahogy sokkal kényelmesebb. Súlyra, méretre hasonló lehet, mint a 750-es.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Ebből a hozzászólásból kicsit nekem az jön le, mintha ilyen programok nem lennének.
Ez viszont tévedés, ezek léteznek, az autógyártók nem hasraütés szerűen terveznek motort. Kb. mindent le tudsz szimulálni, csak nem CFD-vel, hanem matematikai modellekkel. Ilyen program pl a GT Power, akit érdekel, 7-8 éve még 1 db orosz torrent oldalon volt belőle tört verzió. A használatához sok sikert. Minden paramétert tudsz változtatni, szelepek összes szöge, minden cső hossza, szöge, íve, olaj viszkozitása, üzemanyag, stb. Ha mindent beálíltottál, a szimuláció végére megkapsz minden görbét, kibocsájtásokat, kipufogógáz hőmérséklet, stb.
De egy motorépítő se hasraütés szerűen fog neked kipufogót tervezni a motorhoz, értelemszerűen ott már a szoftverek helyett egyszerűbb számítások meg a tapasztalat fog segíteni. De pl. egy kipufogó hangoláshoz, csőhosszak, átmérők, nem kell szuperszámítógép.
A rentábilis részt nem is értem, ha nem lenne rentábilis, akkor nem belső égésű motorok hajtanák a hétköznapokban használt járművek 90+ százalékát.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #139363 üzenetére
Na azt nem tudom, nekünk egy 90 utáni autót kellett kiválasztani szívó motorral, amihez volt rajz fő méretekkel, csinálni az égéstérről 3D modellt, illetve az egész motort bevinni ebbe a szoftverbe, ez már nem 3D, hanem adatok, megézni így mit tud, majd utána turbósítani. Az a rész viszont már félig kamu volt, mert 1 db teherautó turbóhoz voltak adatok, és azt skálázta mindenki a saját motorjához. 2T az fel se merült, manapság már nem túl releváns, hogy erről mélyebben oktassanak, de ettől függetlenül lehet tudja azt is kezelni a szoftver.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz pepucs #139590 üzenetére
Mert kurvaokosak, azt hiszik jobban tudják a gyár mérnökeinél, akik megtervezték, meg emlékeznek rá, hogy 20 éve a 0W20 "túl híg" volt, akkor most is biztos az.
Nekem is kérdezték 8000+ fölé pörgő kocsiba, hogy 10W60-at rakok bele? Mert ott azért van hőmérséklet... Hogyne, motorgenerálra meg már előre bejelentkeztem minden évben'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz csongi #140243 üzenetére
Egy 73 kilós emberrel mondjuk dobogókőre egy ilyen felmegy úgy, hogy élvezni is lehessen? Bár a korlátlan jogsi jó, ha nyár közepére meglesz, de egy ilyennel a B-s jogsival végülis el lehetne játszadozni. És pont van hahun egy 80-as CPI SM50, bár gőzöm sincs, hogy ezt a márkát eszik vagy isszák
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #140275 üzenetére
Hosszasan semmivel, csak középsuliban mentem közúton 50esekkel, de azt se sokat.
Rutinon meg első pár órán A2-es géppel, aztán meg GSF650.
Amiért kérdezem, mert városban nem használnám, Esztergomban élek, vagy biciklivel közlekedek, vagy ha sok cucc van, ott az autó, országúton lenne használva, viszont ha oda kevés, akkor inkább hagyom. Kétkerekű tapasztalat amúgy az van bringáról, szerintem én vagyok a környék egyetlen hülyéje, aki ha leesik a hó, felteker dobogókőre terepen, aztán lejön a jégen, hóban sárban'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #140281 üzenetére
és csongi
Köszönöm a választ, ez alapján inkább hagyom, mert egyrészt a hozzáértés sincsen meg, hogy jót vegyek, meg költségesebb lenne, mint az ideális, jobban járok a Safetys oktatásokkal, ott adnak motort, meg van teljesen kezdőknek is.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz csongi #140303 üzenetére
Én tavaly ősszel kezdtem az A-s jogsit, autóra meg 2010-ben, amikor még volt külön rutin, akkor csináltam. Már ahhoz képest is "aránytalanul nehéz" a motoros rutin, gyakorlatilag amit itt 10 órában akarnak megtanítani, az autós viszonylatban egy egyszerűbb, egy napos vezetéstechnikai tréningnek felel meg. Ma meg az autósoknak már rutin vizsga sincsen.
Pár éve voltam egy egyszerűbb vezetéstechnikai tréningen, ahol az első feladat az volt, hogy vészfékezz, és csattogjon az ABS. A csoport fele ezt nem tudta elsőre megcsinálni, és ezeknek az embereknek volt jogsija, volt aki ránézésre már vagy 10 éve vezetett.
Autónál én a kategóriákat hagynám, viszont az egészet nehezebbre venném, és részévé tennék olyan feladatokat, amiket vezetéstechnikai tréningen oktatnak. Arányaiban hasonlóan nehéznek kéne lennie, mint a motorosnak. Aki nem tudja annyira lenyomni a fékpedált, hogy az ABS bekapcsoljon, annak nem adnék jogosítványt.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Lehet nektek hülye kérdés következik, de a 90-es évekbeli japán motorokhoz mennyire nehéz alkatrészeket szerezni? Ha jól látom a féktárcsák rögzítése nem teljesen szabványos pl, nem tudom a lánckerekkel mi a helyzet, vagy teleszkóp szimeringek. Ezen akadt meg a szemem, ha jó állapotban van, lehet még jogsi megszerzése előtt megérné elhozni ennyiért, mondjuk az gyanús, hogy 1 darab van belőle. A másik két jelenleg kiszemelt motorhoz az elaqdó darabszámból adódóan feltételezem, hogy van alkatrész (VFR 750, meg GSx 600, 650, 750 F).
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #140703 üzenetére
Köszönöm, ezt el is vetettem. A VFR többek között a fogaskerekes vezérlés miatt ia tetszik nagyon.
Oppenheimer: tegnap dobogókői úton keresztül jöttem kocsival budapestre, egy hópihét sem láttam sehol. Az út vizes volt, de ennyi.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #140714 üzenetére
Bár a crossplane Yamaha motor megvan, de a gyújtás sorrend nem tudom miféle módon befolyásolja ennek a motornak a működését A gyújtássorrend önmaga megvan micsoda.
Oktató motorja is elvileg hasonló nehéz, egy Suzuki GSF 650 Bandit. Felborítani még nem sikerült szerencsére, mondjuk a rutin része leehtne, hogy egyszer elfekteti az ember a motort, és fel kell állítani.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #140728 üzenetére
Áh, értem mire gondoltál.
A súlynál gondoltam, hogy a kezelésre a fő szempont,de igazából az is érdekelne, mennyire nehéz felállítani egy 200 kilós vasdarabot, ha úgy hozza az éelt legalább kicsit felkészülve érje az embert a szituáció.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz A Zéé #140770 üzenetére
Én se motoroztam korábban, és elsőnek az oktató egy A2-es 500-ast adott, hogy szokjam, utána a 650-es nagymotorral sokkal egyszerűbb volt elindulni.
Én még régebben szétvertem a csuklóm, valszeg a gáz adagolása ezért se megy anyira finoman, mint kéne, de a lábbal kezelt eszközöktől nem kell félni szerintem, ha autót tud vezetni az ember, ez is menni fog.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz tboldi #141502 üzenetére
A 6 és 7 gen civic könyve is egy fos ilyen szempontból, van egy táblázat, hogy 0W20-tól 10W40-ig jó minden kb, a besorolásokat meg már úgy kell kikutatnod.
A váltóba meg volt olyan, hogy rakjál bele 10W40 motorolajat, csak gyakrabban cseréld, miközben a honda mtf-ről meg semmi info nincsen, hogy mivel mással lehetne helyettesíteni, de a 10W40 biztosan jó Ez ilyen japán betegség, suzuki is hasonló, miközben az európai gyártók megadják pontosan mi mehet bele, és nem kell gondolkodni a boltban.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz neutron23 #142054 üzenetére
Én egy farmert vettem kezdésnek, motor már kényelmes, meg amúgy minden mérete passzol, de amíg elsétálok benne a garázsig, a térdprotektor kikezdi a térdem alatt a bőrt, és sehogy se tudom jól beállítani. Másnak is ilyen, vagy én vagyok ilyen szerencsés? Érzésre jó pozícióban van mindkét oldalt.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz neutron23 #142061 üzenetére
Elvileg klasszikus, de igazából ez volt az egyetlen darab nagykerben, viszonylag szűk a lábamon. Elég vékony vagyok hosszú lábakkal, sima utcai farmerből sincsen sok ami jó lenne rám. A protektor benne viszonylag egyszerű szivacs cucc, csípőnél is van két oldalt, de amíg autóval járok az oktatásra, addig azt kivettem belőle. Kevlár így is van benne, szóval a sima farmernál többet ér.
#142063 Topiccsendőr: Persze ez igaz, csak viszonylag sok motorost látok ilyenben vidáman sétálgatni, bár azokon többnyire jóval lazább a lábukon.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Micsurin #142223 üzenetére
Majdani motorvásárlás után pont ide mentem volna elsőre, mert nagyon jó az aszfalt, meg meló után semmi forgalom, legalábbis amikor utoljára voltam kocsival, de így ez kiesik sajnos... Majd ha lerohad a kipufogó a kocsimról, megyek pár kört zajterhelni
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Zoli bácsi #142518 üzenetére
Motorokon szokott lenni hőcserélő a víz és olaj között? Előző kocsimon egész korrekt volt ez a része, a mostanin szétbontva megnézve nem tudom mennyire effektív, pedig nagyobb teljesítményű, igaz olaj is több megy bele picivel.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #142540 üzenetére
Gondolom az olajhűtőnek inkább pályahasználatnál van szerepe, közúton nem feltétlen lehet úgy menni, hogy elmelegedjen az olaj.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #142583 üzenetére
Erről a hűtővíz miatti teljesítménycsökkenésről még én sem hallottam soha, és nem is nagyon látom miért lenne így. Pláne nem ez az 5 fokonként 2% veszteség. Esetleg azt el tudom képzelni, hogy az ECU visszaveszi a teljesítményt ilyenkor, de ez szimplán egy védelem a motorvezérlőben.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Oppenheimer #142860 üzenetére
OBI helyett inkább csavarbolt, tized áron kapsz mindent, bármilyen fejjel, felületkezeléssel.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Esztergom-Budapest tengelyen van olyan használt motoros kereskedés, ahol nem gond, ha csak bemennék ráülni pár motorra? Ma meglett a forgalmi vizsga, és csak próbából felnülnék pár motorra, hogy egyáltalán mi az, ami kényelmes lehet. Egyelőre a Redbaron-t találtam, csak ott a weboldalon nem látom, melyik motor melyik kereskedésben van.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #142975 üzenetére
Kíváncsi vagyok, hogy jogi úton lehetne e támadni az olyan buktatásokat, amik egyértelműen csak a kibaszásra mennek. 1 ember nem fogja ezt megtenni, de ha tömegesen csinálnák azok, akiknek az adott járműve gond nélkül teljesíti a követelményeket, mégis valami faszsággal meghúzták, lehet lenne valami változás. Addig viszont semmi.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz csongi #142980 üzenetére
Előző autómat egy bár műbizonylatos sportkipufogóval vettem, természetesen semmi papírja nem volt. Első vizsgán simán átment, kérdés nélkül, aztán a következő 2 évben elrohadt a dob. Arra az autómra nem találsz már sehol se gyárit, se utángyártottat, így vettem egy ugyan olyan sport dobot, viszont ahhoz volt műbizonylat, beszerelés dátumával, a következtő vizsgán másik helyen mégis bukott, mert nincs benne a forgalmiban... Abban az időben egy munkatársam úgy vett friss műszakival autót, hogy még az A oszlop is el volt rohadva, hazaúton meg a lába alatt nézte az aszfaltot és élvezte a menetszelet a padlón lévő lyukon keresztül. Teljesen agyfasz ami itthon megy ilyen téren.
Amiket itt írtatok, az után biztosan gyári állapotú motort fogok keresni így a sikeres jogsiszerzés után, bár elég lehetetlen az 1 milla alatti ársávban gondolom...
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #142984 üzenetére
Valami 4 hengeres túra sport, sport túra, esetleg a sportmotorok közül amik megállnak 100 ló könyékén, lehetőleg olyat, amin van elöl idom.
Honda VFR 750, első 800 ami még fogaskerekes vezérlésű (árban mondjuk kiesik), CBR600, bár ez kevés van eladó ilyen áron, hornet, Suzuki gsxf 600, 750, yamaha yzf 600, kawasaski zx6r, zzr600, természetesen nem kizárólag ezek, csak ezek amik eszembe jutnak használtautós meg képesmotoros hirdetéseket nézegetve.
Kicsit a túraenduro szerűségek is mozgatnak, transalp, tenere, csak eleve terep is alig van, ahol nyugodtan lehetne menni legálisan, meg egyedül az nem túl bölcs dolog szerintem. Márpedig magamat ismerve kipróbálnám.
Annak amúgy van oka, hogy 1-2 típus képesmotoron jóval olcsóbb?
Egyelőre kevesebb ember mondta, hogy fokozatosan lépkedjek, mint aki azt mondta vegyek rögtön nagyot. Illetve ültem 500as suzukin, és a 184-es magassághoz hosszú lábakkal annyira nem volt ideális, a 650es banditon kényelmesebben elfértem, az volt az oktató motor.csongi: Na pl a kipufogó az pont legyen lehetőleg gyári, bár nem keresgéltem még alkatrészeket motorokhoz, de hasonló szopásba nem akarok belefutni, mint az előző autómmal.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz csongi #142990 üzenetére
Sejtettem, hogy ilyesmi reakció lesz erre, de nem csoda, eléggé ellentétes a két vélemény.
20-25 évesen bármivel kinyírtam volna magam, akkoriban a pénz hiánya mellett ez is egy ellenérv volt, hogy ne kezdjek bele.
Egy munkatársam kezdésnek robogót ajánlott, egy másik meg 900as diversiontRedbaronban ráültem pár motorra, némelyik meglepett.
Africa twinen a hátsó fék nagyon fura helyen volt, kényelmetlenül kellett nyújtani hozzá előre a lábam. A transalp hasonló, de egy fokkal jobb.
600 srad nagyon fekvős, és a lábam 20 centivel hosszabb, mint ami ahhoz a lábtartóhoz kéne. Ezt mondjuk pont nem vennék, csak ha már ott volt...
VFR800 csak az újabb volt, az viszonylag kényelmes volt, már amennyire ezt 5 perc alatt el lehet dönteni, a kormány nem volt túl keskeny, lábam jó helyen volt.
VFR750 csak egy emelt túrakormányos volt, valami aliexpresses fék meg kuplung karral (utóbbi napok beszélgetése alapján nem hiszem, hogy átmenne egy műszakin ) , a lábak jó helyen voltak, de gyári kormányos sajnos nem volt. Kb egyenes háttal tudtam ülni rajta. Ezen a kettőn a tank kicsit keskeny volt amúgy.
YZF600 talán a legkényelmesebb volt, kormány is, láb pozíció, hátsó fék. Tank szélessége is pont jó.
Volt egy zx9r, 900ast nem vennék, de azért ráültem. A kormány nem volt rossz, de a hátsó fékhez ki kellett fordítani a lábfejem.Topiccsendőr :
Pont a VFR, itt van ez pl, tudom a friss műszaki sem garancia mindenre, képről meg nem lehet megállapítani, hogy jó e. Hahun ennyiért csak facelift előtti van, ami nehezebb. Volt egy csibesárga 800as is pár napja, de azt úgy látom gyorsan megvették. Aztán lehet csak más választék van fent, és más márkánál nem látszódna ez az árkülönbség.
CBR-ből csak F2 F3 férne bele ennyiért, de azok gondolnám jobban széthajtott motorok, mint a vfr. Amúgy ez még, ami a közelemben van, ha a leírás igaz, még akár jó deal is lehet, hogy az elemek sérültek rajta, az engem nem zavar, ha a váz ép. Red baronban ennyiért volt kirakva.Amúgy igaz csak rutinpályán, de ott mentem 2 hengeres 500-assal, meg a 4 hengeres 650-essel, hiába erősebb az utóbbi, számomra sokkal kezelhetőbbnek tűnt, a gázra finomabban reagált, a motorfék se volt annyira agresszív, ezért húzok a 4 henger felé inkább.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #143011 üzenetére
Jó, hogy belinkeltem, nekem ezek nem tűntek fel Keresgélek, de ebben az ársávban sokkal jobbakat sem láttam.
csongi, melyik részére gondolsz, mint érzelmi? Szerintem pont objektíven próbáltam megítélni azokat a motorokat, amire ráültem, tudom az az 5 perc semmi, de amin már itt se érzem, hogy mondjuk a hátsó féket meg váltót kényelmesen tudnám kezelni, azon szerintem menet közben sem sikerülne. Ami érzelmi és irreális, az az, hogy a kocsim után itt is a Hondát preferálnám, de mindenképp japánt, meg autóval ellentétben itt érdekel az is, hogy hogy néz ki az adott jármű.
'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs