Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TigerCat

    nagyúr

    válasz kemcso #5725 üzenetére

    Ezt nem tudod megoldani. Maximum külön csoportokat hozol létre munkahelyi és céges kontaktoknak, de ettől még mindegyiket felajánlja, amikor címzettet írsz. A jobb megoldás az lenne, hogy felhőbe teszed a kontaktokat. Pl.: Google. Onnan leszinkronizálod és kész. Biztonságosabb is, ráadásul bárhonnan eléred. Én 1,5-2 éve tértem rá erre, teljesen jó volt. Azóta OS X-re váltottam, így a kontaktokat a rendszer kezeli, de szintén Google-ből, tökéletesen és semmit nem kellett vacakolnom velük. Ha jól emlékszem, akkor a gContactSync-et használtam TB-höz. Telepítéskor megadtam, hogy csak a saját listámat használja és az összegyűjtötteket ne. Így nem volt rumli benne...

    Amúgy baromi jó a TB, de kicsit eljárt felette az idő. Sajnálom, hogy már nem kap érdemi fejlesztéseket...

    ♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu

Új hozzászólás Aktív témák