Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • iammclovin

    csendes tag

    Az Albacomp szervizét engedjétek meg kicsit megvédjem... A szerviz ha utánaolvastok az MSI mellett:

    A HP hivatalos márka szervize 2008 november 1. óta (Szervizpont már nagyon régóta)
    A Lenovo/IBM Premium Gold Service Partnere (szintén több éve)
    A Fujitsi készülékek szervize 1995 óta.
    Az MSI hivatalos márka szervize 2007 óra.

    Tehát az MSI-nél nagyobb és régebbi nagy márkáknak meg tudnak felelni hosszú évek óta, akkor az MSI-nek miért ne tudnának???

    Ahogy Stylie is leírta ill. még páran, az utóbbi időben a szerviz átalakult jelentősen. Az átfutási idők sokat javultak. Nem egy ismerősöm gépe gyógyult meg 2-3-4-5 nap alatt, persze ehhez kellenek a szerencsés körülmények, pl az MSI időben és jó alkatrészt szállítson. Nem a szervizesek felkészültségével és szakmai tudásával van gond szerintem.
    És higgyétek el vannak olyan hibajelenségek, amiket pont akkor nem tudnak produkálni (nekem is elsőre nem jött elő a hiba, mert nem szó szerint jegyezték fel mi merre hogyan mikor stb)

    Lenovo N200-as barátomtól megkérdezném, melyik szervizben ültek 2-3 hónapot a notin? Nekem az Albánál 2 nap alatt megcsinálták ugyanilyen (előző) gépem. És ha jól tudom nem csak a Toshibánál, a Lenovonál + HP-nál is és gondolom a többi brandnél is megvannak azok a határidők amik után bónusz megvonás,. büntetés van (az én Lenovom pl asszem 1 hét alatt kellett volna szerelni)

Új hozzászólás Aktív témák