Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Clayton123

    csendes tag

    Srácok, ismerem a futáros megoldást, azt nem tudtam igénybe venni, mert reggel hattól este hatig melózom, azok meg ötig szállítanak. Nem volt más választásom. Azért nem gondolnám, hogy a himi-humi szervizben nyúlták le itt helyben, mert regisztrálva volt Székesfehérváron. Vagyis tudtak a dologról, nem is tagadták, a gépem Székesfehérváron járt. Az ügyfélszolgálatos csaj beütötte a gépébe a szervizlapom számát és már mondta is, hogy milyen gép és mit csináltak vele. Ezért háborodtam fel, mert ez a hivatalos eljárás az MSI garanciális szervizébe, hogy egy elfekvőben lévő cuccost szerelnek be. Nekem meg a másfél hónapos gépembe ne tegyék bele más használt szarát, különösen ne egy dvd meghajtót, amiről mindenki tudja, hogy az döglik be legelsőnek akkor is, ha az jó volt gyárilag. Mert abban forgó mozgó alkatrészek vannak, némelyikben gumigörgők, meg hasonlók, és azok bizony nem időtállóak, hanem kopnak, rongálódnak. Egy három éves meghajtó pedig rendesen le van gyalázva. Márpedig ha valamelyik cégnek ez a hivatalos álláspontja, hogy javítás alkalmával berakható abba bármi asztá jójanazúgy, akkor én ott többet nem veszek semmit. Azt mindenki maga döntse el, hogy az ő elvárásainak megfelel-e ez a garanciális szolgáltatás. Nekem nem, én a büdös életbe nem veszek többé semmit amire az van írva, hogy MSI. És írok egy angol nyelvű levelet az anyavállalatnak is. Ez már biztos. Ha nem lesz meg a kiszerelt cuccom, akkor feljelentést teszek lopásért. A bizonyíték nálam, a tények pedig magukért beszélnek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák