Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kadettmester

    tag

    válasz Tikakukac #9324 üzenetére

    Tikakukac és Szaki1!

    Egy műszaki cikkeket forgalmazó boltban dolgoztam több mint 3évet...Tapasztalatom szerint sincs összefüggésben az infrastruktúra és a szervízhálózat! Erre nagyon jó példa a Fujitsu szervize. Bármilyen hiba van a géppel futár megy érte házhoz az előre egyeztetett időpontban és viszik BRNO-ba!!! Ahonnan általában két héten belül vissza is jön!!!

    Az MSI esetében sem a forgalmazókat kellene hibáztatni és bántani. Higgyétek el ők megtesznek mindent. A mai harcos világban minden vásárló számít! De sajnos nincs semmi a kezükben amivel igazán tudnának a szervizekre hatni.
    Nem ők döntenek róla ki a márka magyarországi garanciavselője. Esetünkben az ALBACOMP. Bárhova is viszed be az MSI-det, tuti SZÉKESFEHÉRVÁRON fog kikötni. És abban is biztos vagyok, egy országnyi MSI és ALBACOMP laptopot javítani nem kis idő! És nem a forgalmazó hibája, ha a gép nem készül el időben. Követelőzhetsz te akármennyire, megnézném én azt a kereskededőt - legyen akármennyire ismerősöd - hogy mikor fog a szervíz miatt 200-300k-t visszafizetni, mert te szeretnél elállni a szerződéstől. Jöhetnek a nagy emberek, meg az ügyvédek, és a bírók... Hiába! MA MAGYARORSZÁGON NINCS OLYAN TÖRVÉNY, AMI A KERESKEDŐT ARRA KÖTELEZNÉ, HOGY 72 ÓRÁN TÚL BÁRMIT IS VISSZAVÁSÁROLJON! Legfeljebb amit tehetsz, beírsz a várárlók könyvébe. A te példányoddal elballagsz a legközelebbi fogyvédhez. Ott vagy foglakoznak veled vagy nem! De ha foglakoznak is, semmit sem tud tenni a fogyvéd a kereskedővel, mert (ha nem hülye) szabályosan átvette a termélket és elküldte szervízbe. A fogyvéd felszólíthatj a szervizet, de legytöbb esetben valamelyik békéltető testület elé kerül a dolog. Legvégső esetben bíróságra, ahol ha bizonyosságot nyer, hogy a kereskedő vétlen a dologban, még a perköltségeket is a nyakadba varrják. Na ennyi most a helyzet Mo-n. Legtöbbször NEM a kereskedő a hibás, ha motyód késik.

Új hozzászólás Aktív témák