Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Tikakukac #9377 üzenetére

    ez egy konkrét esetre vonatkozó vélemény - ami mellesleg egy több, mint két éves sztorihoz kapcsolódik -, így ez alapján nem lehet általánosítani! csak így kiragadva egy véleményt a történetből, nem ad átfogó képet az egészről. gondolom végig olvastad az egész sztorit...
    enyhén túlzásokba estél, például azt a felszámolási pert beszéld ki jobban a jogi dolgokkal (is) foglalkozó ismerőseiddel...
    aki ilyen mélységekben akar hadakozni, annak sok sikert az akár több évig is tartó pereskedéshez, és kitartást - mint időben, mint pedig pénzben -, valamint kívánom, hogy sikerüljön végre valakinek egy precedens értékű ítéletet "hozatnia", ami legalább a későbbiekben megkönnyíti a a hozzá hasonló cipőben járó sorstársai dolgát!
    mondjuk utóbbi sajnos elég nehéz lesz, hiszen gyártója válogatja, hogy milyen szerződést köt a kereskedelmi ággal, és milyet a szervízhálózattal. ilyen többszörös áttétel pedig annyi jogi kiskaput rejt - per szempontjából főként az idő húzására -, hogy jobb bele sem gondolni...
    leírhatnék néhány sztorit a fogyasztóvédelemmel, meg a békéltető testülettel kapcsolatban, de többnyire csak elszomorítanálak. volt olyan, hogy valakinek sikerült végigvinni az igazát, papíron ő volt a nyertes, de végül azt mondta, hogy bár inkább hagyta volna az egészet, és ment volna bele az első felkínált verzióba...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák