Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hairos

    csendes tag

    Sziasztok:)
    Itt ott olvasom,h többeknek is vannak problémái az MSI szervízzel.Egyik barátomnak és nekem msi 655x notink volt aminek több baja is lett a használata során.A fő probléma az a zsanérok megrepedezése majd eltörése volt.Később alaplap gondok is lettek.Október elején vittük vissza a boltba(garis volt még mindkét gép).Onnan elkerült az Albacomp-hoz .Ott aztán hogy mit csináltak vele azt nem lehet tudni de jó sokáig ültek a dolgokon.Sem a gépet sem pedig az árát nem tudtuk visszaszerezni .Egy darabig.aztán Decemberben,amikor már igencsak szükségem lett volna a gépre ,vagy az árára ,hogy újat vásárolhassak és már minden kötél szakadt ugyanis a bolt(PCLand) valamint az Albacomp ZRt csak egymásra mutogattak,megkértem egy ügyvéd ismerősömet,hogy nézzen utána azoknak a jogszabályoknak amik alapján bármilyen követelésemiet érvényesíttethetném.Az ügyvéd végül megszorongatta őket ugyanis már készen álltunk arra is ,hogy perre vigyük az ügyet és én múlthét hétfőn végre visszakaptam a teljes vételárat.A barátom sajnos kapott egy levelet miszerint az Albacomp megállapította ,hogy szándékosan rongálta meg a gépe.Most perre készülnek.Érdekesség az ,hogy amikor visszavittük a boltba a gépet és meglátták milyen típus,rögtön azzal kezdték ,hogy felesleges szervizelni,mert a Holland gyártó elismerte ennél a típusnál a szériahibát ami hiányos anyagfelhasználásból ered.
    Igazából ezeket azért írtam le ,hogy ha valakinek bármilyen problémája akad,akár a bolttal ahol a gépet vette akár a szervizben akkor ne hagyja magát.A legjobb lenne ha összejönne mindenki akinek hasonló problémája van és együtt nyújtanák be a követeléseiket.

  • Hairos

    csendes tag

    válasz _ak_ #10320 üzenetére

    ak!
    Vidd a géped vissza a PCLANDHOZ!áTKELL VEGYÉK ÉS KELL ADJANAK SZERVÍZ JEGYZŐKÖNYVET RÓLA AMIBEN PONTOSAN LEVAN ÍRVA MIKOR VITTED BE ÉS MILYEN PROBLÉMÁKKAL.aZ EREDETI DOBOZBAN KELLENE VISSZAVINNI A GÉPET,SZÁMLÁVAL EGYÜTT.a SZÁMLÁRÓL KÉSZÍTS FÉNYMÁSOLATOT.ÉS HA TUDSZ SZEDJ LE MINDENT A GÉPRŐL,NE TURKÁLJON BELE SENKI.
    A SZERVIZELÉST KÖTELEZŐ A BOLTNAK ELVÉGEZNIE,ILLETVE Ő KELL VELE SZALADGÁLJON.sZERZŐDÉSE NEKI VAN A MÁRKASZERVIZZEL.HA NEM VESZIK ÁT,KÉRD ,HOGY ADJÁK ÍRÁSBA MIÉRT NEM VESZIK ÁT,DE NE HAGYD HOGY KIBÚJJANAK A FELELŐSÉG ALÓL.uGYANIS HA VALAMI TÖRTÉNIK A GÉPPEL AKKOR NEM LESZ AKI KÁRTALANÍTSON.áTKELL VEGYÉK.íRJ A PANSZKÖNYVBE,ABBÓL KAPSZ EGY MÁSOLATOT ÉS LEHET MENNI A FOGYASZTÓVÉDELMI HIVATALHOZ.

  • Hairos

    csendes tag

    válasz _ak_ #10324 üzenetére

    ak:):):)

    mikor bevittük a PCLandba leakartak rázni de akkor szóltunk,hogy tudjuk h át kell vegyék.Jogszabályok:):):) Akkor tovább papolt a figura a pult mögött.Aztán szóltunk h kérjük a boltvezetőt és akkor az kukk nélkül megírta a jegyzőkönyvet,hoyg milyen panasszal adtuk le.Ez a tiszta menete a dolgoknak.Keménykedni kell.

  • Hairos

    csendes tag

    válasz joey_attila #10341 üzenetére

    Szia joey_attila:):)
    Hol vásároltad a gépet?meddig tart a jótállás még?
    Ennél a tipusnál ez valsz. széria hiba amit elvileg a Holland MSI elismert mégpedig "hiányos anyagfelhasználás" címke alatt.Több fórumos nagyon sok hasonló panasszal lehet találkozni uyganennél a tipusnál.Nekem uygan ez agép volt.Másfél évvel ezelőtt vettem és kevesebb mint 6 hónap alatt tört el a zsanér.Én PCLandban vettem oda vittem vissza mert ők kötelesek a garanciális időszakban utánajárni.Több havi vita után ,majdnem bírósági per lett az ügyből,miután az ügyvédem többször felszólította őket hogy elállunk a szerződéstől és visszakérjük a vételárat.Nagynehezen visszakaptam a pénzt de ha bővebben érdekel történet(lehet segítene a gépeden ill.rajtad,tanácsok) akkor írj és mindent elmesélek.Bonyolult a történet :):)De elvileg van kiút.
    Üdv ,Hairos...

Új hozzászólás Aktív témák