Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    veterán

    válasz echterion #14028 üzenetére

    Nem így gondolom.
    A cégnek megvannak az irányelvei, nyilván betartja a hatályos jogszabályokat és törvényeket, és ha rugalmasak is, akkor indokolt esetben a support a vásárló mellett dönthet.

    De attól még a vásárlónak el kellett fogadnia a feltételeket, és el kellene olvasnia a felé irányuló kommunikációt. Nem csak a cégnek van felelőssége a szerződés létrejöttekor (feliratkozás pl.) hanem a vásárlónak is!
    Most mindenki megszámolhatja, havi szinten hány e-mailt kap a Humbletől, és mennyiben említik a Choice-t. Csak beugrik valamikor, hogy nézzem már meg, él-e az előfizetés, nem? Másrészt sokaknak van okostelefonja, beállít egy havi emlékeztetőt, hogy ellenőrizzen havonta minden olyan helyet ami pl. pénzt von le. Vagy asztali naptárba írja.

    Épp azért ezt gondolom, hogy nincs itt semmi árnyalat.
    Ha a vásárló mulasztást követett el, írja meg a supportnak, ha nem kedvező a bírálat, itt még eladhatja a csomagot, és mérgében le is iratkozhat végleg, hogy "átverték" ;] .

    Mielőtt valaki jönne IRL példákkal, hogy ingatlan, autó stb. vásárlás, olyan dolgok amikhez tartozik 1 tonna papír kitöltése, meg tanúk aláírása, az más kategória, remélem belátjátok. Kezdve azzal, hogy magyar nyelvű szerződés és nem biztos, hogy a sok jogi megfogalmazás miatt megérti az ember. :) Másrészt ezek nem havi visszatérő dolgok, vagy ha igen, abba is te egyeztél bele, de akár évekre előre (pl. részletfizetés).

    [ Szerkesztve ]

  • Vesa

    veterán

    válasz echterion #14028 üzenetére

    Hogyne lenne! 2+2 az akkor is 4, ha Te mást akarsz hinni. Ott van, leírtam, mennyire szájba van rágva, hogy havi szintű fizetésről van szó! Egyértelmű! Ezzel szemben mindössze az áll, hogy "szerinte nyerészkedés"! Period.

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák