Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TheProb

    veterán

    Sziasztok!

    Múlt héten eladtam a Xiaomi Redmi Note 4-emet egy körülményes vevőnek, itt HAprón. Jó fej (vagy naív) voltam és belementem, hogy ha meghibásodik a telefon, akkor visszaveszem pár napon belül. Ezt nyilván azért vállaltam be, mert biztos volt benne, hogy hibátlan a telefon. Persze mondtam neki, hogy ésszerű keretek között, ergó ha HW-es vagy egyéb gondja lenne, mert skerázott, hogy mivel ~1éve leejtettem és 2db 0,5mm-es kis ütődés lett a telefonon ezért hátha baja lesz. Most kitalálta, hogy adjam vissza neki a telefont, mert hogy crashel a play áruház és ez biztos az 1 évvel ezelőtti leejtés miatt van... :W

    Ezek után leírtam, hogy SW-es hiba miatt nem vagyok hajlandó visszavenni a telefont, frissítsen rajta ROM-ot, stb. Valamint elmagyaráztam neki, hogy ha majd 1 évig teljesen hibamentes volt a telefon nálam a leejtést követően, akkor 0 az esély arra, hogy pont nála megy tönkre kevesebb, mint 1 hét alatt.

    Vélemény? Írtunk adásvételit, amiben benne van, hogy ha meghibásodik, akkor visszaveszem x napon belül. Az utolsó napon kitalálja, hogy vissza akarja adni a telefont, a fent leírt banális software-es hiba miatt... Én pedig ezért nem vagyok hajlandó visszavenni. A szerviz is körberöhögi ilyen indokkal, ha beküldené a telefont.

    Szerintetek kinek van igaza, valamint az adásvételi miatt várhatom-e, hogy valami jogi/rendőrségi dologgal fog-e fenyegetőzni nekem...?

    "Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

Új hozzászólás Aktív témák