- Azonnali fotós kérdések órája
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Milyen monitort vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Computex 2024: az Akasa mágneses burkolatot ad, az SSD-t te rakhatod bele
- Milyen TV-t vegyek?
- Monitor hiba topik
- Egérpad topik
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Tényleg jön a The Thing: Remastered
gp Egyelőre nem kaptunk megjelenési dátumot, de elvileg még idén megkapjuk az új változatot.
-
PROHARDVER!
A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!
Új hozzászólás Aktív témák
-
herdsman12
őstag
válasz I02S3F #20364 üzenetére
Lesz még eső...
#20365 LuckyL
Inkább hirtelen felindulásból elkövetett hsz. volt.
Azt azért nem vágom, mire alapozod a "nem adták volna vissza" kijelentést?
Persze erre az esetre már nem érvényes, mivel a ft jelezte az üzletnek, hogy sérülten érkezett a termék, de, ha egyszerűen visszaküldi, mert elállna a vásárlástól, akkor mit tehetne az üzlet?
Jegyzőkönyveztet a postánál vagy lenyeli, hogy ez bizony eltört. Vagy így is, úgy is a vevőre/postára verik a balhét?
Pontosan ezért, évek óta minden csomagot videóval bontok.
Kaptam pár törött cuccot, de minden esetben pótolták különösebb vita nélkül.
Lemásolhatnák az IKEA "Hoppá, valami baj történt?" szolgáltatását.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen