- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- ASRock lapok általában
- OLED TV topic
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- Amazon Fire TV stick/box
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- TCL LCD és LED TV-k
- Dell notebook topic
Hirdetés
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
ph A cég úgy láthatja, hogy a túl sok márkajelzés nem tesz jót az átláthatóságnak.
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ryder1
senior tag
Előbb hívtak, reagáltak a 7-én küldött levelemre. Smarttarifa 3-ban vagyok, jelenleg havi 5800-ért, emelés után 6300 lenne. Felajánlották, hogy ha elfogadom a módosítást, akkor a hűségem végéig (december), havi 1016 Ft-os jóváírást adnak. Szóval 5300-ért fogom használni, pont annyiért, mint mikor kötöttem a szerződést.
Ügyintézőnek meg 10 pont, minden egyéb kérdésemre megfelelően válaszolt.[ Szerkesztve ]
-
St3ven
addikt
válasz Gedeon31 #33002 üzenetére
Én viszont azt nem értem, hogy miért fogadják el sokan a "kedvezménybe" csomagolt szerződésmódosítást, amikor ugyanolyan feltételekkel mehetne tovább az előfizetésük, mint eddig.
OK, azért, mert egyéves időtávlatban jobban járnak. De utána mi lesz? Hova lehet majd menni, ahol a mostaninál kedvezőbbek lesznek a feltételek? Ezt meg tudja bárki is egyáltalán mondani előre?
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
St3ven
addikt
válasz Varszegig #32993 üzenetére
"Hova rohantok? Tart a felügyeleti vizsgálat, emelés nem lesz. Az ÁSZF téged véd, jelezted, hogy nem fogadod el. Ha most bármibe belementek, azt nem fogják visszacsinálni."
Pont ez az. Aki most elfogadja a szerződésmódosítást, az már nem hivatkozhat majd arra, hogy nem lett megfelelően tájékoztatva a választási lehetőségekről, azaz hogy nem kell neki ezt elfogadnia. (Amit ugye az NMHH elsősorban kifogásolt a szolgáltatók részéről.)
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
Ryder1
senior tag
válasz St3ven #33003 üzenetére
Azért fogadtam el, mert ha maradna a mostani ár, akkor 5800/hó, így 5300/hó hűség végéig, amikor egyből váltani fogok kb 3500-4000 Ft-os csomagra. Még az is lehet, hogy feltöltős leszek. Szóval lehet, hogy egyeseknek nem éri meg a "burkolt kedvezmény", de nekem bőven jó.
-
_seth_
veterán
Adott egy dell notebook beépített mobilinternet modemmel. Beraktam a mobilnetes telenoros sim kártyát, beírtam gépen a pinkódot, látja is a hálózatot. Mit kell még beállítanom? Nincs esetleg valami menedzser progija a telenornak?
Feltöltőkártyás változat a mobilnet (mivel csak ritkán kell, szinte mindig van a közelben wifi).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Driver megvan, letöltöttem egy másik dell notihoz de ugyanehhez a modemhez való manager progit de kiírja, hogy nincs modem
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Samus
addikt
Kérdésem lenne, a személyes ügyfélszolgálat széttárja a kezeit, a telefonos ügyfélszolgálat szerint minden rendben, a hiba az ön készülékében van, de egy kolléga hív, segít a beállításban. Na, azóta is hívnak.
Személyesen megkaptam, hogy én kutyultam el valamit az online rendszerben. Közöltem velük, hogy Telekomos lévén hozzá vagyok szokva, hogy online intézem, amit lehet, említettem, hogy a Telenor rendszere egy rakás hulladék, lassú, mint egy alvó lajhár. Erre közli velem, hogy tudja, nekik is külön tanítják, meg nehéz, és akkor én, mint földi halandó, jó, hogy nem értek hozzá, meg különben is, minek állítgatok bármit is...Mikor emlékeztettem, hogy de Telekom, akkor annyi volt a reakció, hogy az német cég, az övék pedig norvég...
Adott egy régi djuice előfizetés (számlás 20 volt anno a neve), eddig a Klikk csomag volt aktiválva mellé, ez ugye 100 megát ad havi ezresért. Hat napja a Mytelenor online oldalán aktiváltam az Extra500 nevű szolgáltatást, amit tudtomon kívül egy év hűségre adtak. Már csak ezért szakadjanak meg, mert sehol sem volt ez feltüntetve. A nagyobb gond, hogy azóta nincs mobilinternet. Semmi. APN nem változott. WAP nevű APN esetén jó sebességű (EDGE) valami van, de az nem az igazi.
Megkerestem a Telenor APN beállításokat, csináltam új hozzáférési pontot, de semmi. A készülék egy LG F6, de igazából bármilyen másik okostelefon lehetne.
Mit szúrtam el, és hogy tudom helyrehozni? A Klik szolgáltatást lemondtam szintén online. Esetleg van valami alap net szolgáltatás, ami nincs bekapcsolva?
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
#79335424
törölt tag
Nem mindegyikhez kell külön manager szoftver. Sajnos, sikerült egy ilyenbe beletenyerelnem. Hálózati kártyának és eszköznek mutatja magát (mintha egy USB-LAN adapteren lógna egy modem/router) és úgy is kell konfigolni (böngészőből). Legalábbis Windows alatt. Nekem viszont Androidhoz kellett volna. dmesg -ben megjelent még egy hálókártya. Lett az eth0 mellé, egy eth1 -em. De ennél előrébb nem jutottam vele Androidon.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
Win7-ben megjelent ott ahol a Wifi hálózatokat mutatja, térerő ikon és kidobja mindkét kapcsolatot, itthoni wifin rajta vagyok felette kiírja, hogy Telenor zárolva, ezután rá tudok menni, hogy feloldás, ott kéri a pint. Majd kiírja, hogy EDGE, Telenor, szépen oszt ki IP címet, van adatforgalom is de nincs internet.
Az eszközkezelőben természetesen látja a kártyát és telepítve is van rendben.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
gboszi
senior tag
Most már komolyan áruljátok el, mert kezdek kételkedni magamban. Miért is jófejség egy szolgáltatótól, hogy trükkösen (csalás) egyoldalu szerződést módosítást kétoldalunak álcázva bejenti, hogy árat emel. Független, hogy te mire válalltál kötelezetséget. Majd, ha valaki szól, hogy bocsi Telenor, de ez azért gáz, erre na jó, amiért észrevetted, akkor nem emelek neked (csak egy évig). Ettől miért lesz jó és korrekt egy szolgáltató?
Szerintem az emberek kb 90% nem reagál semmit, csak otthon anyáz. Akik befáradtak az üzletbe, vagy irtak és azoknak ingyen adnák a korlátlan csomagot is megérné...
"If you're good at something, never do it for free!"
-
_seth_
veterán
válasz _seth_ #33017 üzenetére
A dell broadband manager progi csatlakozik is viszont nincs net, telenor oldalán keresgéltem de nem találom a megfelelő beállításokat
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
#68036352
törölt tag
Az létezik hogy a hívás átirányítás pénzbe kerül? All-in L, ugye díjmentes a hívás, de amióta át van irányítva egy másik telenoros számra a hívások nagy része azóta pár nap alatt 9500 forintra nőtt a számla úgy hogy a kezembe sem vettem a telefont.
-
zseko
veterán
válasz #68036352 #33020 üzenetére
Még szép hogy létezik, már tíz éve is pénzbe került.
Oh, bocsánat, most jutott eszembe, hogy másik telenoros számra számlásként ingyenes volt, a vezetékesre irányításért kellett 6ft-ot fizetni, más irányba már nem emlékszem. Kártyásként kellett mindenképp fizetni.
Egyébként miért jó neked ez? Arra tudok gondolni, hogy cégesre van átirányítva mert saját telefont nem lehet használni, más esetben nem értem.
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
_seth_
veterán
Alapból a netet állította be, feltöltőkártyás díjcsomagban. Van küldött és fogadott adat is de net mégsincs.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz darvinya #33024 üzenetére
Ha nem a "net" szerepel az apn beállításnál akkor nem csatlakozik, most viszont úgy döntött, hogy működik a "net" beállítással is csak nagyon lassú, lehet korábban is jó volt csak nem győztem kivárni a böngésző kapcsolódását, kapcsolat hitelesítését... lefedettségi térképen az egész város 3G-s kivétel a mi panelünk és a környező 2 utca, itt beltérben csak 2G van, na de nem is itthon fogom a mobilnetet használni.
Köszi a segítséget mindenkinek!
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Duke11
csendes tag
válasz ntomka #32894 üzenetére
Visszahívott az ügyfélszolgálat, miután gondolkodási időt kértem.
Felolvastam neki :
ÁSZF: 9.2.1.5. Amennyiben a Telenor kétoldalú szerződésmódosításra vonatkozó ajánlatát az Előfizető a fentiek szerint nem fogadja el, a szerződés változatlan feltételekkel hatályban marad – kivéve a 9.2.3.10. pontban szabályozott esetet, amikor az elfogadás ráutaló magatartással is megtörténhet.üfsz: Tudja, hogy van ez a pont, de mégsem tudnak szolgáltatni az eredeti díjjakon, ezért ő két dolgot tehet: elfogadom az egy évig tartó különbözet kedvezményt, vagy megszünteti a számot.
Említettem neki az NMHH vizsgálatot.
üfsz: Telenor fellebbezett ez ellen, de amíg nincs döntés az aktuális eljárást tudja csak alkalmazni. (lásd fent)
Megemlítettem a számhordozást, erre azt mondja, hogy akkor a kötbért fizessem ki, ami kb 35000Ft.
Kértem, hogy térjünk vissza, két hét múlva hív...
-
zombinyul
addikt
válasz Duke11 #33026 üzenetére
Na ez igy mondjuk eleg nagy szemetsegnek tunik... Nem[sokakat szivatnak ennyire, vajon mitol fugghet?
Mellesleg en nem kaptam semmifele SMS-t barmilyen valtozasrol. Se a tabletos mobilinternetes elofizetesemre, se a telefonosra. Lehet a MyTariffos elofizetoket nem erinti semmifele valtozas? Vagy szimplan "elfelejtettek" tajekoztatni?
Honor 90 12/512GB / Honor Magic Watch 2 / Samsung A13 3/32GB
-
zoli62
addikt
válasz zombinyul #33027 üzenetére
Levélben küldtek tájékoztatást. Egyébként olyan esetben, ha nem fogadod el a változtatást, tényleg nem tudnak csinálni semmit, mert erre az esetre niincs kidolgozott forgatókönyvük. Viszont mivel egyre többen nyilatkoznak így, kedvezményt ajánlanak fel. Telekomnál is hasonló eljárást követtek jó egy hónappal ezelőtt.
-
club1
veterán
válasz Duke11 #33026 üzenetére
Ha az, amit leírtál, tényleg így történt, az sokmilliós bukta a Telenornak. Az ÁSZF-ben ui. az aktuális jogszabályok miatt van bent az a pont, a szerződésmódosításban pedig egyértelműen kétoldalú módosításról írtak. Innentől kezdve már csak az NMHH-s bejelentésed hiányzik, mert ez így tuti helyzet...
-
asdf_
veterán
Tenyleg ugy nez ki, hogy azt gondoltak, hogy egyreszt kevesen fogjak visszautasitani, masreszt azokat is le lehet kenyerezni valamennyi kedvezmennyel, es nem olnek penzt, idot, energiat abba, hogy Gipsz Jakab leprogramozza az elutasitok reszere, hogy maradhasson a mostani csomagjaban. Na de -feltetelezes- ha en egyszer a jelenlegi csomagomban szeretnek maradni meg 6 evet, es nem akarok uj telefont venni toluk sosem, akkor nem tud olyan kedvezmenyt ajanlani, ami kompenzalni tudna a fentit. Egyre inkabb ugy nez ki, hogy talan megiscsak jobb lenne ugy uzemeltetni a rendszert, hogy ugyfel kivansagat jogszabalykovetoen le lehessen kezelni.
@Duke11: az a gond azzal a ket hettel, hogy ma van az utolso nap, amikor azt mondhatod, hogy te koszonod szepen, ezt igy nem kered, es maradjon minden valtozatlan. Ok meg oldjak meg, ahogy akarjak, semmi kozod hozza, neked a jog biztositja, hogy valtozatlan feltetelekkel vedd igenybe a szolgaltatast (sot, ez az alapeset, hogy mindenki marad ugyanigy, kiveve, ha elfogadja -majd hulye lesz-, tehat alapvetoen nem is ertem a fent taglalt hozzaallasukat, hogy majd tolnak kedvezmenyt es oke lesz), ezzel te elni kivansz, hogy mit lehet osszeklikkelni a szamlazasi rendszerben, az meg legyen az o gondjuk, te jelezted, hogy nem fogadod el, reszedrol a faklyas menet...
[ Szerkesztve ]
-
-
asdf_
veterán
válasz zoli62 #33032 üzenetére
Szerintem is. Jozan paraszti esszel mondjuk annyi, hogy penteken stoppolta be az nmhh a dolgot, szoval ha a nagy vizsgaloldas miatt megis oke lesz, akkor meg mivel meg hatra volt egy nap a szolgaltatoi kozlemeny kozzeteteletol a 15 nap letelteig, a kesobbi nmhh-s amentol fogva elkezd ketyegni ez az egy nap. De gondolom ugy hozzak majd meg a hatarozatot a vegen, hogy ez tisztazva legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Duke11
csendes tag
"az a gond azzal a ket hettel, hogy ma van az utolso nap, amikor azt mondhatod, hogy te koszonod szepen, ezt igy nem kered, es maradjon minden valtozatlan."
Már egy hete nyilatkoztam erről írásban hogy nem fogadom el, és legutóbbi telefonos ügyintézés alatt is nyilatkoztam, meg most is. Ez nem elég?
Egyébként gondolom, ha lejár a hűségem, akkor meg egy oldalúan emelhetnek bármikor, ha úgy akarják, nem?
Két hét múlva egy másik ügyintézőt fogok kapni, mert a mostani szabin lesz...
-
szabacsik
őstag
Helló!
Egy ismerősöm ma kapott egy sms-t a telenortól (+36209000922) , hogy aktiválták az általa megrendelt "40perc beszélgetés szolgáltatást".
Ez mifene? Én más szolgáltatónál vagyok és rákeresve nem találtam semmit és az elmondása alapján nem rendelt semmiféle szolgáltatást. Erről tudna valaki adni valami infót?/\____/\
-
asdf_
veterán
válasz Duke11 #33034 üzenetére
Már egy hete nyilatkoztam erről írásban hogy nem fogadom el, és legutóbbi telefonos ügyintézés alatt is nyilatkoztam, meg most is. Ez nem elég?
Ja, vagy ugy, akkor ok.
Egyébként gondolom, ha lejár a hűségem, akkor meg egy oldalúan emelhetnek bármikor, ha úgy akarják, nem?
Attol, hogy lejart rajta a huseg, attol az ugyanugy egy elo szerzodes marad. Ha a telenor ki akart tancolni belole, akkor vagy megszunteti a tarifacsomagot, vagy felmondj a szerzodesedet (vagy eszkozol egy olyan egyoldalu modositast, ami miatt te mondod fel).
-
-
raziel01
veterán
Egy pozitív tapasztalat:
Barátnőm telója, mikrofon szarakodott, bevittük telenor üzletbe most hétfőn, hogy adják le szervizbe.
Ma már át is vette. Cserélték. LG F70 a teló. -
Samus
addikt
Erre senki semmit?
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Engem, még az utolsó wc pucoló/takarító sem hívott fel a ettől az elcseszett társaságtól, pedig voltam bent személyesen, majd megírtam az egész nyilatkozatot levélben is, és pár napra egy ügyintézővel is beszéltem, hogy nem fogadom az egész el..szott "programjukat" Direkt mondtam a csajszinak, hogy nem neki szól az, amit most vele is leíratok, hanem a csökött agyú főnökeinek.
Természetesen tőlem a végén kapott egy tízest, mert normálisan "elbeszélgettünk"
Az összes telefonszámom bediktáltam neki, látta azt is, hogy több, mint 20 éves előfizetésekről van szó kettő esetében, a másik kettő meg 15, plusz a két kártyás 9 és 10, tehát, ha valaki őskövületnek számít, akkor rám lehet mondani.
Mégis azt mondta, van egy (degenerált osztály, vagy csoport), aki ezeket intézi és ők döntik el, hogy ki kap kedvezmény, kötbér alóli felmentést meg ilyeneket mondott.
Mint írtam a szegény csaj nem tehet róla, de nagyon szívesen megnézném és elbeszélgetnék azzal a "bandával". Már az is hányinger, hogy erre létezik egy csoport, aki ezek szerint hasra ütés szerűen dönt előfizetők sorsáról.??? Hogy a f..ba van is ez?
-
josik
aktív tag
válasz axioma #33043 üzenetére
Nekem is sony- m van. Két hét alatt megvolt. Cserélték.
Más.
Ma voltam ben jelezni , hogy nem fogadom el az emelést. Elmondta szépen a mytariff ajánlatát. Közöltem, hogy kössz, de nem. Felvette panaszra, továbbítja. Majd hívnak vagy írnak. Annyit hozzátett, bármi lesz, emelni fognak! Tehát változatlan formában/áron biztos nem fogom megkapni a szolgáltatást. Kíváncsi vagyok mi lesz.Te is fiam Bluetooth...
-
Samus
addikt
válasz Sayuar #33044 üzenetére
A vicc az, hogy előtte a Klikk volt beállítva, tökéletesen ment minden, csak hát hamar elfogyott a 100 mega. Amint azt a szolgáltatást kikapcsoltam, a net megszűnt létezni, hiába van helyette az Extra500....
[ Szerkesztve ]
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
zombinyul
addikt
válasz zoli62 #33028 üzenetére
Nekem se level, se semmi nem jott. Azert se tudom hogy engem erint-e barmifele valtozas, de majd szabadnapon bemegyek es utanajarok, az a legegyszerubb.
Igy is egy valag penzt otthagyok nekik havonta, nem nagyon szeretnek megfeljebb menniHonor 90 12/512GB / Honor Magic Watch 2 / Samsung A13 3/32GB
-
darvinya
titán
-
sifarr
senior tag
válasz Duke11 #33026 üzenetére
üfsz: Tudja, hogy van ez a pont, de mégsem tudnak szolgáltatni az eredeti díjjakon, ezért ő két dolgot tehet: elfogadom az egy évig tartó különbözet kedvezményt, vagy megszünteti a számot.
Azért attól a megszüntetéstől én nem félnék. Inkább féljen a Telenor, hogy bepanaszolod őket a felügyeletnél.
Ugyanis az előfizető (az ÁSZF-ük szerint is) bármikor, indoklás nélkül is (!) felmondhatja a szolgáltató felé a szerződést. Viszont a szolgáltató felmondás esetében köteles (!) megindokolni a felmondást. (Nem véletlen, hogy a Telenor ÁSZF-jében nem szerepel a szolgáltató indoklás nélküli felmondási joga.) Az indok azonban akármi nem lehet. Soha nem merné a felmondásban a Telenor leírni, hogy a felmondás oka az, hogy az előfizető nem fogadta el a kétoldalú szerződésmódosítást. Akkora büntit kapna érte, hogy arról koldul. Valamint simán perelhető is lehetne.
A szolgáltató csak nyomós, az előfizető szerződés szegése vagy a szolgáltatás használatának megsértése esetében mondhat fel. Ellentétben az előfizetővel, aki indoklás nélkül is.
Ugyanis az előfizetőnek nem kötelessége a szolgáltatást igénybe vennie. Viszont a szolgáltatónak nemcsak joga, hanem kötelessége szolgáltatnia és a szolgáltatásból nincs joga tetszése szerint, diszkriminatív módon kizárni senkit. Csak indokkal, nagyon nyomós indokkal, jogilag megalapozott indokkal. Ez az eset azonban jogilag nem megalapozható.A Telenor ügyfélszolgáit sajnálom, kapnak most eleget.
De az ügyfélszolgálatnak minden esetben igaz és hiteles tájékoztatást köteles adni. Mindegy, hogy a tájékoztatás azért félrevezető, mert az ügyfélszolga nem elég felkészült, vagy azért, mert a főnökeitől "rossz protokollt" kapott, a lényeg az, hogy az ügyfélszolgálat nem tévesztheti meg az előfizetőt.
Ha megtéveszti az előfizetőt, akkor a hatóságnál bepanaszolható.
Ha megtéveszti és az előfizetőt emiatt hátrány éri (pl. mégis elfogadja a számára hátrányos módosítást), akkor kérheti az eredeti állapot helyreállítását és a kára megtérítését.
Nem vagyok Telenoros, de a hozzászólásokból nekem úgy tűnik, hogy rendszerszinten megy itt a félretájékoztatás.
Én panaszt tennék. -
Samus
addikt
válasz darvinya #33048 üzenetére
A kártya 3 éves, az előfizetés megkötésekor a telefonnal együtt lett.
Próbáltam "net" APN-t, ez volt az alap, ezzel ment a Klikk is. Próbáltam "online" APN-t, semmi.
Az érdekes, hogy WAP APN és kitöltött proxy (gyári APN) mellett van net, igaz, rettentő lassú EDGE.Hétfőn újra ügyfélszolgálat, meglátjuk. Javaslom a SIM kártya cserét is nekik majd.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Elden Ring
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Dark Souls sorozat
- Renault, Dacia topik
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Horgász topik
- Steam topic
- További aktív témák...
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen