Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    válasz roseane2004 #50010 üzenetére

    megane motor ha jól emlékszem alapból magasabb lóerővel rendelkezik, így lehet hogy valami jeladó, szonda nem küld megfelelő jelet a thalia motorvezérlőjének! Motorkódra azonos, vagy az is változott? Mert 1,5 dci-ből volt pár változat és ha nem sikerült azonos(kinézetű) "hardvert" beszerelni, akkor műszakit sosem fog kapni többet....

  • rob210

    Topikgazda

    válasz roseane2004 #50010 üzenetére

    Ezt igen nehéz lesz lepapírozni.
    Műszakin csak tipusazonos motort leheet beépíteni.
    A megane pedig nem 100% ban kompatibilis a thaliával, mint ahogy azt a leírásod bizonyítja is.
    Nem akarlak elkeseríteni, de én nem véletlen mondtam a felújítást.
    Lehet drágább, de egy motorcserénél, mindig elfeleejtik a tulajok, hogy nem csak megvenni kell a motort és beszereltetni, hanem azt hivatalossá is kell tenni!!!

    :(

    Renault power

  • Predator2

    addikt

    válasz roseane2004 #50010 üzenetére

    Nekem az már gyanús lett volna, hogy nem találtak motort. Hány lóerős volt a tiéd?
    Vagy tényleg ilyen nehéz másik dci motort találni?

    >> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

  • roseane2004

    csendes tag

    válasz roseane2004 #50010 üzenetére

    Sziasztok,

    Elkeszult azt auto, uj megane motor, porlaszto felujitas, uj vezerles, valto akadt egyesben, keves olaj volt benne, azt is kapott.240e a vege.

    Viszont nyaron szallszakadt lett nemetbe(bp-munchen 700km) tartva a 2003as gyari michelin gumi jobb elsoje,
    Ez abban nyilvanult meg hogy 120felett berezonalt az auto, gondoltuk 5 szemely plusz tele csomagtarto,ennyi a max.

    Ugy 500.km-nel egyik parkolobol kihajtva 110nel kezdett el szitalni a kormany, jo akkor 100al mentem tovabb gond nelkul.

    Majd olyan 600km-nel parkolobol kijove a jobb eleje rangatta a kormanyt mintha 3 meterenkent kattyuba mennel.
    Ezt 30-60km sebesseg kozott csinalta,megerkeztunk nemetbe.
    Agyaltunk mi lehet, mi a toronycsapagyra tippeltunk,gumi ranezesre jo allapotban volt)

    Majd hazafele ugyanezz 60km/h felett elmult ,de 105-110nel szitalt a kormany.(Friss jogsis voltam hogy kicsit izgalmasabba tegyem az irasom, juliusban vizsgaztam,augusztusig 3000km vezettem,majd mentunk nemetbe,1 evig gokart karbantarto voltam nyarig,napi szinten gokartoztam nem egy defektes gumival nyomtam a palyan)

    Igy jottunk haza keves megallassal 100as fix tempoval.

    Elvittuk gumishoz mondta szallszakadt a jobb elso, kemeny hogy epp autoval hazajottunk es sajat labon.

    Anyagiak miatt felkerult a teli gumi(Augusztusban) Arra a rovididore nem akartunk nyarit venni,teli is kuka igy hogy nyaron is hasznaltuk.

    Hatso kereken maradt telen a teli gumi elol kapott uj teli gumikat, Nyaron eszrevettuk hogy bug az auto menet kozben a teligumival, majd kapta elolre az uj gumit elol megszunt a zaj.

    Mar megvettuk a nyari gumikat, varunk a jo idore foleg hogy mukodokepes lett az auto, vajon elmulik a hatso bugo hang? Mert a szerelo elvitte az autot autopalyara tesztelni es mar cserelne kerekcsapagyat.De egyenlore nemet mondtunk neki,remenykedunk a nyari majd elcsititja a bugo hangot.

    Az irasomat azert gondoltam megosztan, mert kertem itt segitseget toletek a hibas auto miatt, es gondoltam megerdemlitek a vegeredmenyt is.
    A masik a sajat hibankbol tanulva ha valaki szitalo kormannyal talalkozik ne menjen autopalyara. Es maximum gumisig guruljon lassan.

Új hozzászólás Aktív témák