- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Androidos tablet topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Léghűtés topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz opti06 #57018 üzenetére
Le kell venni a szívósort, megnézni a tömítéseket. Kitakarítani a fojtószelepet, ellenőrizni ennek is a tömítéseit. Az alapjárati motort ellenőrizni tisztítani cserélni ha szükséges.
Ennek is van tömítése, az is okozhat ilyet.
Illetve a fojtószelep poziciómétere ami még kopottság esetén, pontosan ezt okozhatja.
Azaz szét kell szedni, át kell nézni, és a hibát orvosolni.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen