Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ismét láthatjuk hogy fest az Enotria: The Last Song
gp A korábbi halasztások után szeptember közepén elviekben végre megkapjuk a teljes kiadást.
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz szasanyi #43637 üzenetére
Ha nem a tÍpus azonos fejet veszed a kocsiba akkor mókolni kell minden képen.
Vagy a gyári fejre kötsz kivezetést és akkor megy a távról, vagy kicseréled a fejet és akkor a távot is, mert nem leheet hozzá csatlakoztatni.
Van pár tÍpus amihez hozzá lehet minden féle átalakÍtóval párosÍtani a kormánytávot, de iszonyat keresgélés és pénz mindegyik verzió.Sajnos erre a célra a transmitter lenne a legjobb és olcsóbb megoldás de ezek minőségét inkább nem jellemzem.
Renault power
-
gixxergabi
senior tag
válasz szasanyi #55421 üzenetére
MIII 1.5dci-m van , nekem 160-nál kell vezérlés, ez még előttem áll, egyedül üzemanyag szűrőt cseréltem mert azt legutóbb nem cserélték, az az előtti életét meg nem ismertem csak német számlákból...
Myrenault.com oldalon regeltem vázszám alapján, ott van hozzá "egyszerűsített" szervíz lista. -
mycso
Topikgazda
válasz szasanyi #55421 üzenetére
Szia.
DPF direkt regenerálást gyári diaggal lehet csinálni (CAN CLIP). De felesleges, ha nincs vele baj és használod hosszabb távon is, ahol le tud regenerálni.
Olajból ELF Evolution Fulltech FE a gyári olaja.
Szíjat 160k km-re írja, olajat 30k km (ezt nem kell tartani, sűrűbben érdemes cserélni). Go. szűrőnél én 60k km-re emlékszem, én annó az 1.5dci-nél 2 olajcserénként cseréltem go. szűrőt is. Ebből márkát nem tudok ajánlani...vegyesek a tapasztalatok. (purflux, mann)
Fékbetétet, majd ajánlanak a többiek.Ez a dpf regenerálás érdekes dolog, egy sz@ros J astra is ki bírja írni, hogy ne állítsd le, mert regenerál, itt meg semmi....max a pillanatnyi fogyiból észlelhető, hogy valami történik.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
forceberg
veterán
válasz szasanyi #55430 üzenetére
(régebben egy Mecafilter engedett el nekem 1,5l olajat...
szerencsére a digitális mérő jelzett, hogy tölteni kellene)
Minden indításkor érdemes megnyomni a gombot, hogy lássa az ember, hány pöttyön áll az olajszint.Mindenki másra esküszik. Én egy ideje csak Mann-t veszek.
Pontosan milyen 1.5-ös?[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz szasanyi #55478 üzenetére
Másra van kifejlesztve.
FE Jóváhagyások:
ACEA-C3, ACEA-C4
RN0720Az ELF szintetikus technológiájával előállított motorolaj, nagyon magas teljesítményszintű. Speciálisan a részecskeszűrővel ellátott gépjárművekhez kifejlesztve.
SXR Jóváhagyások:
- ACEA 2004 A5 / B5
- API SL/CFRenault power
-
forceberg
veterán
válasz szasanyi #55517 üzenetére
Nekem van betárazva Spuri(a honlapjuk szerint szeretik a FAP-os motorok is), de FAP-os dCi-m nem túl régen. Eddig nem raktam bele Spurit, de eddig mindig prémiumot tankoltam. Most épp Lukoil Nitro van benne.
A levegőszűrőt is nézd meg, ha nagyon koszos, cseréld azt is, legalább szinkronban lesz az olajcserével.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz szasanyi #55521 üzenetére
Én eddig csak prémiumot tankoltam bele, így külön nem adalékoltam még.
A Spurit még a szintén dCi, de FAP nélküli M2-be szoktam tenni, jó pár éve már.
Tervezem majd a FAP-os Lagunaba is, de ennél még egyelőre inkább prémiumot tankolok.
A Lukoilnál 15Ft a Nitro felára, a Spuri 11Ft/l-re jön ki.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rsf
senior tag
válasz szasanyi #55517 üzenetére
Nekem jók a tapasztalataim a Spurival. Én folyamatosan használom 2 éve. Ebből kb. 1 év a clió majd 14 hónap megane. Mindkettő 1.5 dci
A spurival a legnagyobb baj az, hogy magyar és ezért sokan óckodnak tőle. Van olyan fiatal munkatársam aki a 20 éves BMW-jébe prémiumot tankol de azt a magyar szart nem töltené bele.
Egy másik akit rá akartam beszélni az egy hétig google-zott és arra jutott , hogy sehol nem talált a neten olyat, hogy kárt tett volna valakinek a motorban. Maximum olyat talált, hogy nem éreztek semmi javulást.
De azért inkább marad a prémium üzemanyagnál.
A közeli autósboltban 2500Ft a fél literes piros Spuri és ott is sok jót mesélnek a betévedt vendégek akik folyamatosan járnak vissza a Spuriért.
A honlapján is van sok jó cikk és a vendégkönyvben is jókat lehet olvasni:
Spuri Honlap
Mondjuk a főguru azért néha érdekeseket ír és ezért kissé hogy is mondjam égeti magát, de ez simán lehet attól, hogy azért nem ért ő sem mindent és mögötte nem áll egy 100 fős kémiai labor.
De én már senkire sem akarok semmit rábeszélni.
Üdv.[ Szerkesztve ]
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
forceberg
veterán
válasz szasanyi #55541 üzenetére
Épp ezért üa. szűrőből csak gyári, vagy azzal egyenértékűt kell venni.
A szűrés finomsága már más téma, hogy valóban kell-e a finomabb szűrés?
Kaptál pár ajánlást a szűrőre, főként a dízelesekre hallgass, én olaj, levegő és GO szűrőben továbbra is tartom magam a Mann-hoz. Ha eddig márkaszervizes volt az autód, még az is lehet, hogy Renault felirat lesz a szűrőn. Esetleg a google, hátha csinált valaki szűrőtesztet, tehetősebb régiókban simán kidobálnak több db 7-10e Ft-os szűrőt egy-egy teszt érdekében
Helyes az érdeklődés, amit írtam korábban is, nehéz kérdés, hogy 30-40Ft/l többletet megér-e az OMV/MOL/Shell prémium... ezt mindenkinek magának kell eldöntenie.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
diablo1984
veterán
válasz szasanyi #55541 üzenetére
a magas kéntartalmot a dpf nem szereti, hamarabb megtelik és hamarabb kukás lesz! Az adalékokkal is ez a helyzet, a dpf-et szerencsétlen helyezetben gallyra vághatja!
Nálam eddig a nagynyomásúval annyi tapasztalatom van, hogy a mol simáját nem szeretni, városban lekokszol tőle az injektor, az omv premiumát tankolva minden okés, nem torpan az autó, viszont most télen sűrűbben regenerál(ezt nem tudom, hogy a tél miatt, vagy a gázolaj miatt).
Fogyasztása az omv nyálából fél literrel kevesebb(mért, nem érzékileg), majd ha lesz időm, tankolok a többi extrából is, mert omv nincs a városban, de mindig ha valamerre megyek és útva esik omv, akkor tele tankolom és eddig kibírta nyár óta(akkor kezdett el torpanni a kocsi és 2 injektor is rossz értéket mutatott, azóta minden rendben van vele).
Haveréké volt ez a kocsi előttem, nekik nem tánt fel sosem, hogy torpanna, vagy nyomatékszegény fordulaton "bekopogna" a motor, pedig mikor először próbáltam, furcsállottam, hogy harkályba tolja a gép, de haver mondta, hogy természetes! Nálam a maxmotiontól elmaradt a kopogás..... -
forceberg
veterán
válasz szasanyi #56128 üzenetére
Próbáld ki, hogy használat után, leállítás után fordítsd át, hogy az indulásnak megfelelő irányba álljon a lapát.
Hideg van, keményebb a gumi, plusz ha sokat áll "visszajövő" állásban, akkor induláskor még ugrálgathat is, mire átfordul.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs