Hirdetés
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz benvolio #4746 üzenetére
ahha, köszi, kérrdés, hogy be kell nyomni a pöcköt, vagy erős húzásra old?
inkább megvárom a csütörtököt, a szerelőm akkor ér majd rá.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz benvolio #4749 üzenetére
basszus, én meg villamos ember vagyok, műszaki vezető egy cégnél, de a gerincem miatt kb 1 percig tudok ott hajolni, és nőgyógyász módra felkarig benyúlni a motortér mélyére, ahol már csak három ujjam éri körül. itt látni már nem látsz semmit. másik kézzel inenn be nem nyúlsz, hogy kipattintsam, szal game over.
emelő vagy akna nincsen.szerelő korrekt.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
gabx76
senior tag
válasz benvolio #4830 üzenetére
Szélterelők nekem nem tetszenek, valószínűleg az nem lesz. A gumi/felni elvileg gyári 17", télre nem is rakok rá ekkorát, inkább kicsit ballonosat. (és persze nem 205-öset ) Ha jól tudom 195/65 R17-es kell majd rá, de még utánanézek.
AMD Power: Sosem akartam ilyen hátsót, mert nekem sem jön be. Viszont feketében valahogy hozzá lehet szokni. Kicsit lágyítja a vonalakat. Oldalról meg nem szabad nézni.
uborka3 Köszi. Karbantartással nem lesz gond. Vezérlés cserélve, olaj, szűrők jövő héten. Gyertyák, trafók már megvannak - hétvégén a helyükre kerülnek. Akksi még tél előtt új lesz. Belsőrészt már rendbe raktuk, 1-2 patent hiányzik a motortérből, azokat is megrendeltem. Kerekek, csapágyak, csuklók, kormányszerkezet, klíma átnézve, gumit nem kellett centírozni.
Ja, és már most is úgy megy mint a szél.
Igazából, ami nekem döbbenetes a 19 után, az az úttartás. Párommal elneveztük sínautónak.
Egész más élmény szelni vele a Mecseki szerpentineket. -
rob210
Topikgazda
válasz benvolio #4891 üzenetére
Jah azt nem is mondtam megcsináltam tegnap
Le kell csavarozni jobbra alászedve a kormányt előszőr az első részét a dobnak.
Aztán balra alászeded és leszeded a hátsó részét a dobnak.
Elől 2 /egy az ívnél egy alulról/ csavar és 3 patent fogja na a patentok kiszedésével szo.tam eleget.
Hátul 2 csavar 4 patent. fogja a két csavar a köszöbbe van becsavarva.
A hátsó dob van az elsőbe belecsúsztatva így kiszereléskor előbb az első dobot vedd ki majd összeszereléskor az első dobot tedd be.
Ellenkező esetben nem tudod az illesztéseket rendesen összerakni.
( 32 perc alatt jöttem rá, hogy nem fog menni )
A motort egyszerűen ki lehet szedni a tartályból.
A hátsó ív feletti részben van.
Óvatosan benyúlsz a tartály és kerékjárati ív között és a motort egy határozott mozdulattal meghúzod felfelé.
Ha van a tartályban lé az rád folyik nincs mit tenni.
Én vödröt tettem a kocsi alá.
A motort szétkaptam egy csavarhúzó segítségével a gumikat kiszedtem bekentem szilikonzsírral.
Összeszereltem és minden faján műkszik.
Beállítottam a fúvókákat most nagyon komolyan mossa az ablakot
No és persze öröm bodogság valamint nem kevés büskeség, hogy ezt is megcsináltam, ha már a kereskedő ezt sem közölte.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz benvolio #4972 üzenetére
Kiszedted a motort a kezedben volt?
Mert akkor el kellett volna egy vödörbe meríteni és láttad volna, hol ereszt hol spriccel.
Én úgy oldottam meg, hogy a gyerek homokozós vödrét levittem tiszta vízzel.
Van egy tesztkábelem azt rátettem direktbe az aksira.
Elmerítettem a motort a vízbe, úgy hogy ne ázzon be.
Ezek után a tesztkábel két pólusát először plusz mínusz utána mínusz plusz állásban hozzáérintettem a motor saruihoz.
Nem ment, ezért lepattintottam vagy inkább ki az elosztót.
A gumi membránokat bekentem szilikonzsírral, kicsit átnyomogattam őket "puhítottam".
Majd visszaszereltem és láss csodát minden oké volt.
Azon kívül, hogy használat közben kifújt egy kicsit az elosztó és a motor illeszkedésénél.
Szétpattintottam megint és ott is bekentem szilikonzsírral.
Ez ugye nem ragad tehát továbbra is szétszedhető lesz, viszont nagyon jó víztaszító és szigetelő anyag.
Na ezek után minden oké volt.
Visszanyomtam a tartályba a motort, jó alaposan bele kell nyomni.
Ezek után öröm bódogszág
Azóta is jól megy.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
gessztenye
csendes tag
válasz benvolio #4980 üzenetére
Amíg le nem kopik a minta, vagy nincsenek rajta szemmel láthatóan nagyobb repedések, vagy szálszakadás jele. Nincs kőbe vésve az az 5 év, csak ajánlott élettartam. Jó lehet az még 6-7 évesen is, csak oda kell rá figyelni. Gyakrabban ellenőrizd a légnyomást, és az állapotát.
-
rob210
Topikgazda
válasz benvolio #4980 üzenetére
Nekem a gumis ismerősöm mondta, a család barátja több mint 20 éve.
5évnél öregebb gumi életveszély!
Ez nem vicc, a jó minőségű csúcs teljesítményű gumik is kiöregednek 5 év alatt.
Főleg mivel a magyar emberek nagy többsége csak használja a kerekeket és nem ápolja, mert hogy ezeket is kéne.
Azt mondta nekem egyszer, hogy egy gumi igazán 10évig gumi, de mivel magyarországon soha senki nem ápolja a gumit érti itt a havas sós lé lemosását használat után, gumiápoló szerek felkenését amik a rugalmasságot őrzik meg és a környezeti hatásoktól védik a gumit.
Tehát 5 év alatt a gumi összetétele annyira megváltozik, mert hiszen ezek gumikeverékek, hogy életveszélyessé válik a gumi.
Akár melyik pillanatban eldurranhat egy kavicstól is akár.Mondjuk azt is mondta hogy ha ésszel használja az ember akkor azért azt a 10 évet ki lehet hozni belőlle, de ő például hiába ápolja a kerekeket mindig cseréli 4 évente a gumit.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
gabx76
senior tag
válasz benvolio #5009 üzenetére
A lemezfelnivel abszolút egyetértek, de sajnos újonnan piszok drága, használtan meg elég lutri szintén. Ráadásul itt a városban egyelőre csak egy helyen találtam, de ott is csak előrendelve hozatták volna. A könnyűfémek viszont raktárból lennének.
Közben találtam Vaterán használtan egy szettet, az mondjuk jó lenne. Jó árban s van.Az 5 éves gumi valóban semmire sem jó már, hiába nem futott 1 km-t se.
Az ördög tudja, hol, milyen körülmények között porosodott valami raktárban. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
-
tkazmer
addikt
válasz benvolio #5131 üzenetére
kb 10 éve lehetett, hogy anyám "rácsorgott" egy vonóhorgos ladára...ami problémát okozott, hogy a lökhárító az autóján elég alacsonyan volt, így nem ott, hanem a hűtőrácson találta el a horog az autót->szerencsére volt casco a 860ezres javításra
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
rob210
Topikgazda
válasz benvolio #5154 üzenetére
Nekem 1.4 8 szelepem van.
Mint azt írtam 7.2 az átlagom így hidegebb idők beálltával.
Mivel szeptember végén vettük és nagyon kevés meleg idő volt azóta így a nyárit még nem tudom de az meglepően jó volt 5.9 ha csak benzint kapott és 6.5 ha etanolt.
Viszont ahogy számolgattam jobban megéri a keverékkel járni télen is, mert olcsóbb még a töblet fogyasztással is, viszont sokkal jobban megy.
1.4 75 ló tehát nem egy rally gép de amióta etanolt is kap sokkal pörgősebb a motor.
Meg tisztán is tartja.Első etanoltankolás előtt vegyél egy benzinszűrőt.
Ez nem opcionális kötelező!!!!!!!!
Betankolod az etanolt, elhasználod a kocsiból.
Kicseréled a benzinszűrőt.Utánna már rendesen használod a kocsit.
Nekem el nem tudod képzelni mi volt a benzinszűrőmben.
A 13 év alatt lerakódott jó magyar benzin miatt.
Mert hogy az etanol ezeket a szennyeződéseket fel fogja oldani.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Egyszóval karban tartja a csöveket injektort sem kell tisztítani mert ez elvégzi szerintem nagyon jó cucc.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz benvolio #5156 üzenetére
Eddig elfordítottam a kulcsot és taktaktak indult.
Most elfodítom a kulcsot és taktaktaktaktak indul.
Nehezebben indul valóban 2 fordítással.
egy tak egy fordítás .Szerintem semmit nem jelent
.
100%al persze nem indulna el, az biztos.
Szerintem úgy még a beépített elektronikával se indulna pöccre amit árulnak a neten.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz benvolio #5292 üzenetére
Én viszont tudom, hogy tüntesd el a karcokat
Nekem is volt rajta és egy kedves ismerősöm mondta az egyetlen és legegyszerűbb megoldás de ne röhögj ki mert én kiröhögtem.
A régi tubusos vagy tégelyes cipőpasztával be kell kenni jó erős cipőkefével vagy fogkefével.Nekem nagyon sőt inkább csodaszép lett a műszerfalam.
De arra felkészített hogy 2 hétig büdi box szag lesz a kocsiban.
Ezt meg egy illatosítóval orvosoltam.
Meg két alkalommal lehúzott ablakokkal mentem 76-76km-ert a nulláson jó kis huzatba és el is múlt a szag.
Bár hülyének néztek sapka sál kesztyű lehúzott ablakok és szaladok 100 a nulláson.
De most szép a műszerfal:-)Renault power
-
biker
nagyúr
válasz benvolio #5386 üzenetére
a vízhőfok jó, műszer szerint, tavaly lett termosztát csere (előtte se volt jó)
fűtéscső meleg, valószínű a radiátor vízköves, vagy a hőleadó felület sérültElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
rob210
Topikgazda
válasz benvolio #5429 üzenetére
A számokat ha tudod mit jelentenek azt is tudod miért szarabb a ..W30 nyárra.
De kifejtem neked, ami télen előny az nyáron hátrán.
Ugyanis hígabb így télen a hidegindítás során jobban ken, nem sűrűsödik úgy be.
De nyáron a plusz negyven fokban a hígabb olaj sokkal szarabbul ken, ezért érdemesebb a W40-et beletenni.Ráadásul más az üzemi hőmérséklete is a két olajnak.
Ha full szintetikus olajat teszel bele az más tészta, mert hogy vannak speckó olajak, de gondolom nem akarsz literenként 7-8.000.-ért olajat tenni bele.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz benvolio #5436 üzenetére
Én azt nem mondtam, hogy cserélgesse bár ki is.
De nekem télen csendesebb szebb a járása az 5W-stől.
Nyáron meg nagyobb igénybevételnél jobban szereti a 10W-st.
Ennyi és ez tapasztalat.
Ezt annó nekem még egy öreg szaki mondta, igaz ő régebbi konstrukciós motorokhoz.
Amikor az első autómat megvettem (skoda favorit ) ott is működött a recept igaz ott 10W/15/W s olajokkal.
Mert abba bűn lett volna 5W-et tenni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz benvolio #5573 üzenetére
Hát mondjuk egy biztos Opelt sose vennék, rohadnak megállíthatatlanul, sokat fogyasztanak és nincs bennük normális fűtés.
Az összes Opelos ismerősöm panaszkodik meg szidja télvíz idején az opeljét.
Az egyik astrás srácot eldobtam egy darabon a múltkor, mert összefutottunk és nem autóval volt épp.
Közölte, nem hiszi el, hogy ilyen jó meleg van a kocsiban, az ővé meg 40-50 km-megtétele után kezd el langyos levegőt fújniSzóval az opelről jót még nem hallottam.
Renault power
-
sNORh
addikt
válasz benvolio #5647 üzenetére
munkatársam most mondta hogy ő meg elgázosítja a kocsiját ha így folytatódik az áremelkedés, és már kért árajánlatot, 200 lenne, de ez már pöpec rendszer, pótkerék helyén a tartály, automata átkapcsolás 2000ford felett gázra.
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen