- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
- ASUS notebook topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Két projektorral bővül az Acer Vero család
Hirdetés
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz manlions #33029 üzenetére
A váltó "karos" ha nehezen veszi a sebességet akkor lehet pl egy rossz tartó bak végett is mivel olyankor megdől a motor és a akadhat a kar( nálam amikor meghalt a bal első akkor hátradőlt és pont ez a jelenség volt) avagy lehet rossz kinyomó a kuplungnál és nem emel ki rendesen.. ha fent fog a kuplung nem árt cserélni bagóból meg van az alkatrész illetve én ha már kuplungoznék akkor váltóba is új olajat tennék. Vezérlés terén skf szíj szett + dolz szerintem jó páros jó áron és jó minőség is + gyújtásnál új ngk gyertyát neki és ha esetleg sagem trafója van még azt érdemes beru vagy valami használhatóra cserélni sagem/valeo felejtős
(#33030) cellpeti: pollenszűrő >> bárdi,unix,láng,zsu bárhol szinte , ha biztonsági őv visszahúzója gyengélkedik az lehet attól is hogy koszos és megszorul ki kell húzni ki sikálni aztán ha nem jobb csak utána cserélném.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz manlions #33029 üzenetére
Alapbol nem tokeletes a valtoja, egyest es harombol kettot hajlamos nehezebben bevenni.
Valto es motortarto bak ilyen idosen szokott gyenge allapotban lenni, azok csereje segit rajta sokat. Valtoolaj csere is, sot xado geles kezeles is.
A kuplungot nem tudom.
Vezerlest par hete csereltettem, Gates, Continental szijak, SKF gorgo, Graf, Dolz vizpumpa. Ezek megbizhato jol bevalt markak.
-
rob210
Topikgazda
válasz manlions #33029 üzenetére
Az M1 PH1 váltója valóban nem nagy eresztés, de a többiek leírták, hogyha nem a váltó halott akkor mi lehet a baja.
Vezérlés gates szíj dolz vízpumpa ebből ne engedj ez a legjobb párosítás.
A kuplung cserés lesz és lehet a váltó sebességek is javulni fognak kuplung csere után.Tresh:
1.6e-t írt abban nincs sagem meg valeo abban bosch gyújtástrafó van emlékeim szerint. 2db. /1db kiviteltől függően.Ez a 90 lovas nem a 107.....
Renault power
-
tresh
addikt
válasz manlions #33038 üzenetére
Megoldható minden ha van hozzá szerszám és affinitás gyártmány swag/febi teszt meg egyszerű: vagy megfogod a blokkot és megmozgatod ha könnyen jár akkor valamelyik elöregedett, vagy kézifék be 1-esbe rakod és kicsit emeled a lábad a kuplungon és úgy mond buktatod a motor ugyan ez hátra felé is. Ha nagyon kileng szintén egy jel hogy a bakok valamelyike feladta a harcot. elől kettő hátul egy van, az elsők elég jól láthatóak és szemrevételezhetőek a hátsó az vagy megemeled vagy akna vagy csápos és úgy látod mi a helyzet. Legnehezebb cserélni otthon ha nincs semmi akna stb akkor a hátsó bak.. a többi nem vészes
-
rob210
Topikgazda
válasz manlions #33050 üzenetére
3 egység van, a katalizátor a leömlő után rögtön.
Aztán van egy dob ami közép tájt kell, hogy legyen ez hengeres formájú és van a hátsó dob ami ovális formájú a kipufogó kanyargós végénél van.
Sajnos sokan a teljesítmény növekedés érdekében kiiktatták a katalizátort is meg a dobokat is.Egyébként ha alámész látszik hol van hegesztve vagy toldva.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen