- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bluetooth hangszórók
- ASUS notebook topic
- Videós, mozgóképes topik
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- E-book olvasók
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
A gyertyák lehetnek szarok, meg az is lehet, hogy nem lett beállítva a hézag, ami alapvető elvárás gyertyacserekor, de sok szerelő, szarik rá ez új gyertya felkiáltással.
Pedig az új gyertya hézagjai sem azonosak.Nekem denso gyertya van a gépben csak ajánlani tudom, ez is volt benne.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Érdemes azzal kezdeni hogy a kapcsoló hibát kiszűri az ember egy multiméter elegendő hozzá.
Ha az működik akkor a relét kell kimérni és ha az is működik akkor elektromos szerelő, mert az én tudományom ott kifújt, de vagy kapcsoló pótméter vagy relé szokott lenni.Gíígz ha bal elől a műszerfalból hangot hallasz akkor a reléd halt le, mert ezt a funkciót is egy relé vezérli.
Ami a biztosíték tábla mögött található tálcában van, amit kerestünk nagyon a napokban kisninjával.Az ablakemelőhöz is külön elektronika kell (nekem benne volt pedig RL ), ez akár egy utólagos riasztó beszerelésével is megoldható, ami fel is húzza az ablakot ha bezárod a kocsit.
Renault power
-
giigz
veterán
Tiszta kátrány volt nekem hátul a sárvédőnél, mindig is zavart, hogy tényleg tiszta kátrányos, fekete pötty az egész... A Tesco-ban nézegettem az autós termékeket, és valami kemény akcióban 279 Ft-ért volt a Prevent (ha jól emlékszem) kátrányoldó!!! Na meg is vettem azonnal, olyan szépen lehozta, hogy semmi kátrány nincs rajta, szép lett, és nem bántotta a fényezést.
Mindig szokott lenni, azt hiszem 1000 Ft körül van alapáron.
[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
Topikgazda
Az ablaktörlő az vagy a zselé hibája vagy a reléjé, de ha csak a szakaszos nem megy akkor inkább a relé hibája.
A clio klímás azt írtad tehát pollenszűrő kell!!!
Motortérben van a tűzfalnál.A megan nem indulás meg gyanús, hogy nyomás szabályzó vagy AC hiba lesz.
Renault power
-
tresh
addikt
-
Savanya
addikt
Ugyanígy jártam klímatisztításnál . Oka egyszerű : a baloldali rostélyt nem szabad tisztítani mert azonnal beázik az utastéri komputer . Nekem fél nap száradás és totál áramtalanítás után jött rendbe . Valamelyik idióta mérnők csatival felfelé pont alá tette az utastéri komp.-ot .
Mobilszámom: 70-516-8068
-
Szendwich
tag
Megane klub oldalon van leírás ahol képekkel illusztrálva van, hogy kell kivenni a lámpatestet.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Szia, a lökhárítót le kell venni, hogy ki tudd szedni a lámpát.
Nem nagy dolog, talán 10-15perces művelet, ha először és egyedül csinálod.(#38949) diablo1984: simán a dobbetét felől a szerelőnyíláson át cserélhető. Annó asszem a TC csinált ebből egy cikket, meg videó is volt, hogy mekkora egy sz@r a megane, mert az izzócseréhez el kell bontani a fél autót. De ez nem így van.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Pecc
őstag
Vidd vissza hozzájuk és mondd nekik tanítsák be rendesen az alapjáratot.
rob210 - Kár, pedig azt hittem rajtad keresztül kapcsolatba léphetek a régi női tulajjal
Vásárlásnál sikerült elég sokat alkudnom, viszont az ott lévő ember, aki "árulta", teljesen korrekten válaszolgatott a kérdésekre, engedte, hogy kipróbáljuk többen is. Elég rendesen meggyötörtük, de állta a sarat a kocsi, jó alaposan átnéztük, ezért is vettem meg. -
-
eTrade
tag
Pontosan, ez így van, 4-5 ezer forint az semmi ahhoz képest, hogy az ember feleslegesen itt-ott kifizeti a többszörösét csupán szerviz munkadíjra.
Én sajnos többet költöttem a szerviz díjra, az alapjárati motorra és a MAP szenzorra, mint magára a két tömítő gyűrűre. Az első szerelő csak úgy rávágta, hogy az "O" gyűrűknek semmi bajuk, pedig nálam ez okozta az alapjárati hibát.
Biztos vagyok benne hogy rájuk sem nézett, mert lusta volt szétszerelni a pillangószelepházat és leszedni a gyűrűket. Az én esetemben eldeformálódott mindkettő, főleg a belső vékonyabb gyűrű erősen összenyomódott... ha valaki ezekre azt mondja hogy semmi bajuk, akkor az illető, vagy bolond, vagy vak mint a denevér.
-
eTrade
tag
Itt az a baj, hogy ha a szerelő nem szedte le a tömítő gyűrűket, akkor nem igazán tud erre neked mit mondani, mármint azt hogy azok mennyire voltak rossz állapotban, vagy sem. Rosszabb esetben rávágja úgy mint az én esetemben, hogy "jók azok, semmi bajuk".
Angol Renault Fórum: Throttle Body O-Ring Seal
Én a helyedben nem vásárolnék vakon MAP/MAF/O2 szenzorokat Renault diagnosztika nélkül, mert a végén csak a polcon fognak állni dísznek és mellesleg azok tényleg nem olcsóak. Nagyon szorítok neked, hogy ne valami drága szenzor legyen a hibás.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Ha a Renault Diagnosztika nem mutatott ki semmit, akkor ez szvsz, sem motorikus, sem szenzor hiba.
Amennyiben hideg motornál újra előjön a hiba (pl. köv. hideg reggelen), akkor biztos hogy falsot szív valahol a rendszer. Nálam is csak hidegen csinálta, amint bemelegedett a motor, akkor beállt az alapjárat és végig stabil volt, nem ugrált... de pl. nyáron nem csinálta, csak télen amikor hideg volt. Remélem hogy tudtam segíteni. -
-
tresh
addikt
Tegyük tisztába a dolgokat.
Az hogy hidegen indítás után 1100 körül van normális kis idő múlva szépen le kell mászni a 750+-10 -es fordulatra. Ha ezt nem teszi akkor ott valami bizony nem jó.(illetve nem normális).
A diag az tök szép és jó de sz*rt se ér ha mellette fizikális alap dolgokat nem teszik meg.
Valaki nézte már hogy falsot szív e? Pillangó tényleg jól működik ? Nincs tömítés gond stb ?
Röviden azért mert a diag nem írja hogy van hiba attól még lehet
Tudom hogy idegesítő az ilyen hiba nekem is rengeteg akad amikor szerelek haveroknak kocsit de ált kis pici apróságok amiket megtalálni nehéz nem pedig javítani. Szóval tessék kitartóan ragaszkodni az álláspontodhoz miszerint nem jó még mindig az alapjárat és ahol csinálták álljanak neki újra mert nem ezért fizettél...(#42398) üszök:Ezért kell csápos emelő és természetesen ez már szak embert igényel nem lelkes amatőrt.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Nem igen, tessék kicsit határozottabban fellépni. Kaptál gondolom munkalapot az elvégzett munkáról és az elején felvett hibáról. Ha az autó még mindig ugyanezt a hibát produkálja akkor egyértelmű hogy nem csinálták meg amit kértél ergo miért is fizetél nekik akkor? Kérd a szervízvezetőt és vele beszélj ne a pultos macával vagy Pistivel aki az autót szereli. Főleg ha kiadtál egy rakás pénzt és még márka szerviz is. Amúgy ha Pest környéke belefér Injektor.hu ők meg fogják neked találni a hibát és tuti jó lesz
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Napelem
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Tippmix
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Hálózati / IP kamera
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen