- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- ASUS notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bluetooth hangszórók
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz papp053 #25997 üzenetére
És azt honnan tudjátok, hogy többet szállít az AC mint kéne?
Meg lett mérve?Felső holtponti jeladó volt már cserélve?
Mert hideg indítási problémánál ez az első amit cserélni kell.
Az esetek 80%-ában megoldja a problémát.
Aztán lehet vízhőmérséklet jeladó, beszívott levegő hőmérséklet jeladó.
Elég sok minden, de a felső holtponti jeladó az elsődleges bűnös.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz papp053 #26003 üzenetére
Hűha ez nem kis pálya.
Ekkora nyomás különbséggel én még nem találkoztam.
Az AC amúgy jó?Az a baj, hogy elég sok minden lehet a hiba oka.
De az AC nyomását konkrétan az ecu vezérli a bagyűjtött adatokból.
Így azt kéne kideríteni melyik adat rossz hol van a rossz érték, mert abból kiderül mi az ami rossz adatot küld és csere érett.De ha ilyesmit mértek, akkor gondolom azzal kezdték, hogy gépre tették és kiolvasták az esetleges hibakódokat, már ha volt.
Ha nem volt hibakód olvasás akkor azzal kellene kezdeni.Renault power
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen