- Dell notebook topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Notebook hibák
- Hisense LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Androidos tablet topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Sanyo77 #46629 üzenetére
beszéltem egy kasztnis ismerőssel, azt mondta majd megfúrja és telever egy erős sokrecés torxot és az mard kihozza! csak valszeg hétvégéig használhatatlan lesz a kocsi, remélem az olajteknő kibírta a kínlódást!
nekem azt hiszem van ilyen csavarom, mikor csináltuk a motort mentettem meg párat, itt is valszeg meg volt gyepálva a csavar én hülye meg nem néztem csak toltam rá a kulcsot és fordítottam, a helyett, hogy rákopogtattam volna a krova fejet, így meg lekaptam a koronáját és ennyi!
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Sanyo77 #47434 üzenetére
A stabrúd alá tettem be de eddig csak egyszer kellett, utána nem állt be mögém többet.
Sajnos csak annyit értem el vele, hogy nem mögém állt be.
Nem gondolnak bele mit okoznak vele.
Ha nem fér el akkor sétálni kell és máshol megállni ez van nekem is volt már, hogy nem volt helyem és két tömbbel arrébb álltam meg.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz Sanyo77 #47560 üzenetére
nekem turbó dízelem van és mint írtam, hogy mi a gond vele, arról nem is beszélve, hogy a laguna dízele nem tépi le a fejem kicsit sem, elmegy, de semmi brutálpuszulatos élmény. ennyi erővel az 1.0-ás yarisommal is el lehet közlekedni, csak annak nagyobb a "turbólyuka", de mikor az is harap, furcsamód szedi a lábát......
a 2 literes benzines lagunám is tudott menni, csak forgatni kellett hozzá.namármost aki nem szereti a drága meglepetéseket és az élményektől mentes A-ból B-be autózást akar megvalósítani kockázatminimalizálva és viszonylag "kis" fogyasztással, akkor annak csak és kizárólag a semmi rizikófaktorral(max gyújtástrafó) felszerelt megane2 a racionális választás, minden más csak az én megmondtam jövő beli kijelentéssel tud találkozni! ezzel a dízellel amivel járok is meg lehet mindezt csinálni, csak fáj a szívem meg belefagyok míg hazaérek......
-
diablo1984
veterán
válasz Sanyo77 #47569 üzenetére
a lagunád az benzines nem? mert a dízel nehezen melegszik, pedig nekem kiegészítő melegedésrásegítéses fos is van benne, ami melegíti a vizet 3 gyertyával, igaz, hogy 2km után már érződik, hogy valami már nem hideg jön, de attól még fossá fagynék a kocsiban! meg az üzemi hőfok is fasorban sincs 4km után sem és ez árt a kocsinak! múltkor meleg motornál próbáltam egy állórajtot vele, úgy hogy előtte 15 percig ketyegett egy helyben, majd a városi tötymörgés, hát a mögöttem lévő megane nem gyengén lemaradt, nem azért mert olyan sprintet nyomtam, hanem kiverte magából a kormot a kocsi, olyan smókendcsárm feeling volt! kövezkező lámpánál már nem volt korom, az csak egyszerűen a kipuff rendszerben letapadt dolog miatt volt....
én nem idegenkedek, hisz bérből is fizetésből élek, nekem számít a fogyasztás és a lehető legkevesebből akarok eljutni a célomig(persze nem 60azok főúton meg az M0-án mint sok paraszt a középső sávban...). egy "verseny" autót fenntartani luxus, közlekedni vele mindennapokban luxus, persze nekem is tetszett, mikor a gázra léptem és éreztem hogy valami az ülésbe tol(mikor olyasmi autóm volt), de annak ára van, így is, úgy is és én évi 5-8000km-es futásra nem akarok vagyonokat költeni, mert mindig beszarik benne valami.... a megbízhatóság és a mindig hadra foghatóság meg a szívóbenyásoknak kedvez, dízeleknél bármi jöhet bármikor, főleg zömében városi ingázásoknál hidegen....
[ Szerkesztve ]
-
válasz Sanyo77 #47574 üzenetére
No várjál. A vizet fűti vagy az utasteret?
Amit linkeltél az szinplán az utastér ventilátor.Megane2/scenic2 -ben volt bizonyos felszereltség (pl. digit klíma) és motor (1.5dci) mellett kiegészítő, elektromos utastér fűtés: ilyesmi. Ez akkor működött, ha a fűtést maxra állítottad. Ez a fűtésbox környékén van.
Ezenkívül létezett egy kiegészítő fűtés a vízkörre is, egy izzítógyertya lógott bele a vízcsőbe. Ez fizikailag az autó bal első sárvédője előtt helyezkedik el. Ez utóbbi elég kevés autóban van.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
just
aktív tag
válasz Sanyo77 #47574 üzenetére
Van bennük elektromos fűtés rásegítés. Amúgy engem sem érdekel a fogyasztás, persze azért egy dízel ne egyen 12-15 litert mint egy benzin turbó ha küldik neki. Én folyamatosan tolom neki ha van lehetőség és meleg a motor, így eszik vegyesen 7-et. Egy barátomnak van Megane II rs+chip (kb 265-270ló) az nagyon brutális autó, dupla akkora élmény vezetni mint az enyémet. Következő autóm egy megane III rs lesz ha elfogadható lesz a faceliftes ára
Two things what i hate. People that can't count...
-
válasz Sanyo77 #47580 üzenetére
Igen laguna3, viszont még nem igazán figyeltem, hogy mikor kezd el fűteni. Mondjuk mostanában még nagy hideg sem volt. Ilyen 0fok körül, talán 1km után már langyosat fúj, ekkor a vízhőfok mutatója, csak éppen megmoccan. És viszonylag hamar be is melegszik, mintha nem is diesel lenne.
De megnézem, hogy a hőfokot feltolom maxra, akkor beindítás után is már meleget kellene fújnia.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
just
aktív tag
válasz Sanyo77 #47580 üzenetére
Lenni kellene mindegyikben, ha alapjáraton ketyeg a kocsi, és beállítok valami meleget, nem kell maxra, én 23-at szoktam, akkor egyből megemeli a motor fordulatszámát 100-al kb. Nekem meg se moccan a víz hőfok mutató, de már jön a langyos. Laguna 3 szintén.
Two things what i hate. People that can't count...
-
tresh
addikt
válasz Sanyo77 #47589 üzenetére
Érdekes írás. Spec én nem sok mindennel tudok egyet érteni. A rengeteg dízel autó javarészt a cégek végett futkározik. (értelemszerűen hogy miért) Úgymond átlag emberek között tényleg csak az vesz dízelt aki szereti vagy fontos a fogyasztás és sokat megy az átlaghoz képest. Ettől függetlenül abba igaza van hogy a mai CR dízelek 3-4 éves korukba már rég lefutották a 200-300ezer km-et. Ez által tényleg számolni kell komolyabb kiadásokra. Viszont fele annyiba kerül mint új korában vagy vele azonos szívó benzines mert mindenki remeg tőle. Pedig ha rendesen szervizelve volt nem 30k ként cseréltek olajat stb akkor nincs ott baj még ezzel a futással se. De ha ez még mindig parafaktor lenne akkor olcsó dízelezésre van jó pár alternatíva pl az 1.5 dci, régi adagolós TDi, DTi, és PD motorok. Ezeknek a javítási költségük közel sem ilyen horrorisztikusak mint a cikkbe említettek. Elég sok autó volt már a kezeim között részben úgy hogy használtam vagy úgy hogy szereltem. De én bármikor beülnék egy 300ezret futott megvigyázott turbós autóba legyen az dízel vagy benzin, francia vagy német. Szóval szerintem kijelenteni így sose lehet majd hogy melyik a a jobb főleg nem fenntartás tekintetébe.
-
válasz Sanyo77 #47867 üzenetére
Váltónál nincs különbség, a motornál jól írod, olyan olaj kell, aminek az esetleges égésterméke nem cseszi szét a DPF-t.
Egyébként az 5w30 drágább (gondolom a benne lévő lomoktól a dpf miatt), viszont dpf nélküli autóba más olaj is hozza a normát...
Illetve a mennyiségek is mások:
DPF: 7.4l
NoDPF: 6.6l“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
orosziem81
tag
válasz Sanyo77 #47881 üzenetére
Nem lehet mindenki „munkamentes” beosztású. Ha csak közép- és felsővezetők lennének, ki készítené el a termékeket?
Fontos a szakma, és aki műveli az lehetőleg szeresse is.Az a baj, hogy senki nem szeret pepecselni egy rejtett, vagy időigényes hiba javításán. Kezdő szerelő még elvan vele, mert neki kihívás, de aki a sokadik autót javítja, annak csak nyűg. Legalábbis ez az alapfelfogás szerintem. Ahogy a reklám mondja: „fejben dől el”.
A jó szerelő széles látókörű és sokrétű az ismerete, Ő az ilyet is elvállalja, de a hibafeltárás sokszoros munkadíjat hozhat és nem biztos, hogy lesz eredménye. -
-
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Sanyo77 #48139 üzenetére
7. All other Asian and European '96 - Current Year (OBD-II)
Ez a mondat nem jelenti azt, hogy kompatibilis lesz a renaulttal.
De sok szerencsét hozzá, mert ha működik vele, akkor jó áron vetted.
Igaz ugyan ez az alin olcsóbb, de az ithoni kereskedőkhöz képest jó ár.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Sanyo77 #48254 üzenetére
III as laguhoz még nincs leÍrásom sajna, de igyekszem beszerezni.
Na ezt most találtam, nem egyszerű.
Eddig ez a legbonyolultabban bontható renault műszerfal amit láttam.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
válasz Sanyo77 #48694 üzenetére
Egyszer találtam ebay-en gyári gt/4control alu gombot, szoknyával, kerettel valami 20-25ezer körül.
Annó megane2-höz ilyet rendeltem. Ez jó áron van és minőségi darab.
Azt nemtudom, hogy a lagunának is ilyen-e a felfogatása (bár gyanítom igen).
Pl. van ahol azt írják lagunára is jó és van kép az aljáról is: [link]Szokott lenni a többi gyári színben is: szürke, beige
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
diablo1984
veterán
válasz Sanyo77 #48903 üzenetére
nem hiszem, itt inkább arról van szó, ha bekerül a kipuffba az elégett olaj, akkor nem nyírja ki a DPF-et, valszeg valami olyan adalék lehet benne, ami jó neki, vagy más a rész szintetikusnak és a full szintetikusnak valamely tulajdonsága, ami miatt a dpf örül/nem örül!
-
diablo1984
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz Sanyo77 #49033 üzenetére
Nem mindegy milyen részecskeszűrő illetve milyen adalékoló rendszer van benne.
Dieselekhez most már felkapott ez az adblue vagy mi a tököm adalék, amit úgyanúgy "tankolni" kell a kocsihoz.Illetve nekem is 06 os a kocsi tehát mehetek dolgozni, de a következő szigorításnál már én is csak a fejemet vakargathatom majd és szállhatok fel a sokkal szennyezőbb bkvra.
Soha nem fogom megérteni miért jó a bkv 30-40szer több károsanyagot kibocsátó busza mint mások kisautója.
Azt meg, hogy egy 3.0 tdicdifghdi multi ultra euró120 as diesel autó kevesebb dzsuvát enged ki mint egy 1.2 es benzines punto mondjuk azt senki nem fogja velem elhitetni soha.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Sanyo77 #49505 üzenetére
Pont azt amit leírt.
Udvarban beülsz kigurulsz a kapu elé leállítod, bezárod a kaput, aztán visszaülsz.
Ez extrém terhelés a motornak, gyors olaj elsavasodást okoz és intenzívebb motorkopást.Egyébként a benzinesnek a 2 kilométer kevés, nem melegszik be.
Akkor beszélhetünk optimális felhasználásról, ha már bemelegedett az autó.Dieselről nem nyilatkozom, mert ott igen változó ez az érték.
Nem kevésben van már plussz melegítő, (izzitó gyertya ami a vizet melegíti) és egyébb megoldások, hogy a kisebb veszteséghővel dolgozó motor kevésbé legyen terhelve a sok hidegjáratással.Renault power
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen