- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
- ASUS notebook topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Két projektorral bővül az Acer Vero család
Hirdetés
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
sesztakbence
tag
Üdv!
Valószínűleg napokon belül gazdája leszek egy Scenic II 1.5 dci-nek. Olajcserét megejteném rajta rögtön, plusz hajtókarcsapágy cserét is, plusz összes szűrő. Van értelme az Elf Evolution 900 SXR 5W40 helyett Elf Evolution Full-Tec 5W30-at tenni bele? Utóbbi elvileg újabb szabványnak felel meg, és full szintetikus. Vélemény?
[ Szerkesztve ]
-
sesztakbence
tag
Üdv!
Hétvégén gazdája lettem egy Scenic 2-nek. Le lehet állítani úgy az autót, hogy ne húzza be automatikusan az elektromos kéziféket? Vagy ki lehet "írni" valahogy belőle?
-
sesztakbence
tag
Üdv!
2004-es 1.5 dCi 101 le Scenicem alapjáraton rángat, de nem mindig, teljesen véletlenszerűen csinálja. Van, hogy klíma nélkül rángat, rákapcsolom kisimul a járás, van fordítva is, szóval nincs egy adott körülményhez kötve. Nyomásszabályzó szelep, vagy porlasztó lesz, vagy csak egy EGR pucolás? Ha már porlasztós, akkor nagynyomásút is illene cserélni hála a Delphinek... Hibakód nincs, februárban volt szívócső nyomás alacsony hibám, turbó középrész csere óta azzal nincs bajom.
-
sesztakbence
tag
Sziasztok Renault-osok!
Márciusig hajtottam egy 1.5 dCi Scenic II-t, aztán kaptam egy visszautasíthatatlan ajánlatot, és átültem egy Superb-be. Napi szinten kb 60-70 km-t mentem vele, soha nem volt vele bajom. 225-nél olajat cseréltem, kiolvastattam a hibatárolót, semmilyen hibakód nem volt benne. Eldöntöttem, hogy eladom, bevittem egy kereskedőhöz. Beszámolták nyomott áron, 226.000-et épphogy elhagytam, mikor kiszálltam az autóból. Eladta a kereskedés a kocsimat, 226090 km-el, majd hívott a jelenlegi tulaj, hogy megállt alatta a kocsi. Ez nekem nagyon fura, mivel nem hogy Injection Fault, de még Check Injection hibát sem dobott az autó,(mikor dobott, cseréltünk turbo középrészt) ha adta volna, nyilván nem viszem oda. Eladás napján nyilván Németországban 80-150-re padlógázas gyorsítást is kipróbáltam, minden hiba nélkül sikerült is. Kérdésem a következők:
1. Létezik hogy az eladás után kb 40 km után az autó megálljon a jelenlegi tulaj alatt? Tény, hogy nem adtam át sok gázolajjal a kereskedésnek a kocsit (kb 200 kmre elegendővel) és a tulaj a saját bevallása alapján 90-el vette át, és még legalább 40-et ment vele, de gondolom egy 15 éves Common Rail rendszernek sokat nem használ, ha 2-3 liter gázolajat keringetnek körbe...
2. Lehet attól a hirtelen halál, hogy benzint tankoltak?
3. Perrel fenyegetőznek, ti mit tennétek? Bemérették a 4 porlasztót, kopott elvileg az összes, magas a résolaj. Felajánlottam, hogy kifizetem az általuk már kifizetett 4 bontott jegyzőkönyves porlasztót (100.000 Ft). Ők elvileg kedden mennek ügyvédhez. Mondta, hogy beméreti a magasnyomásút is, és ha az is kopott, azt is cseréli, aztán az ügyvéd megmondja, hogyan kell megállapodni. Szerintetek?
Én úgy tudom, hogyha egy alkatrészt kicserélt, akkor utána már nincs követelése. Hogy működik ez? Nagyon zavaros ez az egész történet nekem, attól tartok, sikerült egy igazi hülyét kifognom, aki elhiszi, hogy egy 15 éves autót az előző tulajdonosa fél évig karban tart neki...
[ Szerkesztve ]
-
sesztakbence
tag
Soha az életben nem volt Injection Fault hibám,sőt a turbó középrész csere után teljesen hiba mentes volt a kocsim...Vegyesben még télen se evett 5 liter felett, mindig OMV vagy Shell kúton tankoltam, 10.000 km-enként egyszer vagy kétszer kapott Maxxmotiont vagy V-Powert.
[ Szerkesztve ]
-
sesztakbence
tag
válasz LamerGyuri #66929 üzenetére
Kereskedő neve sehol nem szerepel az adásvételin. Az én nevem van rajta.
Van egy olyan rész, ami rá lett pecsételve az "Az eladó a vevőt a gépkocsi műszaki állapotáról(esetleges) sérüléseiről részletesen tájékoztatta, aki ezt tudomásul vette" hogy:
"Az eladó és a vevő kijelentik, hogy a továbbiakban a gépjárműben előforduló mindennemű hibáért egymással szemben semmiféle követeléssel nem él. A gépjármű állapotáról a vevő tájékoztatva lett, a vételár ennek tükrében lett megállapítva"
A vételár az adásvételin ki van húzva, és kp van beírva.
Ennyi van az adásvételin.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Tőzsde és gazdaság
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Opel topik
- Motorolaj és szűrő topik
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Linux felhasználók OFF topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen