- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Mini-ITX
- Videós, mozgóképes topik
- 3D nyomtatás
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
Computex 2024: Az Akasa mágneses burkolatot ad, az SSD-t te rakhatod bele
ma Újabb MagSafe-es kiegészítő, más megközelítésből, mint az MSI-nél.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szoszo94
őstag
Sziasztok!
Érdeklődnék, a véleményeteket kérném az 1.2-es TCe motorról (Megane 4). Nemsokára cserélném az 1.9-es TDI Passat B4-et, aztán gyűjtöm az infókat a kiszemelt kocsikról (A fauvé már félmillión túl van, nagy melák, zörög, csak ideiglenes kocsi. Ketten vagyunk párommal, terveink szerint ez még pár évig így is marad, úgyhogy kisebb kocsit keresek).
Nemrég találtam erre a típusra és azóta is szúrja a szemem, hogy 1200ccm mellé 130paci/200Nm társul és ha jól olvastam, fél bár alatti turbónyomás. Nekem erről az űrtartalomról a tizenéves családi Fabia ugrik be a maga hetven lovával
Mennyire lehet megbízni ezekben a kis köbcentis turbósokban? Olyan évi 15e km és nagyrészt országút/pálya lenne, városon belül motorozok inkább.
Győzzetek meg, beszéljetek le, mondjátok el a hibákat és várható szervízköltségeket, illetve minden rosszat a motorról és típusról - eddigi kereséseim során csak jókat olvastam.Előre is köszönöm a válaszokat
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Newlachka #59333 üzenetére
Én is a kis ccm és turbó párostól félek, azonban ma már nem nagyon kapni benzinest más variációban.
2014 utáni kocsikat néztem, amit aztán egy jóideig nem kellene cserélni. Ami még képben van, az az Opel J Astra, Volvo V40, C30 talán (ott a három ajtó és a kis tér nem gyerebe, cserébe iszonyat dögös szvsz), vagy egy új Fabia szalonból (ott meg ugye ezres turbós száz pacival, na attól félnék csak igazán).
Dízel nem kell semmiképp, a malac is csak azért van alattam, mert adódott egy alkalom és szinte null forintból hozzám került.
Egyébként ahogy írtam is, maximum évi 15e km menne bele, havi ezer a rokonlátogatásokra (abból 2*400km a pálya, a másik 2*100 meg országút), a maradék pedig kirándulások, nyaralás. Így tíz év alatt jönne össze a 150e, addigra meg valószínűleg úgyis csereérett lesz a kocsi, mielőtt még locsolókannával kellene ráönteni a pénzt.1.6-ot is néztem, de nekem kicsit gyengécskének tűnik az. Nem kell V8, de azért az előzést lendületből végrehajtani már eleget gyakoroltam a Fabia-val és most a Passattal is. Ha odalépek, induljon meg. Fene a belüket, hogy 1,6T nincs a kínálatban
Ahogy olvastam, a Megane váltója elég hosszú, pályán 130-nál 2600 körül forog, ez csak nem tesz be annyira a turbónak nem? Remélem erre téved egy TCe tulaj, kíváncsi lennék az ő véleményére is. Veletek egyébként egyet értek, kicsinylem a turbó mellé az űrtartalmat, de a fél bar alatti nyomás még elég szerény, azzal csak nem hullik szét a motor 100e km után
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Közben visszakerestem a TCe szóra, nem lettem boldog. Jól sejtettem, hogy 1,2L mellé nem való a turbó. Ebből a Megane-ból nem volt 1.4 vagy 1.6T igaz? A kétezres már overkill lenne, akkora nem kell. Miért nem gyártanak ma már normális motorral kocsikat?
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz molnarpeter #59337 üzenetére
4m körül, annál nem nagyon szeretnék többet elkölteni. De ha ilyen a tendencia, hogy eltűnnek az erősebb szívó benzinek és már a smkp-ra is turbót tesznek, akkor nekiállok nézegetni a tíz évnél fiatalabb, rozsdásodásra nem hajlamos autókat olcsóbban, a maradék pénzt meg félreteszem szervizelni
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Criminal017 #59339 üzenetére
Lenne ötletem, hogy mit csináljanak egymással a normákat kitaláló okosok...mintha ettől lenne akkora a környezetszennyezés.
Ha csak rajtam múlna egyébként, akkor egy 1.6-os 2012 utáni Focus-al boldog lennék. Csak hát páromnak az nem tetszik, nekem meg nincs kedvem minden nap utána azt hallgatni, hogy miért azt vettük
Egyébként nézegetem ezt az egyhatos Megane-t, végülis nem vészesen gyenge.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Köszi mindenkinek, sok hasznos dolgot olvastam itt. Le a kalappal a közösség előtt (németautós berkekben vagy sz@rnak a fejedre, vagy trollkodnak, de segítség az nincs).
Akkor az 1.6 szívó és a 3-as Megane 1.4TCe is felkerül a listára
Kezdem érteni, mit élnek át a nők cipővásárlás közben
További szép napot mindenkinek!Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz rob210 #59413 üzenetére
Passat B4 alatt most 205/45 R17 van, de sok....látványra is, meg jobban félek a kátyúktól is. Pedig az a kocsi amúgy is egy tank, hát még ekkora tappancsokkal Szerintem is a 16" a jó kompromisszum
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Sziasztok!
Melóba járáshoz elcsíptem egy Mégane II -t (2004, 1.5dCi 74kW, szedán) elég jó pénzért. Most lapozgattam át a szerviztörténetét, amit kaptam hozzá, mindjárt felsorolom amiket találtam. Viszont a kérdésem/kérésem az lenne, hogy azon felül, ami tippeket már kaptam (itt is köszi ), mikre érdemes még figyelni, milyen hibákra számítsak, milyen szerszámokat/diagot érdemes hozzá beszerezni? Illetve bármilyen tippet szívesen fogadok
315e km van benne, ~300-nál cserélték a következőket:
- Olajteknő tömítés
- Főtengely szimmering
- Szelepfedél tömítés
- Vezérlés+ tömítések
- Vízpumpa
- Generátor felújítás
Ezen felül párezer km-el ezelőtt volt olajcsere és olajszűrőcsere.Az általános dolgokat (folyadékok, szíjak, gázolajszűrő) értelemszerűen cserélem, mit dobjak még a kosárba? Manuális 5-ös váltós, biztosra veszem, hogy az előző tulajok olajat nem cseréltek benne, oda milyen való?
Tudom, sok a kérdés, de ha már 1-1 választ szántok rám, annak is nagyon fogok örülni
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz rob210 #88101 üzenetére
Köszönöm
A hajtókarcsapágy az nem az erősebb motor problémája volt csak? Fene egye meg.
Üzemanyagra mennyire háklis egyébként? Néha prémium, egyébként sima B7 mehet bele?
Jövő héten át tudok menni ismerőshöz aknára, akkor alaposan át fogom nézni és megcsinálom amiket írtálLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz rob210 #88110 üzenetére
Nem kérdőjelezem meg Helyileg egyébként Te merre dolgozol?
Még egy dolog eszembe jutott: a vízhőfok nem áll teljesen függőbe, az előtte lévő jelen áll meg. Fűtés van viszonylag gyorsan, viszont nem tudom, hogy hogyan kell állnia - Lexusban pl. nem teljesen középen. Termosztát hiba lehet, vagy itt is ez a normális?
Meg még egy kérdés, ha már így belejöttem Tempomatot utólag beletenni lehet?[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Hűtőfolyadékból milyen és mennyi kell a 2-es Mégane-ba (1.5dCi 74kW)? Illetve szervóolajat is érdemes gondolom cserélni, abból mennyit, milyet?
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz polonic #88994 üzenetére
Az a baj, hogy ma már az nem számít soknak. Off autó mióta csak hétvégi, azóta én is nagyjából beleférek vele a 100e-be, viszont a melóba járós mk2 Mégane a jó fogyasztás ellenére is többet kivesz a zsebből
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
És polonic:
Munkába havi 5000km (±pici), annyi ebben a csalás, hogy ketten járunk és az autó fenntartási költségeinek felét kolléga fizeti. Pontosabban hárman járunk, de a harmadik srácnak is van melósjárata, így heti 1-2 alkalommal ő visz minket. A Lexus pedig azért van, hogy hétvégente ki tudjunk mozdulni, ha épp nincs munka, illetve azt szeretem is vezetni. Anyósékhoz havi egyszer leugrani (700km oda-vissza), elmenni kirándulni, vagy csak leugrani szerpentinre egyet, elmenni találkozóra, ilyesmik - tehát a kikapcsolódásra van. Ezzel pedig sokan vannak így, nyilván munkába járni vastagon nem érné meg vele.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Nálam a Lexus adott volt, eladni nem terveztem, nem tudnék mit venni helyette értelmes áron ami legalább ennyire teljesítené az elvárásaimat. Viszont jött a munkahelyváltás, erre a futásra pedig a fenntartása nem lenne kifizetődő (gumi, fék, olaj, hogy csak az apróbb dolgokat említsem a fogyasztás mellett). Így kapóra jött az ismerős eladó Mégane-ja jó állapotban, 2/3 áron, ezért lett második autóm. Ha nem lett volna a Lexus, akkor én is úgy gondolkoztam volna, hogy legyen valami mindenes Na de befejeztem az offot, mert jön a topik gazda és....oh wait
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Sziasztok!
Ez mitől lehet? Miután szétugrott, szétkaptam és megpróbáltam visszatenni, de meglepve tapasztaltam, hogy ez biza' kinyúút
Mk2 Mégane Össze sem raktam, mert annyi por van itt, hogy nyávog, legalább ki lesz takarítva rendesen[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Bár nem 1.6, hanem 1.5dCi 2-es Mégane, de nálam egyből hideget fúj legyen bármennyire is meleg, talán 10-15mp és már érezni. Nem digitklíma, manuál. Pár percig szellőztetek az elején, aztán ahogy kiérek a városból ablakokat felhúzom és a tekerőt a kék és piros vonal találkozásához állítom, így tart kellemes kb 22-23 fokot ha kint 30+ van. Szerintem nálad kevés lesz a gáz Kolléga 3-as Mégane-t pont a héten vitte töltésre, neki is csak langyos volt maxra tekerve, minimum hőfokon. Fele töltet hiányzott, most olyan, mint a jég.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Szoszo94 #89079 üzenetére
Erre egyébként ötlet, mitől lehet illetve javaslat a javításra?
Illetve a héten a bal első ablakemelő is bemondta az unalmast, emeléskor egyből enged is vissza, mintha megakad a emelés közben. Kézzel húzva és közben a gombot nyomva sikerült felcsukni az ablakot, szétszedni még nem volt időm, komplett szerkezetet már találtam neten. Viszont B4 Passaton is jártam anno úgy, hogy leesett az ablak, ott csak egy műanyag tartóelem tört el és ezért esett be teljesen. Ennél a típusnál mi szokott tönkremenni? Az összes ablak kattog halkan egyébként mozgatásnál, de ezt betudtam annak, hogy ilyen.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz rob210 #90527 üzenetére
Mint mondottam vala, pénz nem számít, csak legyen rendben
Az a vezszíj hogy a tökbe lehet annyival szűkebb Meg még lenne kérdésem bőven ahhoz, aki ezeket elkövette rajta. Na majd hazaérve előszedem a papírokat és megnézem, hogy hol járt szervizben az autó mielőtt megvettem.[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz norbert1998 #90533 üzenetére
Akkora válla van a tárcsának, hogy én is megirigylem Illetve a betét kopórétege is kicsi, lassan felfekszik a vállra a fém része.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz lsebestyen #90535 üzenetére
Azért is vittem hozzá, hogy legyen rendbetéve rendesen Márciusban vettem (vagy február vége, valahogy így), akkor rendbe lettek téve a kötelező dolgok (szűrők, fék- és hűtőfolyadék, váltóolaj, üaszűrő, meg már nem is tudom mik), de mindenképp akartam egy rendes nagyszervizt olyan ember által, aki ismeri a típust töviről hegyire Plusz 40e km alatt romlottak is el dolgok, kézifék, bal első ablakemelő szerkezet (ezt speciel otthon kicseréltem, nem egy nagy wasistdas), lett zörgés jobb elől, kopogás a futóműben és egyéb apróságok. Úgyhogy időszerű volt már Rob, plusz ugye a vezérlésben sem bíztam, ahogy látom jól is éreztem, hogy nem szabad halogatni a cseréjét
Én örülök neki, hogy megtalálja és meg lesznek csinálva a hibák, megbízhatónak kell lennie az autónak. A végösszegnek nem fogok majd örülni, de hát ez van[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Sirus86 #90540 üzenetére
Nyilván, van mellette egy Lexusom is, annak csak a váltóolajcsere volt 100k (amiből 70 a tömítés és szűrő volt), fék körbe 300, gumik 200, olaj közel 7L megy a motorba 10-ezrenként, generátor cseréje 200k km-nél 70k felújítottra, szóval más kategória (mondjuk a kopó dolgokon kívül nem is kért mást 4 év/70e Km alatt). A p.namobil pedig volt 500k plusz átírás, bizti, innen nézve minden szerviz drága Viszont inkább legyen megcsinálva normálisan és utána karbantartva, mintsem évente kelljen autót vennem.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Sziasztok!
Sajnos eljött a nap, hogy otthagyott az út szélén a Mégane. Autópálya, 100-as tempó, először rántott egy picit az autó, majd 5-10mp múlva még egyet. Fél perc múlva pedig egy fémes csattanás, majd mintha csak két henger járt volna, remegett, mint a kocsonya. Üresbe rakva alapjáraton szépen járt, de gázadásra újra rázás. Sikerült lehajtani a pályáról, de félreállás után többet már nem indult be. Hazahúztuk ma laza 110km-ről (miért is ne Ausztriában kellett bemondania az unalmast, éjjel 11-kor...), indítózáskor teker teker, de halvány lila jelét sem jelzi annak, hogy egyáltalán csak egyet is robbanna. Lehetséges, hogy a nagynyomású pumpa adta meg magát? Régebben volt olyan, hogy kicsit kikormolva (170-es tempónál) bedobta a "check injektion" hibát, de volt, mikor 190-ig sem. Visszagondolva ez utalhatott akár a nagynyomású nyugdíjba vonulásának közelgő eljövetelére is.
362e km van az autóban, 1.5dCi 74kW 101LE.
Rob, beszéltük a múltkor a vezérlés mögötti műanyag cseréjét, ha a nagynyomású a hiba akkor ahhoz a vezérlés is le kell venni most? Egy körben akkor ezt meg lehetne oldani, csak kell találjak a közelben olyan szerelőt, aki legalább fele annyira lelkiismeretes, mint Te Sajnos Hozzád így nehezen tudnám elvinni, hogy saját lábán nem megy egy tapottat semLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz rob210 #90949 üzenetére
Akkor indítózásnál is lenne fémes hangja? Mert szépen átforog, nincs semmilyen plusz hang, illetve alacsony fordulaton még szépen járva lehozott a lehajtón és elvitt egy félreeső utcáig, ahol le lett állítva és onnantól nem indult többé.
Sirus86: Győr, illetve környéke. Van pár szerelő ismerős a közelben, de jó szívvel nem bíznám rájuk ezt a problémát
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz rob210 #90958 üzenetére
Indítózásnál semmi fura nincs, csak mintha nem kapna üzemanyagot. Szépen teker, csak sajnos nem indul. Viszont ha egy injektor halt volna meg, akkor el kéne kapnia a másik három hengernek a fonalat, ezért fura. A check injektion feljött a műszerfalon már amikor kihagyott 1-1 ütemet, utána viszont idegességemben nem figyeltem a pontos feliratot. A service természetesen kigyulladt és ott is maradt. Majd holnap délelőtt lesz időm, lemegyek kiolvasom milyen hibák vannak egyáltalán a fejében, bár most le van róla véve a saru. Megpróbálok egy indítózást is felvenni.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz rob210 #90962 üzenetére
Odavontattatom magam Hozzád, ez a 110km bemelegítésnek pont jó volt
Próbálom viccesen felfogni, legrosszabb esetben szerzek fűzött blokkot, vagy eladom külföldre és lesz sok alkatrész eladó
Nem, egyébként meg kellene csinálni, de nem ennek a szíjtárcsája volt az, amiből hiányzott egy darab? Mintha úgy rémlene, akkor viszont a régi feszegetésektől akár lehet az is, amit írtál. Viszont akkor alacsony fordulaton sem ment volna le a pályáról, nem? Beletolom a Dunába Mindenképp meg kell majd bontani, aztán feltárni mizu, csak őszintén szólva semmi kedvem a hidegben foglalkozni vele és itt van a karácsony is a nyakunkon. Kaptam is tőle szép karácsonyfát a műszerfalra, tiszta rendes autó[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
MK2 Mégane -ból az 1.9dCi mennyire problémás? Vannak típusbetegségei, vagy vehető? Fenntartása hogy alakul az 1.5-öshöz képest?
Jövő héten nézi meg a szerelő az 1.5-öst, hogy mi történt vele, de hetente 30k plusz kiadás (kocsikopást nem számolva), hogy másik autóval járok. Még nem tudom, mi lesz a sorsa a másiknak, ha meg is lesz csinálva akkor legalább lenne egy tartalék, kolléga átvenné. Úgyhogy nekiálltam megint autókat nézniLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz rob210 #91181 üzenetére
Ha kiderül, mindenképpen írok majd
Elsőre a leírásom alapján azt mondta a srác, hogy csapágy, készüljek a legrosszabbra, de ha kell tud intézni fűzött blokkot Meglátjuk, maximum eladom külföldre és elbontomLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz molnarpeter #91183 üzenetére
Fix 120 pályán napi 2*135km (90%, maradék pici város), ha gyorsan akarok menni ott a Lexus, itt a megbízhatóság és költséghatékony közlekedés a fő cél
Az 1.5 kicsit sokat forgott dízel létére (rövid 5-ös váltó hátránya) ennél a sebességnél, így a 40e km átlaga 4,7L lett. Szerintem az 1.9 6-osa miatt kevesebbet forogna, így nem lenne szignifikánsan nagyobb a fogyasztás, de ha van vele tapasztalat azt szívesen olvasom Ja! Hárman járunk, a Clio 1.9D kissé kompromisszumos lenne így[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz rob210 #91190 üzenetére
Áhh, nincs ingerencia nyomni neki, most a Lexus-szal is 120-al járkálok ki, pedig abban tényleg nagy önuralomra van szükség - egyrészt nem érzed a sebességet, másrészt alig nyomsz a gázpedálon és megy. Viszont nem mindegy, hogy 10L/100km vagy 7,5 Pláne 100-asból.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Szoszo94 #91182 üzenetére
Következő a történet jelen pillanatban:
Főtengely OK, diag szerint nagynyomású indításkor nagyon OK, úgyhogy az injektorokra gyanakszik a szerelő. A héten kikapja mindet és elküldi beméretni - 60-100k közt mondta a felújítást /db, jövő héten hív, hogy mennyit kellene felújítani és milyen állapotban vannak.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Azt mondta, nem tudja pontosan, kábé erre számítsak. Viszont hívni fog, ha megvannak a mérések, hogy mennyiért újítanák, aztán eldöntöm. Egyelőre azt sem tudom, hogy hová vitte, gondolom valahová itt Győrön belül. Úgyis jelentkezem majd, ha van fejlemény Addig is megyek és megnézek holnap egy 2.0 dCi-t
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Vajon hová szökhetett el a turbónyomás?Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Kroni1 #91402 üzenetére
Be-be
Sajnos nem volt ilyen itt a közelben, egyébként nekem is ez lett volna a cél. Ideiglenesen bandázst kapott, 4k RPM fél percig volt a gyorsteszt, nem ugrott szét. Ezzel így már el lehet robogni szerelőhöz, ma kerültem egy karikát (bevásárlás, ilyesmik) és egyelőre OK. Ha kész a fehér, akkor ezt Robhoz akarom elvinni, hogy nézze át Meg hát nyilván javítsa is meg amiket talál rajta, nézni én is tudomLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz zeon.hu #91430 üzenetére
Akkusaru lett nézve, hogy meg van-e húzva? Off autón jártam úgy, hogy le volt lazulva kicsit és volt, hogy elment menet közben a zene, illetve addig fajult, hogy egy kirándulás alkalmával még lezárt, de már nem nyitott. Ott vettem észre, hogy laza volt a negatív saru, meghúztam és azóta sem volt hasonló tünet
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz zeon.hu #91447 üzenetére
Én ezen az irányon indulnék tovább, ha reseteli az ablakokat illetve minden elmegy, ott valami elektromos gubanc lesz. Akksi mikori? Ránéznék arra is, nem csak nyugalmi feszt, hanem terhelés alatti viselkedést is. Generátor úgyszintén, hátha van pár tüske ami miatt elszáll minden egy pillanatra (haldokló generátorral jártam már így, 15,6-16V közé ugrott menet közben és az autó elvette a töltést, lekapcsolta a fogyasztókat pár mp-re, amíg helyre nem állt a rend). De nem vagyok szerelő, csak pár tipp ami eszembe jutott Testpontokat esetleg átnézni.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
-
Szoszo94
őstag
Vettem kulcsot, fel is tanítottam, viszont a keyless entry és indítás nem megy vele. Tartaléknak vettem (gyárilag egyet kaptam vételkor), viszont nem tudtam, hogy kártyában is van különbség. Vagy csak renolinkben engedélyezni kell még valamit?
Egyébként működik szépen, de a másik Renault-hoz is kell egy plusz (meghalt az egyik, levált teljesen a forrasztás a nyákról), aztán ha kártyafüggő a keyless dolog, akkor olyat keresek és ezt áttanítom arraLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz rob210 #92262 üzenetére
Anno barátom jött hozzám 3-as Golffal, aminek már egy ideje rakoncátlankodott a gyújtáskapcsolója. Nyilván akkor adta meg magát teljesen, mikor indult volna haza. Gyors lekaptam a netről egy kapcsolási rajzot, lebontottam a burkolatot, kapott két gemkapcsot - egyiket fixen a gyújtásra, másikat meg az önindító megtekerésére. Plusz a kulcsot odakötöttük a kormányborításhoz, így haza tudott menni Otthon volt neki már a másik szerkezet, csak még nem cserélte ki, így már muszáj volt neki
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Én már meg is kéne rendeljem, mert nemsokára nem fogok elindulni az autóval
A 2.0dCi is gatya, de a Lexusba is már 5 éve vételkor volt 1-2 éves akku, az is gyengélkedik (két hetente volt az utóbbi időben elindítva, még elindult de nagyon nehezen, sokat tekert). Illetve kell új gumi is a Mégane-ra, csak télit kaptam hozzá, úgyhogy drága hónapnap nézünk elébe 😅Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Szoszo94 #91295 üzenetére
A történet folytatása és befejezése fog következni.
Nem akarom túl bő lére ereszteni, a lényeg: mégis jól tippeltem és a nagynyomású adta be a kulcsot. Injektorokat elvitte beméretni, egyet ki is cserélt, 120k (holott megbeszéltük, hogy csak bemérés és ha nagyon sz.r valamelyik, hív - ennyiért négy felújítottat kaptam volna ). Pumpát intéztem inkább én egyből, mielőtt azt is elvitte volna magától megcsináltatni (290k lett volna a felújítása, postával együtt sem volt 110 amit Robi segítségével sikerült szereznem). Tankba nem akart belenézni sem, nemhogy kitakarítani, majd akitől a felújított nagynyomású jött ő is beszélt vele telefonon és ő vette rá, hogy megtegye...végül így elvileg megcsinálta, tett bele egy plusz szűrőt mágnessel, illetve a csöveket kimosta. Az a baj, hogy én ezt sem hiszem el igazán neki, majd mindjárt megértitek, hogy miért
Kész a kocsi laza 4 hónap(!) alatt úgy, hogy azért vittem hozzá, mert gyorsan kellett volna a javítás - többen ajánlották, 20 éve rönókat "szerel" -, cakkumpakk 400k a számla. Mielőtt indítani akartam, azt mondja, hogy hangos az autó. Mondom oké, persze, dízel, de egyébként meglepően halk volt mielőtt lerohadtam vele. Beülök, meglepi: jobb első ajtókárpitban lévő tároló teteje szanaszét cibálva, pedig a beltér nagyon szép volt a közel 400e km-hez képest. Kérdőre vontam, aztán végül kiderült, hogy lehúzott ablakkal is állt kint a kocsi az udvaron, mert lusta volt visszarakni az akksit és kellett a hely, így kitolta estére - valami meg megrágta, mert apró miszlikekkel volt tele a lábtér. Oké, van másik ott bontáson nála, egyezik a szín, gyors csere, ez pipa. Elindítom, de ha nem hallom saját füllel, nem hiszem el: anno az 1.9TDI 1Z motorkódos, 500+e km-es B4 Passat ami ridegtartásban volt, ehhez képest csendesszoba. Úgy zakatolt, hogy nem hallottam a saját hangom felnyitott géptetőnél és a "szerelő" válasza: mindegyik 1.5dCi ilyen hangos. Itt már elszakadt a cérna, de volt egy elég erős gyanúm, hogy elrakta a vezérlést és emiatt ilyen. Barátom elvitte egy körre az autót, közben faggattam ezt a jóképességűt, mondott mindent (többek közt azt is, hogy az olajpumpa régi és amiatt van ilyen hangja biztos -aha -). Kifizettem, hazagurultam és hívtam is Robit, hogy mi van a kocsival és lehet-e a hang attól, hogy elrakta a vezérlést ez a jóképességű. Megbeszéltünk egy időpontot (tegnap reggelt), óvatosan elmentem hozzá, innen kezdődött a fekete leves: feltárni, hogy mi is történt a győri "szerelőnél" Ami jó volt az autón, azokat is elcseszte, amihez nyúlt azzal kárt csinált és még egy hosszbordás szíjjal is képes volt lenyúlni Innen folytatom majd, képekkel, csak el kell menjek itthonról most. Megéri várni a folytatásra
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Szoszo94 #92463 üzenetére
A feketeleves:
- Hengerfejből kiszabott menet
- Több csavar is vagy félrekapva, vagy túlhúzva, de javítani kellett a meneteket
- Hosszbordás Dayco szíjból 5k km alatt Continental lett
- Vezérműszíj csak azért nem ugrott le, mert a kúpos kerék alul visszaterelte, de így is legalább 2mm-el le volt futva fent
- Vezérlés egy foggal elrakva
- Túl is lett feszítve, a felújított nagynyomású kereke már kicsit üt is emiatt (120km ment bele óvatosan, Győrből Érdig és ennyi elég is volt ehhez...), szerencsére még nem vészes
- Blokkban a csavar, ami helyére a vezérlés rögzítő csap megy bele volt ragasztva, csak ezzel legalább fél óra ment el pluszban Robinak és még szerencsénk is volt, hogy végül kijöttMég biztos voltak egyéb dolgok is, hiányzó patentok, stb ami még Robi eszébe jut úgyis hozzácsatolja, de gyerekek, gyalázat.... és még kérdezik ismerősök, hogy minek hordom a Lexus-t Vecsésre, a Renault-ot pedig Érdre, hát ezért. Még egyszer hatalmas köszönet Robinak, hogy mentette a menthetőt és most már nem egy időzített bomba a kocsi és végre lehet használni is
Felkészül a 2.0dCi, csak találjon nekem időpontot Így most már, hogy van másik autó, végre le tudom tenni és lehet rendbeszedniNa de aki nem szeret olvasni, neki beszéljenek a képek: [link]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs