- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Projektor topic
- Autós kamerák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
-
Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
ph A korábban bemutatott fejlesztések mellett a 2025-ös és 2026-os tervek kerültek elő.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
domper2015
senior tag
Sziasztok, egy 2016-os Megane 3 kombit használok 1.5dci 110 Le. A 4 csúcs kuka lett 153.000 km-nél.
VDO csúcs lett beépítve, a fogyasztást soknak találom.
132 km /h sebességnél autópályán 6,2 - 6,8 l/ 100 km a fogyasztás. Valakinek van hasonló tapasztalata?
Szerintem ez baromi magas... -
-
domper2015
senior tag
válasz forceberg #85200 üzenetére
A fedélzeti komputer egy kissé optimista.
A tankolásnál elég könnyen kalkulálható a fogyasztás, nincs céleszközöm adatok kinyerésére.Tegnap kínomban levettem a töltőlevegő nyomásérzékelőt egy kis tisztításra, ma Debrecen-Hollóháza-Debrecen volt az útvonal, az átlagfogyasztás 5,73 l / 100 km.
-
domper2015
senior tag
válasz LamerGyuri #85201 üzenetére
Rengeteget kisteherautóztam, lapos keréken sehova. Sikerült a volt kollégáknak 4 db Semperit gumit szálszakadásosra hajtani, mert 2,5 bar-os értékre fújták 4,1 és 4,5 bar helyett egy Fiat Ducaton.
Kicsit túlfújt kerékkel közlekedtem ma ( jött a meleg ), elöl 2,5, hátul 2,3 bar volt a nyomás Hankook téli gumi.[ Szerkesztve ]
-
domper2015
senior tag
válasz LamerGyuri #85204 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, ha konkrét fejlemény lesz, akkor írok beszámolót.
-
domper2015
senior tag
válasz sesomaru1989 #85251 üzenetére
Retesz. Szerintem
-
domper2015
senior tag
Sziasztok, a múltkor nekem volt bajságom az Megane 3 1.5 dci Grandtour fogyasztásával.
Piszkáltam a MAP szenzort, de utána javult, majd össze-visszaugrált a fogyasztás.
Kicserélve a szenzor (Bosch ), ma autópályán 5,1-5,2 l/100 km/ vegyesben 4,49 l /100 km /az étvágy.
Juhé, egy "filléres" alkatrész milyen galibát okoz és nem vette észre a hibáját a gyári teszter se.... -
domper2015
senior tag
Visszatért az 1.5 dci nyavalya.
Autópályán hol 5,2-t eszik, hol 7,2-t tempomat 132 km/h sík úton.
Mi a franc(ia) baja lehet?
Új csúcsok, új Map szenzor...[ Szerkesztve ]
-
domper2015
senior tag
válasz rob210 #85425 üzenetére
A rövid távokon van regerációs folyamat az o.k..
Volt szél, de nem jelentős.
Ismertek olyat aki képes a diagnosztikára menetközben ( Debrecen ideális lenne, de elviszem oda ahol értenek hozzá )?
Hangosabb is motor és erőtlenebb érzem, mellette hallatszik valami idegen hang ütemesen alapjáraton.[ Szerkesztve ]
-
domper2015
senior tag
válasz Xantomas #85563 üzenetére
A Covid idején nem volt kereslet, azután hirtelen elfogytak a chipek, most nincsenek új autók. Számomra mesterségesen gerjesztett folyamatnak tűnik, csak a palackból kiszabadult szellem és jelenleg nem látszik a folyamat vége.
Más területen is ugyanez az helyzet, szivattyúkat és kompresszorokat 5 - 8 hónapra szállítanak, szinte havonta árat emelnek a beszállítók..... -
domper2015
senior tag
válasz Xantomas #85568 üzenetére
Ezt sokkal okosabb emberek se látják át teljesen, én egy pici pont vagyok.
A gyártási pólusok szépen eltolódtak. Kína, India lett a kiszolgáló háttér, de ott belső piac és az életszínvonal elmozdult egy kissé.
Emlékszem, hogy tàvol-keleten gyàrakat zártak be hónapokra és ott nem sikerült utolérni magukat. Gépiparban ezt tapasztalom.Sör mellett még szoktunk világot megváltani a haverokkal , ideje időpontot egyeztetni velük. Hátha. ( remélem 🍻 még lesz a bázison)
-
domper2015
senior tag
válasz grizlisandor #85858 üzenetére
Nekem 2006-os 1.6 100 LE kombi volt. 320.777 km volt benne amikor eladtam, a srác imádja aki naponta hajtja.
Nálam 290.000 km-t szolgált, volt vele néhány kaland, de mindenhonnan hazajött.
A Renault-om egyenlőre kényesebb vagy belenyúltam... -
domper2015
senior tag
Sziasztok, mostmár 224.000 km van a Renault Megane 3 1.5dci kombimban, a kezdeti nehézségek után egész jó barátság alakult ki. Most olyat tapasztalok, hogy hosszabb úton településre beérve 50 km/h-nál rángat az autó. Általában Romániában tankolok a Petromnál, most sikerült MOL majd OMV normál gázolajat tankolnom. Magasabb fordulatszámon nem érzek ilyet. Mi okozhatja ezt?
Szervizelt, EGR szelep tiszta, a részecske szűrőben 3 g korom volt műszer szerint. -
domper2015
senior tag
válasz forceberg #90925 üzenetére
Igen, volt gond az EGR-rel abból lett egy extra garancális csere is, légtömegmérő is ki lett cserélve. Leginkább zabált dCi-hez képest, most 4,8 - 5,9 l/100km az átlag, ami nekem maximálisan megfelel.
Most kezdődött 2-3 hete, a rángatás fix fordulatszámon jelentkezik, gázadáskor nem tapasztalom. Hajtva néha lehet érezni olykor bizonytalanságot, egy pici torpanást váltáskor, de ritkán.
Sokat megyek vele autópályán, főúton, nem a városban tespedő masina. -
domper2015
senior tag
Az M1-en az el nem takarított hóbucka lebontotta a hővédőlemezt, úgy alaposan. Autópálya matricáért karácsonyi ajándék. Szegény Megane olyan alacsony, hogy mellékesben hótolásban segíthetnék a közutasoknak
-
domper2015
senior tag
válasz Mezga Aladár #91013 üzenetére
Van bőségesen alatta, ez a kipufogócső feletti alagútat védi. Sikeresen visszalett hajtva a helyére. Szerencsém volt, hogy a fékcső nem szállt el. Köszönöm a kiváló takarítást, minek is fizetünk az osztrákoknál drágább éves pályadíjat?
-
domper2015
senior tag
Szeretném megkérdezni, hogy a nagynyomású szivattyú és a turbó esetében érdemes megelőzésképpen kiszerelni és felújítatni illetve mekkora futás után?
Nincs hiba ezekkel, csak ha meg lehet előzni valami nagyobb gebaszt, akkor áldozok rá.
A hajtókar csapágyazás is ilyen volt. -
-
domper2015
senior tag
Valeo kuplung készlet Megane 3 1.5 dCi-hez mennyire ajánlott?
-
domper2015
senior tag
Megane 3 1.5 dCi kipufogó irányából hallok nyikorgást. Egy kis gáz adás semmi, gázelvétel nyikorgás. Mi a fene lehet?
Az alján láttam valami szelepet a kipufogón. -
domper2015
senior tag
A múltkor kérdeztem, hogy mi nyikorog a kipufogó felől.
Van benne egy csappantyú, mint az Ikarus buszokban(Bubu).
Ez javítható vagy csere? -
domper2015
senior tag
Szopóka-nyalóka volt a mai nap. Nyomtam egy bécsi kanyart, egy vidám ezrest. Kérdeztem itt a kipufogó rendszerben lévő fojtószelep javíthatóságát.
Rob210 tanácsát megfogadva nagy hőálló képességű zsírt használtam. Ez rohadék nyikorog és elkezdett zabálni a verda, de cserébe a gyorsulása egy kispolszkié.
Alapjáraton mintha fojtás lenne a rendszerben ( félig befogott csőre hajaz) ami intenzívebb gázadásra megszűnik. Ez normális?
A szelep cserélve lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Anime filmek és sorozatok
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Projektor topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen