- Milyen TV-t vegyek?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- E-book olvasók
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen asztali médialejátszót?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Sziasztok!
Autóvásárlás küszöbén állok és nagyon bejön a Grand Espace IV (2002-2014). Ilyenből szeretnék egy 170LE 2.0DCI -t. Szerintetek ez jó ötlet, vállalható autó? Azt olvastam, hogy ez a motor nem betegágy. Tudtok hozzá mágust, akihez lehetne hordani, ha vmi nyűgje van? Első sorban Bp. Ha van tipp konkrét autóra, priviben szívesen fogadnám.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz forceberg #78462 üzenetére
Igaz, régen volt, de nekem szakközépben tanították négy évig, mielőtt bizonyítványt adtak arról, hogy ez a szakmám.
Egy ólomakku normál töltése a névleges kapacitás 10% -a. Vagyis, 100Ah -s akku esetén 10 Amper. Ha jól rémlik, akkor egy Lada generátora 45 Ampert tudott. Egy modern autóé jóval többet.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Kronos3000 #78550 üzenetére
Köszi az infót! Jó hír, ha esetleg "topiklakó" leszek. Bár, a XVIII. nekem a város másik vége, de azért is lesz Espace, hogy beférjen a bringám, ha ott kell hagyni az autót.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz angyalpc2 #78574 üzenetére
Azért óvatosan az ilyen kijelentésekkel, mert a franciák bármire képesek. Emlékszem, amikor a Citroen BX -emről akartam levenni a féknyerget. Kézzel kitapogattam a csavart, aztán 14 -es krova nem jó. 15 -ös nem jó. 17 -es elforog. Mi a túró van itt? Bebújtam mögé, hogy szemügyre vegyem. Akkor derült ki, hogy ötlapfejű a csavar.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz rob210 #78593 üzenetére
Gondolom azt, hogy egy négyszögkulcs ugyanúgy spéci szerszám, mint pl. egy ötlapfejű krova. Egy olajleeresztő csavar nem pici, símán lehetne akkora imbusz, vagy torx feje, amit az R=1 autós akkor sem nyal el, ha előzőleg volt olyan barom, hogy a meleg teknőben húzta meg a hideg csavart.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
200 ezernél milyen cserék/javítások esedékesek egy Espace -on és ezeknek mi cirka a költsége? Ma megnézek kettőt és tudni szeretném, hogy mélyen az eladó szemébe nézve mire kérdezzek rá. Nem mintha bármit is elhinnék neki, csak a reakciójára vagyok kíváncsi. Viszont, ha nem hiszem el, akkor bármit mond, nekem úgyis meg kell csináltatnom, ami esedékes és ennek a költségével is kalkulálnom kell.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nem a motornak sok a Km. Ha nem konstrukció-hibás és rendszeresen cserélsz benne olajat, akkor tényleg elmehet 700 -at. A sallangok adják meg magukat. Önindító, generátor, vízpumpa, stb. Amikor a tengerparti nyaralás helyett, az út szélén rostokolsz a mentésre várva, akkor tök mindegy, hogy a vízpumpa kotlott meg, vagy kikönyökölt a hajtókar.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Mint írtam, az út szélén állva nem vagy sokkal előrébb azzal, hogy a motor még elmenne 300 ezret. Az a 400 -at futott autó, ami még 300 -ig megbízható, csak urban legend. Kamionokat vezetek (német cég, szervízelt, új autók), amik a városi legenda szerint elmennek egymillió kilómétert. Mennek a túrót! MAN, Volvo, Daf egykutya. 400 fölött többet vannak szervízben, mint úton és nem a hajtókar szokott kikönyökölni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Az Espace -ban van két fejtámla-monitor. A kesztyűtartóban van hozzá lejátszó, ami állítólag csak DVD -t visz. Milyen jel jön ki abból? Analóg, vagy HDMI? Nem lehetne azt az őskövületet lecserélni mondjuk egy Androidos box -ra?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Ma topiklakó lettem. Hatalmas batár. Imádom! Remélem, ez az érzés így is marad!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Van vmi forrás, ahonnan beszerezhető vmi emberi nyelvű leírás? Nemtok franciául. Pl. a kormány jobb küllőjén van egy kapcsoló 0 és R jelekkel. Az mi célt szolgál?
Illetve, hogyan tudom törölni a korábbi eszközöket a bluetooth listából és hozzáadni a saját telómat?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Átolvastam. Tulképp hasznos volt, de lényeges dolgok hiányoznak. Ezekről ennyit ír:
"Navigációs berendezéssel, autórádióval stb.
felszerelt gépkocsik
Tájékozódjon a megfelelő berendezésekhez
tartozó útmutatókban, azokból megismer-
heti az ilyen járművek sajátosságait."
Nekem a "megfelelő berendezések útmutatói" kellenének.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Ez a 2.0dci motor tényleg olyan, mint egy szexi ribanc rucija. Alul semmi. Gondolom, 1700 -tól kezd hatni a turbó. De, az én stílusommal úgy tűnik, hogy símán elprüncögök "turbó alatt". Árthat ez a motornak, ha kb. havonta "kikormolom" 1000Km pályával?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Köszönöm az instrukciókat! Ilyen kettős tömegű izém sem volt még, de akkor stílust váltok. Soxor vezettem már furgont, meg kisbuszt, de azok alatt rövid váltó van. Ennél meg ha fordulaton használom, akkor városban nem nagyon fogok negyedik fölé váltani.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Espace -ba van vmi ajánlott szőnyeg és üléshuzat? Hátulra szeretnék egy teljes szőnyeget, mert amivel vettem, az elég lepukkant. Az üléssínek kivágásai nincsenek körbeszegve, vagy gumizva és így olyan putris. Meg, egy gumiszőnyeg szettet is raknék bele.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz lsebestyen #78886 üzenetére
De, pontosan mire vagy kíváncsi? Arra, hogy a szelep ugrik ki előbb felül, vagy a főtengely alul?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz lsebestyen #78891 üzenetére
Akkor az 5750 -től, a 6500 -as tiltásig történő húzatás értelmetlen időpazarlás. Bár a csúcs alatt is már laposodik a görbe, tehát 5750 -ig is fölösleges kiforgatni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz lsebestyen #78894 üzenetére
De, azért hallottad, hogy szólt a motor, hogy ezt már nem kéne erőltetned.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz lsebestyen #78896 üzenetére
Mi ez a többesszám? Én nem szoktam üvegig pörgetni a motort, szóval csak neked kéne elengedned a gázt.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Megörököltem egy garázsbérlést és a lomtalanításnál találtam egy ilyen szerszámot. Vmi Walter. Ez jó lehet francia autóhoz négyszögkulcsnak?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
A balos ajtó kapcsolótábláján van vmi ajtó jelű kapcsoló, aminek a kapcsolgatásakor kattogást hallok hátul. Gondolom, hogy a csomit és/vagy a hátsó ajtókat zárja/nyitja. Tegnap azt vettem észre, hogy ez a kapcsoló érezhetően melegebb, mint a kapcsolópanel többi gombja. Kedves gesztus lenne így, tél felé, de vajon ez bug, vagy feature?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz forceberg #79074 üzenetére
Nekem ez a 2013 -as is UFO. Minap próbáltam utat terveztetni a beépített navijával (TomTom). A címmegadásig elvergődtem, de nem jöttem rá, hogy melyik a nyugtázó gomb. Eccercsak törlődött, amit beszenvedtem. Inkább elővettem a telót és a Google -el navigáltattam.
Arra sem jöttem még rá, hogy a telómat hogyan lehet összepárosítani az autóval.
Akkumerülés után csak szakaszosan működtek az ablakemelők. Újra kellett őket tanítani. Érted? Tanítani az ablakemelőket!
Elromlott a távirányító, a kulccsal meg nem tudtam kinyitni az ajtót, mert nem találtam hozzá a zárat.
Használati utasításból tudtam meg, hogy hogyan lehet kézifék nélkül parkolni.
Pedig, évtizedek óta autózok és nem vagyok műszaki analfabéta. Fogalmam sincs, hogy milyen célközönségnek gyártják a franciák ezeket az UFO -kat.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz forceberg #79080 üzenetére
Igen. Találtam nyílást alul, ahova be lehet dugni a kulcsot, de a franc se gondolta volna, hogy az nem a zár, hanem egy fedél feszegető nyílása. Ez hajnalban történt, épp két kollégámmal érkeztem haza Németországból és kíváncsiak voltak az új autómra. Ne gondold, hogy kiröhögtek! Á, ők nem olyanok.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz zeon.hu #79115 üzenetére
De, igen, meg van mellette három másik motorom. Pont ez a lényeg, hogy nem akarom sem eladni, sem szétbontani. Egyszerűen végleg szobor, iparművészeti alkotás lesz belőle. Amúgy sem lett beindítva cirka húsz éve. Kérdés, hogy ezt az új státuszt hogyan fogadja a hatóság.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen