Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nietzsche_

    tag

    válasz Kommy #11303 üzenetére

    Nem véletlenül olyan ez az eljárás, amilyen... Tudod hányan vannak olyanok, akik azt sem tudják, h. a saját dominojuk (amit évek óta, v. akár évtizede használják), h. valójában kinek a nevére lett rögzítve (s hányan veszik meg a domino káryákat valamilyen használt mobilos üzletben, vagy kapják meg ismerős/ismeretlentől)? :) Valamilyen formában tehát egy - egy 'hitelesítési/igazolási folyamat' alapján - az adatokat ellenőriznie kell egy komolyabb cégnek. Ha ez megtörtént, akkor indítható az átváltási folyamat...

    S mindezek mellett még bonyolítódik is a folyamat, mivel egy technológia-váltás is történik meg a szám alatt... (eltérő HLR-ű kártyák) Ezért is van szükség az új kártyára és mindezeken felül, ha az efi megkapta az újat egy érvényesítésre (1777)...

    Üzletben ugyanezeket a dolgokat ellenőrziheti az ükk, elmondatja azonnal azt is, hogy kiemeltségi szint alapján milyen áron vagy jogosult a készülékvásárlásra (kiemeltség szint nélkül pl. átlagban 5 ezerrel magasabb a készülék ár, így az ügyfél felmérheti azt is, hogy ér-e neki annyit a szám, h. többet fizessen (a legtöbbeknek nem)). Egy T-Pontban való ügyintézés során minden ilyen és ehhez hasonló részletről értesülsz, s nem sokkal tart tovább egy ügyintézés, mint egy sima előfizetés létrehozása.

    Ergó, tényleg egyszerűbb, ha bemégy az üzletbe. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák