Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • juve600

    nagyúr

    Sziasztok !
    Nálam valami gond van :
    Valaki hív akkor a hívő félnek azt mondja hogy nem vagyok elérhető, én meg sms-t kapok hogy nem fogadott hívásom van. Szolgáltató (NETFONE ,de a TCOM hálózatát használja ) már mindent megnézett és sim kártya csere is volt ,sim1,sim1 slotban próbálva de nem jó.
    Telefon is cseréltem,az sem segített.
    Január óta vagyok ennél a szolgáltatónál és random,havi 1-2 alkalom szokott lenni,de most már naponta szinte az összes hívásom ilyen, 10-ből 8 kb,a másik két alkamlommal jól működik.
    Feleségem is náluk van,neki eddig nem volt ilyen gond,de ma reggel neki is előjött ugyanaz a hiba.
    Egyszerűen nem értem a dolgot .
    Lefedettség van :

    A szolgáltató által javasolt dolgokat is megcsináltam :
    Android rendszerben az elérési útvonal:
    Beállítások - Vezeték nélküli és hálózati beállítások - Mobilhálózatok - Hozzáférési pontok: Ezen a menüponton belül kell létrehozni egy új APN címet, melyen belül az elnevezést (pl. Netfone) követően az "APN cím" sorba az alábbit szükséges beírni: internet.telekom Beállítások - Vezeték nélküli és egyéb hálózatok - Mobilhálózatok - Előnyben részesített hálózattípus - 4G és VoLTE kikapcsolása - ha a VoLTE be van kapcsolva, az esetben jelentkezik az a hiba, hogy nem minden bejövő hívás érkezik be, ezért kérjük kikapcsolni!

    Ezek után sem lett jobb.
    Ötlet esetleg valakinek ?
    :R :R :R

Új hozzászólás Aktív témák