Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz punky10 #71218 üzenetére

    a szolgáltató a gyártói/szerződéses szervizbe küldi tovább a készüléket, ott intézik/intézték a dolgot, de a kábel elcserélésére érdemesebb lehet a szolgáltatónál rákérdezni.
    a szabvány egy dolog, de néhány (kérdéses) utángyártó tesz rá, ezért a gyártó csak a sajáttal garantálhat bármit is. (elég sok esetben történt már probléma, amikor kérdéses minőségű, utángyártott kábel, töltő, akkumulátor...stb. volt az ok.)
    a firmware verzió több tényező kérdése, elvileg a készülék identitásának megfelelő frisset szokták feltenni, ezért tudni kellene, hogy a megfelelő szolgáltatós (adott esetben telekom) 5.1 volt rajta - ha van olyan -, mert akkor nem okés a 4.4, de ha másmilyen, legyen az független vagy eltérő szolgáltatós, de telekomos csak 4.4 van, akkor jogosan tehették rá azt.
    amíg az eredeti állapot visszaállítható az eltérő firmware felhúzása után (flashtool és társai), addig a garancia (jótállás/szavatosság) kérdésével nem feltétlenül kell foglalkozni.

Új hozzászólás Aktív témák