- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Dell notebook topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- iPad topik
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen processzort vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Hővezető paszták
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
auth.gabor
tag
Felhívtak. Érdekes beszélgetés volt...
Az ügyfélszolgálattól jelentkezett egy ember, aki a beszélgetés folyamán felajánlotta, hogy a személyes kapcsolattartóm lesz, tehát az ügyfélszolgálatot felhívva tudom kérni, hogy hívjon vissza – ez egyfajta emelt szintű ügyfélkiszolgálást jelent, s ez egy pozitív dolog. Ennek az embernek van jogköre arra, hogy a telefonok listaárából kedvezményt tudjon adni, de ez a kedvezmény nem túl sok, 5-10 ezer forintnyi pénzről van szó, lehet azt mondani, hogy a gyakorlatban elengednek egy hónapnyi havidíjat, ez szintén pozitív dolog. Konkrétumok nem hangzottak el, az ügyfélszolgálatos próbálta elvinni a beszélgetés irányát a tényekről az érzelmek felé – "2004 óta Vodafone előfizető vagyok, ez egy hosszú kapcsolat", de tisztáztuk, hogy olyan készülékárakat – mint a két konkurrens szolgáltató – nem tud ajánlani – addig nyújtózkodunk, amíg a takaró ér.
Összességében azt mondom, hogy a szolgáltató hozzáállása pozitív, de kevés. Verseny van.
Véleményem szerint a jelenlegi mobil piacon már nem lehet új ügyfeleket szerezni – leszámítva a felnövekvő generációt, akik megkapják az első mobiltelefonjukat: a piac telítődött. A szolgáltatók két alapvető dolgot tehetnek és tesznek:
* elcsábítanak másik szolgáltatótól ügyfeleket
* megpróbálják megtartani a saját ügyfeleketEgyelőre úgy látom, hogy a Vodafone esetén az okostelefon szegmensben nem fog menni a meglévő ügyfelek megtartása, a két konkurrens szolgáltató magához tud vonzani ügyfeleket a Vodafone ügyfélkör kárára.
Mondjuk ráérek gondolkodni, egy hónap múlva szándékozok vásárolni egy újabb okostelefont...
Az előzmények és a következtetéseim a blogon: [link]
https://iotguru.cloud
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Trollok komolyan
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Alkoholista nevelde
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Dell notebook topic
- Külpolitika
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen