Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LightManTM

    csendes tag

    Én igazán nem szeretnék ilyen megmondóember lenni, de egyébként ha beleolvasna a Vodafone facebook oldalába, akkor láthatná, hogy nem egyedi eset, hogy nem működik rendesen az online felületen az egyenleglekérdezés. Valami frissítés volt még a nyáron, és azóta behalt elég sok embernél. Az most más kérdés, hogy ennek a javítása miért tart ennyi ideig, gondolom nem olyan szintű az elszúrás, hogy azt két kattintással vissza lehessen csinálni.

    Az egyik flottás számommal nekem is csak az adatmennyiséget írja ki, a lebeszélhető perceket nem. Igazából annyira nem zavar, havi szinten +-500 forint eltérés szokott lenni a számlámban, pedig egyáltalán nem nézem azt, hogy mikor kivel mennyi ideig beszélek.

    A fogyasztóvédelem egy díjmentesen biztosított kényelmi szolgáltatással mit csináljon? A weboldalon persze, hogy azt fogják írni, hogy használja azt az előfizető, hiszen az van kint évek óta, a hiba az nincs soha előre betervezve. (bár azért kiírhatnák a belépés után, hogy "helló, tudunk a hibáról, stbstb")

    Szerintem feleslegesen húzza fel magát rajta az ember, vallom, hogy annyit nem ér az egész, minthogy itt vagy máshol ezen bosszankodjon.

Új hozzászólás Aktív témák