Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sgery

    őstag

    Kicsit beleolvasgattam ebbe a témába, és gondoltam megosztom én is a tapasztalataimat a vodával.
    A családban mindenki vodás, fatherom azóta amióta van a voda, én 3éve, mutheromal most vetettem egy előfizut (kellett új telefon nekem..:) )
    Nah, ott kezdeném, hogy a vodánál a nevemet szerintem már mindenki ismeri, és a pokolba kivánnak, mivel nem vagyok olyan, aki csak úgy beletörődik hogy átverték. (nem csak a vodánál, mindenhol 1000rel harcolok az igazamért,mivel sajna ez egy olyan ország ahol mindenki belenyugszik mindenbe, ezért is vagyunk ott ahol vagyunk...)
    Szóval leírnék pár dolgot amik most igy eszembe jutnak, hogy milyen élményem volt velük.
    A legutolsó gondom az volt, hogy az utóbbi időben egyre gyakrabban kaptam számlát. Hónap elején, hónap végén, újra hónap elején, szóval igy 2 hónap alatt 4számlát kaptam. Salynos a számlákat nem tartottam meg (mostmár egyet sem dobok ki) igy nem tudok utána olvasni igazat állaitanak-e, de szerintük azért fizettem 4x két hónapban, mert el voltak csúszva, és igy jött ki a számlázás. Szerintem csak spontán a 12hónapban 14havi számlát fizettem. Erre sajna nincs bizonyitékom, ebbe bele törődtem, úgyis csak 4e-res számláim szoktak lenni. Amúgy jó hogy kb fél éve váltottak levelező rendszert, merthogy jobb lesz, de azótna egyszer sem volt hogy minden hónapban ugyan akkor kapnék számlát. Össze vissza küldik. De állitólag pont jövőhónaptól lesz jó. Hát várom szeretettel.

    Az ügyfélszolgálatuk megint egy nagy vicc. Egyszer hivtam őket, már nem is tudom miért, mondják hogy több mint 8perc. hát ok. Tartom a vonalat, közben hivom a báttyáméról is, azon rögtök kapcsolnak. Hát ez érdekes, mert az utóbbi 1hétben nem hivtam őket, és nem vagyok feketelistán se.. Amúgy mondtam a csávónak miért van ez, kivételeznek velem?.. ő sem tudta miért volt. Lehet tényleg amikor hivom őket már félnek előre és a bevállalósabbakhoz irányitanak..:) Amúgy nagyon buták ülnek az ügyfélszolgálatnál (tisztelet a kivételnek) szegények szinte semmihez nem értenek, 3év alatt sokszor sikerült megtapasztalni..
    Hozzáteszem, anno amikor még westeles voltam égy hivtam az ügyf-ot, ott irtókedvesek voltak, mindenben segitettek, és értettek hozzá. Ma nemtom mi a helyzet, de régen ők voltak legjobbak. az tuti

    Amúgy már nekem is tiltották le a kártyámat, igaz hogy időben befizettem a számlát, de őket nem érdekelte, amig nem faxoltam el a bizonyitékot nem hitték el.

    Másik nagy poén, mikor lejárt a 2éves hűségszerződésem tavaly, gondoltam újra adok nekik 2évet, veszek egy S700i-t. Nagy nehezen rendeltek belőle 1db-ot csak nekem amit részletre akartam megvenni. Kiderült, hogy azt csak új előfizetésnél lehet. Mert ha már lehúzol náluk két évet, akkor ba***nak rád, nehogymár jó legyen neked.. Az üzletek készletére visszatérve, még sosem volt olyan, hogy amikor telefont mentem venni lett volna. Pedig sokszor vettem már, vitamaxba is... Nem tudom miért nem lehet többet rendelni egy akciós készülékből amit úgyis visznek mint a cukrot. Nem romlandó, nem kell kidobni egy nap után..
    A hűséghez még annyit, hogy 2év után, mikor minden számlát befizettem, és átlagban 6-7e volt a havi számla, semmi kedvezményt nem adtak. Az a pláne, hogy fatherom amióta a voda van (6év kb, nem?) azótna előfizetőjük, hüségszerződés nélkül, erre akart venni új telefont 2éves szerződésre, és neki sem adtak semmi kedvezmény. Ez irtónagy bunkóság.
    A hűséghez egy kis offtopic, egyik ismim angliában él, és történt vele, hogy: egy másik szolgáltatónál jobbak voltak a tarifák, hát felhivta az éppeni szolgáltatója ügyf.át hogy át fog válatni, milyen papir kell hozzá. Erre azt a választ kapta, hogy felajánlanak neki egy egyedi csomagot, ami olcsóbb mint a másik szolgálatójé, és egy készüléket féláron megkap. Mo.mit mondana a voda, ha ezzel felhivnám? Mire vársz, még itt vagy?

    Hát most nem emléxek a többi gondomta, azt tudom hogy régen a vodanet-el is voltak gondjaim úgy 2éve, meg az első két éven hetente hivtam őket a problémákkat, mostanra már kezdem megunni. Sajna sose irtak jóvá semmit, nagyon kevésszer ismerik el hogy hibáztak, igy hiábavaló minden.
    És azért tehetik meg mindezt, mert a sok nyuszi magyar hagyja veszni az ilyen dolgokat. Mégha tudja bizonyitani hogy a szolgálató hibázott, akkor sem érdekli, inkább kifizeti és hagyja.
    Pedig ha csak pár napig nem használná a vodafonosok nagy része a telefonját, akkor a voda erősen a fejéhez kapna...

    bocsi a hosszú szövegért, bár ha mindent leirtam volna akkor vagy 10x ennyi lenne..:D
    na majd irok még ha eszembejutnak a storyk.
    amúgy nem fogok váltani se t-mobilra se pannonra, mert ott sem sokkal jobb. Szerintem még sehol sem értékelik az ügyfeleket
    Szerk: bocsi a sok helyesirási hibáért, picit álmos vaok, sok sovényt nyirtam ma..:D

    [Szerkesztve]

    FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)

Új hozzászólás Aktív témák