Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 30z.Samu

    félisten

    Sziasztok! Leírom hogy jártam. Sajnos úgy adódott, hogy májusban korlátozva lett az előfizetésem (telefon+tablet), mert elcsúsztam a fizetésével. Felhívtam az ügyfél szolgálatot, megbeszéltük milyen részletben csengetem ki a tartozást. Oké, eddig sima ügy, szépen kifizettem, ahogy azt kell, közben lemondtam a tablet előfizetést, mivel senki sem használta otthon és lejárt már a hűsége. Kicsengettem az utolsó fillérig a tartozást, vissza is kapcsolták nekem az előfizetést. Tök király, van minden megint. Gondoltam ma ránézek az adatforgalomra, erre nézem hogy 42 ezret ír befizetetlennek. Mondom mi a...kapásból tárcsáztam a 1270-et. Elmondtam a hölgynek (aki elég szimpatikusan állt a dologhoz) mi történt, közben Ő nézte is a rendszerben. Mondta, hogy benne van a visszakapcsolási díj plusz egy kis tört számla. Mondom rendben van, de melyik része került ennyibe? Mondja hát ott a tablet előfizetés is, erre én mondtam két pislogás után, hogy de hát azt én lemondtam. Megnézte jobban, igen, látta hogy lemondtam, viszont nem tud belenézni jobban, mert erre is vannak illetékesek. Annyiban maradtunk, hogy vasárnap visszahívom őket és megnézik hol a baki. Jártatok már így? Lesz némi esély rá, hogy fény derül arra, hogy ténylegesen egy előfizetésem van és nem kettő?

    Sic Parvis Magna

Új hozzászólás Aktív témák