Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bepken

    veterán

    sziasztok,

    érdeklődni szeretnék, hogy - mint hűséges előfizető - milyen lehetőségeim vannak abban az esetben, ha sorozatos hibabejelentés (bár utóbbi időben belenyugvós leszaromajdleszvalami módban nyomom) után sem oldódik meg a gondom, aminek kapcsán hűségidő alatt szeretnék felmondani egy mobilnet előfizetést? még bő 3 hónap volna belőle.

    háttérsztorinak annyit, hogy többször volt már eszköz csere, konkrétan a cserekészülékkel voltam csak megelégedve, ami egy korábbi modell...sajnos azt azonban nem engedélyezték, hogy megtartsam. hiába hangsúlyoztam több ízben, hogy pedig ily' módon tudnának....azaz képesek volnának nyújtani egy elfogadható szolgáltatást számomra, csak hagyják, hogy az a szerencsétlen, agyon karistolt, ütött kopott csere modem nálam maradjon és befogom a számat. de nem... :)
    jelenleg egy R216 típusú modem van nálam, több szempontból is visszalépésnek tartom, még az előzőekhez képest is. csak már szégyellem magam, ha hívnom kell az ügyfélszolgálatot. személyesen pedig már szerintem az ajtón belépve szólaltatok meg minden rejtett szirénát, ami problémás ügyfél érkezését hivatott jelezni.

    van arra bármi esélyem tehát, hogy békében (kötbérezés nélkül) váljunk meg egymástól?

    köszi előre is,
    szép napot!

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

Új hozzászólás Aktív témák