Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Blamazs

    senior tag

    válasz dethroner #52767 üzenetére

    Megoldódni látszik a feltöltési mizériám.
    Ma jött válasz a számlaegyezetetéstől, hogy hivjam fel őket mert kevés az adat. Mondom rajtam ne múljon.
    Felhívom őket, erre egy csaj úgy beszélt vele, hogy a panasz levél menni fog a vodafone-hoz miatta.
    Közölte velem, minek hívom, őt ez nem érdekli ő csak előfizuval foglalkozik. Mondom neki azért 3 levélváltás után ezt kidedríteni nem szép dolog. Erre ő, hát így jártam ez van ő nem fog segíteni. Hivjam a 1270-et.
    5 napja megy a telefonálgatás levelezés. Hívom újra a 1270-et. Nagyon normális ügyintézővel beszéltem.
    Mondta hogy ő sajaát hatáskörben jóváírja nekem a 3000Ft-ot a számon.
    Kellett ehhez 3 levélváltás 3 telefonálás. Miért, ha ennyivel el lehetett volna intézni az egészet?
    Azt szűrtem le az egészből, hogy ha jó és rutinos üfsz-t ad a rendszer akkor megy minden mint a karikacsapás. Ha nem ilyet dob a rendszer akkor csak az idegeskedés marad semmi más....

Új hozzászólás Aktív témák