- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Boond
addikt
válasz pinnacle #64411 üzenetére
Talán azért mert még nincs aktiválva, és onnan a hívás ingyenes lenne... Legalábbis nekem pár éve ezt mondták, amikor vezetékesről hívtam őket - amiről szintén ingyenes volt, a csomagom miatt. Mikor kérdeztem őket, hogy tök jó, hogy telefonon is lehet aktiválni... vagy kellene, de ha nincs pénz rajta, nincs aktiválva, hogyan hívhatnám. Amúgy az aktiválástól számítva 30 napod van rá, hogy pénzt rakjál rá. különben megszűnik a kártya.
-
Grande Ale
őstag
Van, aki szintén csoportos beszedési megbízással fizeti a számlát?
Nem vonták még le, pedig hatodika volt a határidő.
Telefonon nem lehet elérni az ügyfélszolgálatot.
Jól megbolonditottak mindent ezzel az átállással.... -
Leslie1966
senior tag
válasz MadMancs #64596 üzenetére
Az új szerződés nekem is elkészült online, le is töltöttem, mégsem történt meg az eSIM-re váltás ! Próbáljam meg mégagyszer a 2500-as kifizetését ? Nem akarom magamat tovább szívatni.
[ Szerkesztve ]
Garmin Fènix 7X Solar, Samsung Galaxy S24 Ultra 512 GB, Samsung Galaxy Note 20 Ultra, Samsung Watch 3, Huawei Watch GT 2,
-
#79734528
törölt tag
válasz Leslie1966 #64588 üzenetére
kicsit visszább olvasol már én is megcsináltam ezt az esim témát
nekem is feltöltőkártyás volt akinek már sikerült mert lefotózta iphone-t hogy megy az esim.
a feltöltőkártyásoknál lehet hogy kell aláírni, bemenni de szerintem nem, mert mintha küldtek volna szerződést is. valahol már néztem....amikor megy a rendszer.[ Szerkesztve ]
-
Leslie1966
senior tag
válasz #79734528 #64605 üzenetére
A szerződés módosítást én is ltöltöttem online, az email és sms rögtön jött, hogy módosult a szerződéem(feltöltőkártyás). Most mégegyszer kifizettem a 2500-at, de semmi nem változott.
Csak az jelenik meg, váltás eSIM-re 2500 Ft-ért.[ Szerkesztve ]
Garmin Fènix 7X Solar, Samsung Galaxy S24 Ultra 512 GB, Samsung Galaxy Note 20 Ultra, Samsung Watch 3, Huawei Watch GT 2,
-
#79734528
törölt tag
válasz Leslie1966 #64607 üzenetére
azért mondtam olvas vissza, mert én is végigcsináltam ezt.
-
MadMancs
veterán
válasz Leslie1966 #64604 üzenetére
Én nem probalnám mégegyszer.
Jó én megpróbáltam de havidíjas vagyok, nem kártyával kell fizetni, max megreklamálom a számlát ha többször számolta rendszer. Kártyás fizetésnél bonyolultabb az ilyen jellegű reklamációKedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Leslie1966 #64610 üzenetére
Megértem.
Azt mondjuk nem, hogy ha holnaptól lesz valóban elérhető, miért engedi 2 napja. Ebből a szemszögből Lauda fórumtársnak van igaza. Félig meddig oké, lenyeli az ember ha valami nem működik, de ez nettó lehúzás. Ez már gáz.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
spiritex
veterán
Sziasztok, nem tudom jó helyre írok-e, de nem találtam külön 'My Vodafone Magyarország' android app topicot.
Tudna valaki segíteni, hogy honnan lehetne letölteni az előző apk verziót, mert a legutolsó az egy szemétre való *ar.
Előre is köszönöm!Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
Teal'C
addikt
Esim tapasztalat, telefon előttem az asztalon, 3db sms értesítés nem fogadott hívásról majd még egy, próbáltam telefonálni semmi még kapcsolás sem. Egyszer csak megszólal maj beszélgetés közben újabb két sms nem fogadott hívásról attól a személytől akivel beszélek éppen.
"Nagy az Isten állatkertje és alacsony a kerítés" Nem már nincs kerítés!!!
-
spiritex
veterán
Oké, köszi, majd ha lesz időm kikapcsolgatni ezt a rengeteg cookie-t... ami egyébként teljesen törvényellenes, mert "tilos olyan cookie plugin-t használni, ami a sütik nem elfogadása esetén megnehezíti az ember böngészését!" Rengeteg magyar oldal is ezt használja, és nincs egy gomb, hogy 'Az összes elutasítása'. Végig kell menni egyessével a számtalan, előre bekapcsolt 'Jogos érdek' ('Legitimate interest') sütin, majd a lap alján (sokak által észre sem vett sima linkbe ágyazott) 'A szolgáltatókra vonatkozó beállítások' sütijein, ha az ember nem szeretné elfogadni őket, amiből általában kb. 100 van. én nem tudom, hogy merik ezt eljátszani... az ilyen oldalakat kapásból X-elem is ki, pl. origo
[ Szerkesztve ]
Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
spiritex
veterán
Tudom, csak lehet, hogy te már nem látod az általad linkelt oldal felugró ablakját, mert anno elfogadtad a sok sütit, amit viszont én nem szeretnék. Félre ne érts, köszi a linket, meg a segíteni akarást, csak az ilyen oldalak kiverik nálam a biztosítékot, ezeket szoktam kapcsiból X-elni...
+ 'A szolgáltatókra vonatkozó beállítások' (Vendor preferences)
[kép2][ Szerkesztve ]
Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
spiritex
veterán
válasz spiritex #64625 üzenetére
Bocsi, ez még lemaradt. Ezt írja a 'Jogos érdek' alatt pl. az origo:
És a leghühítőbb, hogy addig nem is enged böngészni míg el nem fogadod, vagy végig ki nem kapcsolgatod! Na ez az, ami teljesen törvénytelen.
[ Szerkesztve ]
Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
spiritex
veterán
Próbáld ki az origo-t privát ablakban megnyitni... de jó lenne, ha ez ilyen könnyen megkerülhető lenne... Persze csak akkor, ha már nem fogadtad el te is a sok sütit.
#64628 Ok, valószínűleg túltolom, de akkor is idegesít ez a fajta hozzáállás... szakmai ártalom.
[ Szerkesztve ]
Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
Boond
addikt
Már most nem azért, de az lenne a lázadó, meg jampi dolog, ha így is elmennél és inkább fizetnél máshol többet... mert... így ez csak üres beszéd, fenyegetőzés...
"Bementem a Vodafone ügyfélszolgálatára. (...)Azt mondták nem tudják a 4G-t aktiválni. Mondtam, hogy tegnap a 1270-en állították rendszerkarbantartás után be tudják kapcsolni. Kértem hívják fel őket én már nagyon sokat vártam eredmény nélkül. "
Most nem azért de nem meglepő, ha nem telefonálgatnak... Én Extreme digitálnál is épp hogy elértem, hogy felhívják, az xyz-t... de ott is előtte lebeszéltem többször ügyfélszolgálattal... és mikor személyesen mentem, akkor mondtam, hogy ez pedig így lehet, ha nem hiszik el hívják fel xyz-t.
Nekem vodánál pl pénzt nem térítettek vissza, csak ügyfélszolgálat pár éve, mert egy partner üzlet, pénzt kért olyasmiért, ami ingyenesen kellett volna (pontosabban a családban vkinek).
Nem tudom, hogy normál üzemben bekapcsoltak-e valaha is 4g-t üzletben... ha nem akkor nem meglepő, hogy most sem... egyszerűbb lett volna újra megkérdezni... Talán ugyan annyi, vagy kevesebb idő, míg elmész meg kivárod a sorod vodánál. - Bár látom végül sikeres volt Szuper Ekkor viszont nem értem miért nem elsőre csinálták meg... minek kellenek ezek a felesleges körök...
"Panaszkönyvet, üzletvezetőt kértem."
Nálam ráadásul partner-üzletvezető volt felháborodva, mikor reklamáltam sim cseréért való fizetésért (ami 0 lenne, mert más méret kell - régi sim csere). Az ügyfélszolgálatot mondta a végén, hívjak fel őket, ha vmi bajom van... Amúgy miért jó a cégeknek ezt a partneri rendszer? gondolom olcsóbb... mert telekomnál is ilyen rendszer van..."Ezért jó a hívásrögzítés, amit a mai telefonok már nem tudnak."
"+5GB-ot ők sem látják, nem tudták megmondani, hogy van vagy nincs nekem, hiába látom az online felületen."
ezt ügyfélszolgálaton kellene kérdezni - telefon... ha szerencséd van talán bekapcsolják... bár itt vki írta, hogy azoknak jár, akiknek már akkro volt sim... ami logikus lenne. tekintve, hogy az akció indulásakor, kihirdetésekor, még nem votl ez a szám/szerződés, így nem elképzelhetetlen ,hogy nem vonatkozik rá...
Azaz üzenet, meg egy általános tájékoztató lesz szerintem."Olcsóbb a plasztik kártya... Ennyit a környezetvédelemről"
A környezetvédelmet meg kell fizetni Általában az ilyen dolgok inkább drágábbak, mint olcsóbbak...
de itt gondolom nem ez az elsődleges oka.
Igen, csak nem törvényes... legalábbis tájékoztatni kellene a másik felet elvileg..."Azt áruld el, ha semmit nem csinálnak akkor a feljebb írt eddig nem működö, de tegnap délután óta jó szolgáltatasok (ráadásul egyiket nagyon sokan várták) maguktól javultak meg, esetleg PH fórumozók mentek megbütykölni?
Vicces itt 1-2 ember hozzáállása. "
Biztos ráolvasással -
Boond
addikt
válasz MadMancs #64527 üzenetére
Igen csak pár nap miatt is háborogtak az emberek... mert most nyár, van... ha nem lenne akkor más miatt... Igazából sehogy sem lehet jó csinálni, mindig lesznek elégedetlenkedők... más kérdés, hogy azért, 1 hónap lassan, az tényleg nem semmi... mondjuk még akkro is marad kb 30 nap az adategyeztetésig...
Viszont nekem nincs panaszom, pont tudtam élni, használni a későbbi 5gb-ot... ami msot is van... a korábbi 5 és 1 gb-al, nem sokat kezdtem...
telefont feltölteni tudtam (rendelkezésre állási idő miatt).
A többit meg meg várom türelmesen, nem olyan sürgős
Arra leszek kiváncsi, ha 22-ig sem lesz kész, akkor újabb adat jön?Ez igazából azoknak macera, aki új ügyfél/számot hordozna, és hasonlók. Valószínüleg a nagy többség, az "elvan".
Az viszont valószínüleg sokkal több embernél kiverte volna a biztosítékot, ha egyáltalán semmilyen mobilos szolgáltatás nem lett volna néhány napig se telefon se egyéb. Nekem mondjuk ez is kevésbé gond... aki meg akar így vagy úgy úgyis eltud érni...
De a kommunikációt tényleg elcseszték... viszont volt egy folyamat ábra, hogy ez is csak egy lépcső fok, tehát további ütemek várhatóak, még ha kisebb dolgok is.
"Az, hogy fogalmam sincsen hogy állok a net felhasználásával, vagy a perceimmel, igazán ne is érdekeljen."
Percekre reagálva, a 171 vagy hasonló, ha előfizető vagy, nem mondja meg hol állsz? Net esetén pedig a fontos, vagy érdeklő dolgokat megnézni... fontossági sorrend, ha más nem... + nálam telefon írja, gondolom nálad is a felhasznált adatmennyisége,t az viszonyítási alap lehetne."Ha azt a számot hívom, aki tudja ki vagyok, kb. hol vagyok, perceken belül jönnek is. Míg a 112 fel sem fogja ennyi idő alatt a történéseket. De hát ha Vodafone térerőt lepkehálóval sem esélyes találni, akkor bizony gáz van. "
Múlt héten a környéken használtam netet/vodát, a legtöbb esetben volt 4g(vagy H/+) Hívni kb mindig tudtam... max akit hívtam telekom nem volt mindig elérhető.Így gondolom arrafelé is változó.Volt viszont ahol még a gps készülék is elvesztette rövid időre a jelet. de net ettől még volt.
Viszont nem is csodálkoznék azon, ha vhol a pusztában ne lenne épp net, vagy bármi... nekem is volt ahol 1-2 csík jó ha volt... bár az lehet ettől teljesen független. Határ közelében meg szintén annyira nem lepődőm meg... jelszintek is változhatnak belföldi, és külföldi... talán van erre vmi jogszabály is.Vagy kényszeríteni, hogy hazain maradjon? vagy az nem megoldás?
#64544) pinnacle
Szerintem későbbiekre még mindig nem vonatkozik a +5 net... max ha lesz hosszakitás megint."Rohadt szemét vodafon,hívnak nem érnek el,én hivok ki irja nincs hállózati kapcsoltlat"
ilyen nálam is van, és nem kell a pusztában lenni hozzá... csak olyan helyen ahol kevésbé jó a térerő.. .ablakhoz szoktam rakni mert ha nem előfordul, hogy nincs térerő... -bár gondolom ez nem nyugat megViszont az is érdekes, hogy 1. és 2. kártya is másképp viselkedik. ugyan abban a telefonban térerő tekintetében...
#64569) Lauda
Látom szarkazmus nem ment át...engem is vádoltak már ezzel, még sem vagyok a cég embere, sem közel sem távolról. Pusztán nincs problémám a céggel, vagy ha volt az pozitívan zárult. így miért cseszegessem őket "feleslegesen" ?"Nem nem hibátlan voda, pl kommunikációt nagyon csúnyán elszúrta, hálózattal se vagyok maradéktalanul megelégedve. "
Valószínüleg egyik sem hibátlan... vmelyiknél ez a gond vmelyiknál az, ma ennél, holnap után annál."Én csak tényeket írtam egész eddig. A tények pedig tények, részrehajlás nélkül."
És ki mondja meg mi a tény? - Áh a független tényellenőrök pl fb-n Mai világban már a tényeknek sem feltétlenül lehet hinni... -
vakt
csendes tag
válasz MadMancs #64572 üzenetére
szerintem ez történt:
https://www.hwsw.hu/hirek/63611/emag-marketplace-piacter-ecommerce-online-kereskedelem-gvh-kkv-hazai-termek.html"10-ből 9, vagy inkább 100-ból 99 eset, Vodafone-tól függetlenül, hogy az IT átállásokkal/rendszerfrissítésekkel nem készülnek el időn belül.
Tapasztalatom szerint most zajlik az amúgy is gyenge lábakon álló koncepcióra épült új rendszer olyan szintű kendácsolása ("a különböző rendszerelemek finomhangolása miatt maximum 48 órán át"), ami megalapozza a totális káoszt.
Manapság viszont ez a cél. Egy idő után a felhasználók beletörődnek, hogy megfordul a szolgáltatás iránya, hogy jogos panaszaikkal ők dolgoznak a szolgáltató helyett, eltartva többek között a léhűtő panaszkezelő csoportot is, munkát, azaz pénzkilapátolási lehetőséget adva az egész IT-nak és sleppjének. Persze a felhasználó ezért kompenzációt, munkabért nem kap, örüljön, hogy a szolgáltató abban a kegyben részesíti, hogy nála lehet ügyfél.
Teszik a felhasználók mindezt nem önszántukból, hanem mert használni szeretnének olyan dolgokat, amik nélkül nehéz ma létezni: mobiltelefon, internet, bankszámla, ... A szolgáltatók meg röhögnek magukban, minőségbiztosítás helyett választva a fenti stratégiát. Lesújtó elmarasztalás/büntetés a felügyeleti szervek részéről sincs, de ha van is, akkor is jelképes. Pl. egy ekkora cég 1 millió EUR alatt nem nagyon érzi meg.
Aztán jönnek az egynapos közel totális leállások és a (meg)vezetők ekkor válnak hőssé, mert megoldották a problémát. Ekkor már indokolt a bónusz a "hozzáállásukért/szakértelmükért". Hisz egy hőst ne vonjunk már felelősségre, hogyan is juthattunk el egyáltalán idáig.
Aztán kezdődik az egész elölről, mindig csak rosszabb irányok felé tartva."
-illetve-
"Bármelyik hazai nagy bank/telkó cég ugyanezt produkálná és produkálja is.
Az IT fejlesztések nagy része empirikusan, de annál nagyobb arccal történik. Egy feladat készre lesz jelentve, ha valahol, valamikor, valami, valahogyan végbe ment. Ha nem így lenne, addig megy az ész nélküli próbálkozás, míg történik valami. Legfeljebb csak "finomhangolni" kell.
A huligánok viszont nem tesznek ellene, hiszen jól jön a minimálbér többszöröse a fenti "munkavégzésért", természetesen felelősségvállalás nélkül.
Vicc, hogy egy IT állásinterjún elővesznek, mert nem tudsz integrálni, de ők összeadni se tudnak, 10-es számkörben is csak hibával.
Sokszor egy piaci kofába több logika szorult, mint az IT iparban tevékenykedő több százezer HUF + áfa napidíjú(!) (meg)szakértők jelentős hányadába.
A nagy finomhangolások közepette, azért feltenném a kérdést, hogy adataink a Vodánál biztonságban vannak? Ott nem volt malőr? Mert hogy papíron minden rendben volt és rendben lesz, az biztos." -
Boond
addikt
válasz #72445440 #64575 üzenetére
Ez vodánál még nem is probléma - minden irányba 19 ft. De pl telekomnál, ahol különbség van belső, és külső hálózatnál mobilon... vagy kedvezmények csak belső hálóra vannak - és arra is jellemzően 1 napra... Ez nekem kissé fapados... és ez alapján akár lutri is lehet...
pl ezekben a voda jobb, minden irányba azonos díj, és ha kapok ingyen perceket, az is minden irányba él több napig. - pl ezek a tapasztalatok is az ok,a hogy nem érdekel, ez az átállási cirkusz, meg többnyire nem is érint, viszont voltak, vannak pozitív események, élmények.
Ami pl telekomnál nem vagy kevésbé, ha a mérleg összegét nézem.
De ettől még pl nagyon messze vagyok egy voda alkalmazottól... mint ahogy egy fórumtársnak írták...
-
#79734528
törölt tag
na akkor szakértelem meg tech IT csapat stb.
a telenor tulajdonosa cseh, sajnos nemrég meghalt vagy ki tudja ...
a digi tulajdonosa egy román csávó, ő nem birkózik tovább az ungarishe ner és lörinc brigáddal
telekom nagy cég
vodafone is.... azaz tud külföldről idehozni IT technikusokat.
tehát nem a 13 éves kréta rendszert "feltörő" kispajtások csinálják a rendszert... bár lehet hogy hamarább végeznének.
én ott látom a gondot, hogy az ügyfélszolgálat azaz a "könyvelés" vagy adategyeztetés az ügyfélel a kiszolgálás na ez a bukta, a technika jól működik, de a droid ügyfélszolgálat már haldoklik régóta nem tudja felvenni a lépést az állandóan változó...... pld. esim világgal.
az ügyfélszolgálatot kellene gépesíteni online MI -vel kiváltani, tehát minden menjen automtikusan és gépeken keresztül online.
mint ahogy a bankoknál például lehet skype on szerződést kötni.
tehát ne kelljen már nekem 2021 ben bemenni az ügyfélszolgálatra.
mindent lehessen online elintézni otthonról mobiltelefonról és pc ről stb.
ikea MI ügyfélszolgálat, igaz még gyerekcipőben jár de a vodafone nak is fel kellene már nőnie a technikai dolgokhoz.[ Szerkesztve ]
-
Stonerice
őstag
Sziasztok!
Ti sem tudjátok megnézni hol tart az adatforgalmatok a vodafone oldalán vagy appban?Foggalmam sincs meddig mehetek még el van pár napom a fordulóig...Elég gyenge egy hónapon vagyok túl...
Fokozatosan gyorsult a hálózat aztán nemrég 1-15 megabittel szenvedtem hetekig.. Sokszor 3g-n.
A tavaszi csúcshoz képest amikor 50-90megabit volt.. nagy visszalépés.
Micsoda szégyen...
Szerintem váltok olcsóbbra és gyorsabbra
Csak hát ugye a hűségidőPénz beszél, kutya utal! Aktuális főkomponenseim: 5600X / Msi B450 Gaming Plus Max / 16GB 3733 cl16 / Sapphire Nitro Rx480
-
pinnacle
nagyúr
-
Boond
addikt
válasz #79734528 #64636 üzenetére
"az ügyfélszolgálatot kellene gépesíteni online MI -vel kiváltani, tehát minden menjen automtikusan és gépeken keresztül online."
Egy francokat.. az is gáz, ha nem tudsz élő emberrel beszélni... Bár néha jó a Vanda... azért én általában, szeretnék vkivel beszélni, mert Vandának magyarázhatnám a problémám...
A gond inkább az lehet, hogy az ügyfélszolgálatosokat kellene képezni, tovább képezni stb...
Bár mint írtam nekem az ügyfélszolgálattal pozitív tapasztalataim vannak, ellenben a partner üzlet személyzetével, vagy vezetőjével.
"Foggalmam sincs meddig mehetek még el van pár napom a fordulóig...Elég gyenge egy hónapon vagyok túl... "
tipp telefonon írja, mennyit forgalmaztál, az lehet irányadó pl, ha más nincs.#64638) pinnacle
Kinek, mi engem a roaming nem igazán érdekel. A percdíj, és hasonlók már igen. Igaz, kb kezdetektől vodás vagyok, ergo voltak itt régebben komoly percdíjak 50/+ is talán... De amint bejött ez a 19 ft-os dolog, azóta ez van, előtte meg volt más, de az kevésbé volt jó... (csak 30 napig volt kedvezőbb). Ebből a szempontból a voda verhetetlen, számomra.
Telekomnál, ami pozitív lehet, hogy van más szolgáltatás is, és közvetett úton, de akár haszna is lehet. + ott van olyan net, ami nincs időhöz kötve (maraton), így akár annak is van értelme számomra... Telenornál pl semmi ilyesmit nem tudok mondani...
Azon kívül vodánál sokszor vannak akciók, ingyen perc net... még ha nem is használom, jól esik
De másnak, megint más szempontjai vannak, lesznek, lásd nálad pl roaming.
-
Silverboy
aktív tag
Hi all
Pár oldalt visszaolvastam, számlázással mi van? 10. szoktok jönni, most se kép se hang. Gondolom éppen tüzet oltanak mert minden "szhar". Csak jövőhéten repülőre ülnék, és 1 jó hónapig offline lenne a voda simem, díjhátralékot meg nem halmoznék fel (kezembe a paksaméta, azt se tudom lesz-e kint netem), ha beesne mondjuk kedden a számla... Bár ezek után elengedhetnék az egész hónapot... amit művelnek.
T. Vandától mentsen meg az isten... , inkább gyorstalpalóban képezzék az ügyfél szolgálatosokat, Arénába a személyes nekem nagyon pozitív, telefonon csak szívtam.„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
#08176384
törölt tag
Eddig türelmes voltam, de ez már sok. Ügyfélszolgálat semmit nem tud intézni, képtelen a Vodafone megoldani a helyzetem. A kártyát azóta sem tudták cserélni, 13 napja nem működik lassan. Kértem a szerződés bontást, de azt sem tudják a beragadt folyamat miatt. Mondom, azt gondolom, hogy egy beragadt folyamat 13 nap extrém. Valószínű jön a Hírközlési Hatóság. Ilyen a földön nincs, hogy egy szar szoftver miatt előfizető az ember, de mégsem. Ha én így dolgoznék, már nem lenne munkám jó ideje. Telefonos ügyfélszolgálat nem veszi fel 60 perc alatt a hívásokat, ez is mi?
[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
-
#79734528
törölt tag
esim- ben van valami előrehaladás ?
-
AMD Power
titán
Mikor lesz már jó ez a szánalmas szar applikáció???
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Premier előzetesen az xDefiant
- Nintendo Switch
- Vicces képek
- SSD kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- iPad Air 5 64GB M1 WIFI (kék)
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen